... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 6. Marca 2008, 21:37

lajooriginal napísal:
to tam budes mat niekde nežiadaný odber a mas jedno ci auto zamknes alebo nie...zhruba po 20 minutach by malo zaspat ci je zamknute alebo nie...


no ja tam mam ziadany odber pri odomknutom..
nabehne samo radio a nejake rele bypasu imobilizera atd.

skor ma zaujma ci je mozne aby 0.2 ampera pocas 10 h vybilo bateriu natolko ze uz nenastartujem ..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Štvrtok, 6. Marca 2008, 22:11

premerat alternator ako bolo spomenute potom nabit bateriu I=0,1*kapacitabaterie pokial nebude na baterke pocas nabijania napatie 16V a vsetky clanky budu rovnako plynovat. potom skus zapojit. pravdepodobne obe baterie su KO a maju velky vnutorny odpor a malu kapacitu cize su makky zdroj napatia a prudu.
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Štvrtok, 6. Marca 2008, 22:14

BlackMW napísal:
skor ma zaujma ci je mozne aby 0.2 ampera pocas 10 h vybilo bateriu natolko ze uz nenastartujem ..
moze ak mas stary akumulator a nema uz kapacitu ako je napisane a ked mas 72Ah tak prud 1A ju stiahne za 72h na uplnu nulu cize nema ziadnu kapacitu ale pri novom akumulatore a nie pri starom !
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Piatok, 7. Marca 2008, 03:17

Tú baterku aj alternátor premeriam ked prídem domov, ale stále ma strašne znervózňuje to divné hučania (rapčanie) spod palubovky. Pre lepšie porovnanie aspoň mne to tak pripadá jak točenie sa ventilátora s hovadsky zadretým ložiskom, ale ten to nebude lebo to robí aj pri vynutej ventilácii. No neviem má nejaký zvuk RJ keď sa načítava alebo to je úplne potichu? Možno že to je aj nejaké "zlepené" relátko alebo čo...
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Piatok, 7. Marca 2008, 11:34

:-k skus zhodit plast pod volantom a omrknut to mozno ze tam je niekde predrety kabel ak bol domontovany alarm alebo nieco a sem tam skrtne o kostru a zachrci to a aby si nevyhorel. neviem presne ale sa my zda ze tam je motorcek ovladamia klapiek autoklimy a aj to moze sustat ked vypnes klucik
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Nedeľa, 9. Marca 2008, 09:39

No takže konečne som sa dostal k tomu premeraniu prúdu a napätia. Dal som nabiť obidva akumulátory, keď už všeky články pekne plynovali vtedy som ich odpojil od nabíjačiek. Nechal asi hodinu vychladnúť a zmeral napätie jedna mala 12,6V a druhá 13,1V. Dal som akumulátor do auta a zmeral či sa niekde nestráca prúd ale merák ukázal 0.19 mA pri zamknutom aute. Naštartoval som to a baterka stále ukazovala nejakých 12,8V, takže to nedobíjalo, ale chalan s ktorým som to meral ma presviečal že regler pustí šťavu do akumulátora až keď na ňom klesne napätie pod 12V tak teraz neviem, lebo ja som si vždy myslel, že keď naštartujem tak by malo napätie na akumulátory vybehnúť hneď na tých 14,1V :-k Inak som si všimol že mi vôbec nesvieti kontrolka dobíjania na palubovke ani keď začnem štartovať, neviem či to s tým môže nejako súvisieť alebo to je blbá náhoda, že akurát teraz tam odišla diódka :?: :?: :?:
 
Užívateľov profilový obrázok
kenedy_e46
Príspevky: 636
Registrovaný: 2.7.2007
Bydlisko: Námestovo

Nedeľa, 9. Marca 2008, 09:55

nejde ti dobijanie dobijat musi hned ako nastartujes na hodnotu okolo 14,1V nie az ked klesne napatie pod 12V [-X a bateriu ti to hned vybije preto lebo je v 320D elektricke prihrievanie motora ked je studeny kukni diodu na palubnej moze bit KO ale urcite bude na altiku uhliky KO alebo regulator a v najhorsiom pripade vynutie v alternatore ale to je malo pravdepodobne
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Nedeľa, 9. Marca 2008, 10:03

kenedy_e46 napísal:
nejde ti dobijanie dobijat musi hned ako nastartujes na hodnotu okolo 14,1V nie az ked klesne napatie pod 12V [-X a bateriu ti to hned vybije preto lebo je v 320D elektricke prihrievanie motora ked je studeny kukni diodu na palubnej moze bit KO ale urcite bude na altiku uhliky KO alebo regulator a v najhorsiom pripade vynutie v alternatore ale to je malo pravdepodobne


presne toto som si aj myslel. Idem kuknúť tú diótku na palubovke, neviete niekto ako sa to rozoberá? Tu som aj hľadal ale nepodarilo sa mi nič nájsť...
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Nedeľa, 9. Marca 2008, 11:53

No tak pozeral som tú diótku a ona je normálne funkčná. Keď som ju meral tak sa aj pekne rozsvietila ako ostanté funkčné ktoré svietia pri štartovaní normálne... Tak teraz už fakt neviem prečo to nesvieti. Inak nesvieti mi aj kontrolka motora pri zapnutí zapaľovania a aj tá sa pri meraní rozsvietila, takže diótky KO nebudú, ale čo tam bude zlé to vôbec netuším... PLS HELP

K tomu alternátoru:
Nie je tam náhodou niekde ešte nejaký iný regler, treba dať bezpodmienečne dole alternátor? Ako neni problem ale nechcem sa unáhliť a zbytočne to demontovať... Inak keď sme už pri tom tak ako je lepšie demontovať alternátor zhora či zdola? Lebo ak zhora tak by som si to zodil aj doma a nemusím ísť zbytočne na zdvihák do servisu...
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 9. Marca 2008, 21:37

Hoky napísal:
No tak pozeral som tú diótku a ona je normálne funkčná. Keď som ju meral tak sa aj pekne rozsvietila ako ostanté funkčné ktoré svietia pri štartovaní normálne... Tak teraz už fakt neviem prečo to nesvieti. Inak nesvieti mi aj kontrolka motora pri zapnutí zapaľovania a aj tá sa pri meraní rozsvietila, takže diótky KO nebudú, ale čo tam bude zlé to vôbec netuším... PLS HELP

K tomu alternátoru:
Nie je tam náhodou niekde ešte nejaký iný regler, treba dať bezpodmienečne dole alternátor? Ako neni problem ale nechcem sa unáhliť a zbytočne to demontovať... Inak keď sme už pri tom tak ako je lepšie demontovať alternátor zhora či zdola? Lebo ak zhora tak by som si to zodil aj doma a nemusím ísť zbytočne na zdvihák do servisu...
Tuši regulator sa da meniť aj na afte z hora trebalo len odpojiť napajanie a zhodiť kryt dole zadny z altika :wink:
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Nedeľa, 9. Marca 2008, 21:45

VLADKY242 napísal:
Tuši regulator sa da meniť aj na afte z hora trebalo len odpojiť napajanie a zhodiť kryt dole zadny z altika :wink:


No už som sa do toho pustil ale na to aby som sa dostal dozadu k alternátoru mi zavadzia servo-pumpa. A keď som mal už alternátor úplne demontovaný tak ma tam stále niečo drží, je tam, ak som dobre videl ešte nejaké vodiace púzdro ktoré keď nejako nevytlačím tak alternátor nepôjde dole a rpi tom prístupe aký tam je mi z toho začína až zle byť. Dnes som sa už na to vysral ale zajtra to budem musieť nejako dokopať do úspešného konca (dúfam) [-o<
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Nedeľa, 9. Marca 2008, 21:47

Hoky napísal:
No už som sa do toho pustil ale na to aby som sa dostal dozadu k alternátoru mi zavadzia servo-pumpa. A keď som mal už alternátor úplne demontovaný tak ma tam stále niečo drží, je tam, ak som dobre videl ešte nejaké vodiace púzdro ktoré keď nejako nevytlačím tak alternátor nepôjde dole a rpi tom prístupe aký tam je mi z toho začína až zle byť. Dnes som sa už na to vysral ale zajtra to budem musieť nejako dokopať do úspešného konca (dúfam) [-o<
Jaj vodiace puzdro tak trochu sily treba potiahnuť von ho :lol:
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Nedeľa, 9. Marca 2008, 21:53

VLADKY242 napísal:
Jaj vodiace puzdro tak trochu sily treba potiahnuť von ho :lol:


Ale to nieje také ľahké, lebo ten držiak čo je na bloku motora, na ktorom je pripevnený alternátor je tak robený, že s ním nepohneš ani do jednej strany. Je to proste moc na tesno a tým pádom to neviem vytiahnuť ani do jednej strany a sni do duhej strany...
 
Hoky
Autor témy
Príspevky: 268
Registrovaný: 3.2.2008
Auto: BMW 320d/100 kW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Dolný Ohaj okr. NZ

Štvrtok, 13. Marca 2008, 10:13

No tak nakoniec sa mi podaril ten alternátor vybrať. Odniesol som to do opravy kde mi to premerali a pravdepodobná závada tam bude odídený regler. Akurát tým chlapíkom bolo čudné, že prečo mi nazačala svietiť kontrolka dobíjania na palubovke keď je dobrá. Len teraz sa vyskytol ďalší problém, že ten typ reglera na alternátor VALEO nevieme zohnať. Vieme to len u nejakého skladu z Budapešti kde je cena možno do 7000 SK a možno viac. Číslo toho dielu je A14VI34+ Bez toho pluska bola cena reglera 2400 SK a na tento s plusko je možno viac ako 7000 SK. No neviem nemáte niekto niečo takéto poruke lebo to je strašné cena za "len regler", keď schopný jazdený alternátor zoženiete za 5 az 6000 SK...
 
Užívateľov profilový obrázok
VLADKY242
Príspevky: 3706
Registrovaný: 11.6.2007
Bydlisko: Bratislava

Štvrtok, 13. Marca 2008, 11:13

Hoky napísal:
No tak nakoniec sa mi podaril ten alternátor vybrať. Odniesol som to do opravy kde mi to premerali a pravdepodobná závada tam bude odídený regler. Akurát tým chlapíkom bolo čudné, že prečo mi nazačala svietiť kontrolka dobíjania na palubovke keď je dobrá. Len teraz sa vyskytol ďalší problém, že ten typ reglera na alternátor VALEO nevieme zohnať. Vieme to len u nejakého skladu z Budapešti kde je cena možno do 7000 SK a možno viac. Číslo toho dielu je A14VI34+ Bez toho pluska bola cena reglera 2400 SK a na tento s plusko je možno viac ako 7000 SK. No neviem nemáte niekto niečo takéto poruke lebo to je strašné cena za "len regler", keď schopný jazdený alternátor zoženiete za 5 az 6000 SK...
Daj cele čislo altika :wink:

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní