... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

bmwtt.sk
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Teoria o vymene

Nedeľa, 11. Novembra 2012, 14:52

Zdravim. nazaciatok chcem poprosit o zhovievavost. Viem ze tém ohladom vymeny motora je tu plná rit, ale vsade sa jedna o vymenu R4 za R6 a otazky typu co treba, ako treba a zas odpovede typu kup druhe a podobne. Mne ide o to, ze chcem vediet ci je nejaky problem pri vymene motora u E36 316i coupe za motor 1.8i asi zo sedana, kedze do coupe sa davala 1.8IS (podla ETK) Cele moje auto je v poriadku, ziadna hrdza preliačiny a je to pekne coupe. Len ten motor by som chcel silnejsi ale nie R6 a teda ci motor 1.8 sa da v pohode do mojho napratat a nebude treba nic dorabat. na pohlad tie motory vyzeraju rovnako.
 
Užívateľov profilový obrázok
.IGI.
Príspevky: 124
Registrovaný: 9.7.2011
Auto: E36 320i
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: Teoria o vymene

Nedeľa, 11. Novembra 2012, 21:58

ak tie motory vypadaju rovnako, tak ta 1,8 urcite nebude ISko. ISko spoznas hned.
Problem stym podla mna nebude, prehodit to.
...ale nerobil som to,a urcite sa tu najde niekto, kto to uz robil...
E36 320i sedan - Mauritiusblau metallic
E36 316i sedan - Brokatrot metallic - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
kiwic
Príspevky: 867
Registrovaný: 26.6.2009
Auto: e87 130i
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Stará Ľubovňa

Re: Teoria o vymene

Nedeľa, 11. Novembra 2012, 22:58

Ak uz chces menit motor, tak jedine za IS, nerobil som to no treba menit motor, prevodovku, RJ+EWS, vyfuk,...
uz to tu niekto robil ( Dodo 316i )
E87 130i
VW Lupo 3L 66kw

ex E36 318tds Touring
ex E36 325ti Compact
ex E36 316i Compact

Inst: @michael_tschesak
 
Užívateľov profilový obrázok
SurrendeR
Príspevky: 5333
Registrovaný: 25.5.2008
Auto: e36 328i Tour
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: NM/BA

Re: Teoria o vymene

Pondelok, 12. Novembra 2012, 06:56

podla vsetkeho prevodovku netreba menit..
len motor + elektriku + zvody (vyfuk)
aspon podla ETK.
z 1.6i na hociaku 1.8i(S)

mozno to fyzicky bude pasovat.. no ETK to nevyhodilo ako kompatibilne.. iba prevodovka je vsade rovnaka (vsetky 4valce)
 
Užívateľov profilový obrázok
TomNR
Príspevky: 784
Registrovaný: 26.10.2008
Auto: BMW 318ti
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR/BA

Re: Teoria o vymene

Pondelok, 12. Novembra 2012, 08:39

m40 a m43 (316 a 318, nemyslim zamienanie m40 za m43, ale m40 za m40...) by mali byt identicke, elektriku v podstate ani netreba menit, iba rj... inak vsetko by malo zapasovat jak rit na serbel...
BMW 318ti M44B19 5/1997

Obrázok
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: Teoria o vymene

Pondelok, 12. Novembra 2012, 09:33

ale toto mi stale nejde do hlavy...vsetci píšu že treba menit aj elektriku...ale aku elektriku konkretne?. na foto je motor 1.6 a bol meneny. zakruzkovane je to co sa odpajalo. Mate na mysli len tu elektriku??
Prílohy
221020111606.jpg
221020111606.jpg (100.24 KiB) 1776 zobrazení
 
Ronnie333
Autor témy
Príspevky: 151
Registrovaný: 25.3.2011
Auto: BMW e36
Kraj: Nitriansky

Re: Teoria o vymene

Pondelok, 12. Novembra 2012, 09:36

a toto je foto ked je motor von a vsetko je poodpajane. a este jedna otazka pribudne. Ked by som menil za R6 treba menit elekrtiku aj pod palubovkou auta? (od zakruzkovaneho konektora dalej)
Prílohy
120920111428.jpg
120920111428.jpg (172.98 KiB) 1776 zobrazení
 
Zetko1111
Príspevky: 1
Registrovaný: 18.10.2013
Auto: BMW E36 316i Coupe
Kraj: Nitriansky

Re: Teoria o vymene

Piatok, 18. Októbra 2013, 15:33

cavte ja mam BMW E36 316i coupe a odišiel mi motor tak som kupil 1.8i motor bude všetko fungovať? :( automechanik my to robi všetko je zatial okey ale boji sa či to pôjde znamy nemaju s tym problem ..hadam bude všetko ok :( zlhtlo to už dost penazi..dakujem 8) :(
 
Užívateľov profilový obrázok
dethXtreme
Príspevky: 2574
Registrovaný: 26.11.2008
Auto: e36 323i
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Teoria o vymene

Piatok, 18. Októbra 2013, 21:12

Ronnie, ano ak menis r4 za r4 staci prehodit motorovu elektriku + RJ a EWS...ak menis r4 za r6 tam je to trochu komplikovanejsie ( dost komplikovanejsie )...tam treba menit prevodovku, zadnu napravu, kardan, uchytenie motora...a v interieri minimalne budiky a tak...

co sa tyka M40 za M40 / m43 za m43 ako bolo pisane, je to v podstate "plug and play" (teda u m43 treba aj tu rj a ews)

pri vymene za ISo treba davat pozor na to, ci je to M42 alebo M44...m42 pasne v pohode a netreba sa tolko srat s imo...pri m44 treba zase riesit EWS...motor ako taky sadne na povodne uchyty v pohode...
e36 318i saloon "škaredé káčatko" :)
e36 323i touring "obláčik"

http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-aut/e36-318i-pribeh-skaredeho-kacatka-nove-foto-t28693.html

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných