Streda, 30. Júla 2014, 09:40
ak budes menit m43 za m43 tak das dole predny naraznik, masku, svetla, priecku, vystuhu, chladic/e, odsrobujes silentbloky motora, odpojis od prevodovky, odpojis kablovacku ( je to celkom pekne po zvazkoch a konektoroch...staci ked vytiahnes RJ a ten hlavny kablovy zvazok pojde aj s motorom prec), servo, klimu (ak mas) kurenie a vyfuk (ak som nieco zabudol, tak doplnte:) ) vytiahnes motor so vsetkym von a druhy tam das v opacnom poradi...este bacha na EWS..je lepsie dat na novy motor tvoju staru RJ.inak by si musel menit aj kluce, resp. cip v kluci a podobne...mozno sa to zda ako narocna vymena ale nie je to take hrozne.najlepsie je povolit motor, zavesit na "zirafu" povytiahnut a sledovat kde to este drzi a postupne odpajat a hlavne si ZNACIT alebo pofotit co je ako zaopojene