... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
BMino napísal:tak turbo ti ide stale, turbo sa nezapina a nevypina, ide len o to kedy kolko tlaci
zere ti olej? alebo viac dymi?
TT-SIMIK napísal:Tah tvojho motora musíš cítiť už od takých 1700-4000 otáčok....turbo pracuje v rozmedzí otáčok už jak naštartuješ 700(voľnobeh) až do max. otáčok ,ale maximálny plniaci tlak dosahuje okolo tých cca.2300-3500(opravte ma ak sa mýlim) a potom sa už nezvyšuje,ale je konštantný.....ak ti auto netahá správne tak môže by problém kďekoľvek....cez váhu vzduchu,cez podtlakové ovládanie turba,egr ventilu,elektroventili(pressure convertor) až po samotné turbo...na túto tému a na tento motor sa tu o tom napísalo veľa strán...odpruručím hľadať....
TT-SIMIK napísal:Vieme....čoskoro idem čistit variabilitu turba.....![]()
![]()
vt-zui napísal:no tak , vymena turba nepomohla, odj.. som cely den a roby to iste. na mieste cievka otvara turbo az pri 2400 otač. a pocas jazdy pri stupani otacok, pri 2400otč. vypise chybu mph67,tu uz asi len diagnostika pomoze. a čo ja ta variabilita?
BMino napísal:aspon vies, ze turbo mas ok, ak vyhadzuje chybu EGR tak nebude chyba tam?
TT-SIMIK napísal:
To je pravda...je to jedna z možností......ak zle zatvara elektorentil tak máš otvorený egr stále a neni výkon.....