... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
PetoK napísal:Ja profi kliešťák mám,ale nechápem o čo ti ide. To je problém naložiť na odťahovku a netrápiť riadiace jednotky podpätím? A ešte ako to chceš merať,keď auto normálne dobíja? Nebuď smiešny, to si myslíš že niekto bude kvôli tomuto rozoberať motor a odpájať alt?
gomez89 napísal:jj,zavolaj neakemu kamosovi,nech ti tu karu odtiahne,a hotovo..
ale spat k k tvojej otazke..myslim si,ze ak tam das novu 100AH bat.podla mna prejdes nekakych par 10km.bez raia,bez kurenia,len s parkovack. diesel neni benzin,ber to,ze tam nepotrebujes ani prud na sviecky..z mojho hladiska
profor napísal:
až na to že diesel žhaví aj počas jazdy alebvo behu motora a to nie je len tak 1A. potom je tam ohrievač vody...
gomez89 napísal:diesel zhavi aj pocas jazdi???![]()
nechcem sa hadat,ale toto pocujem prvy krat! naco by zhavil pocas jazdi,toto mi vysvetli... som zvedavy
profor napísal:
Tak dúfam vieš anglicky lepšie jak slovensky, tak čítaj si:
Preheating
At coolant temperatures below 25°C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25°C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0°C.
After-heating
At coolant temperatures below 30°C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.
Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.