Noo takze motor uz je vonku..uz len nahodit novy.len sa mi vyskytol jeden problem. nepasuje mi konektor na lambdasondu...tam je na zavit a su tam hrubsie koliky,na tom novom je na nasuvanie a tensie koliky.co teraz??poradte prosim :-/ dakujem.
Motor nahodeny,nastartujem,naskoci..ale...zacali mu lietat otacky cca 1300-2000..odpojim vahu vzduchu a skape..potom som si vsimol ze na skrtiacej klapke su 2konektory,na mojej starej iba jeden :-/ odpojim ten prvy a skape..odpojim druhy a otacky sa ustalia na 1200-1300.sem tam klesnu na 900 no potom zase na 1200..nviem uz co to moze byt...
Ano..mam tam tu rj z 1.8.mozno ze to aj ona robi..ale vravim na starej skrtiacej klapke bol len jeden konektor a tu su 2..a skusal somaj bez ale nenastartovalo..a este som zistil ze pod sanim na motore je nejaky konektor a nemam tam nic zapojene :-/ tak neviem...
ten konektor, čo vravíš, že ho nemáš zapojený, môže byť kľudne od voľnobežného ventilu.. tento ventil je rovno pod saním, bez toho, aby si nedal dole sanie, sa k nemu nedostaneš
mohol by si pofotit vsetky nejasnosti nech sa vyjadria majtelia 1.6tiek, pretoze 1.8 sice na prvy pohlad vyzera rovnako ako 1.6 ale su tam drobne rozdiely...
Ano je tam par zmien.na pohlad to vyzera rovnako ale su tam male zmeny.naor.ta skrtiaca klapka ma 2 konektory a na 1.8 je jeden.na 1.8 su na.nej 3 hadicky a na 1.6 len 1..takze sa neda ani vymenit..ale pri studenom motore ide normalne okolo 800-900 otacok a pomaly sa dvihaju na tych 1100-1200.potom uz neklesnu..ale auto ide uplne normalne,plynule.ale nebude nejaka extra vada ci??