... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
lajooriginal napísal:to tam budes mat niekde nežiadaný odber a mas jedno ci auto zamknes alebo nie...zhruba po 20 minutach by malo zaspat ci je zamknute alebo nie...
BlackMW napísal:moze ak mas stary akumulator a nema uz kapacitu ako je napisane a ked mas 72Ah tak prud 1A ju stiahne za 72h na uplnu nulu cize nema ziadnu kapacitu ale pri novom akumulatore a nie pri starom !skor ma zaujma ci je mozne aby 0.2 ampera pocas 10 h vybilo bateriu natolko ze uz nenastartujem ..
kenedy_e46 napísal:nejde ti dobijanie dobijat musi hned ako nastartujes na hodnotu okolo 14,1V nie az ked klesne napatie pod 12Va bateriu ti to hned vybije preto lebo je v 320D elektricke prihrievanie motora ked je studeny kukni diodu na palubnej moze bit KO ale urcite bude na altiku uhliky KO alebo regulator a v najhorsiom pripade vynutie v alternatore ale to je malo pravdepodobne
Hoky napísal:Tuši regulator sa da meniť aj na afte z hora trebalo len odpojiť napajanie a zhodiť kryt dole zadny z altikaNo tak pozeral som tú diótku a ona je normálne funkčná. Keď som ju meral tak sa aj pekne rozsvietila ako ostanté funkčné ktoré svietia pri štartovaní normálne... Tak teraz už fakt neviem prečo to nesvieti. Inak nesvieti mi aj kontrolka motora pri zapnutí zapaľovania a aj tá sa pri meraní rozsvietila, takže diótky KO nebudú, ale čo tam bude zlé to vôbec netuším... PLS HELP
K tomu alternátoru:
Nie je tam náhodou niekde ešte nejaký iný regler, treba dať bezpodmienečne dole alternátor? Ako neni problem ale nechcem sa unáhliť a zbytočne to demontovať... Inak keď sme už pri tom tak ako je lepšie demontovať alternátor zhora či zdola? Lebo ak zhora tak by som si to zodil aj doma a nemusím ísť zbytočne na zdvihák do servisu...
VLADKY242 napísal:Tuši regulator sa da meniť aj na afte z hora trebalo len odpojiť napajanie a zhodiť kryt dole zadny z altika
Hoky napísal:Jaj vodiace puzdro tak trochu sily treba potiahnuť von hoNo už som sa do toho pustil ale na to aby som sa dostal dozadu k alternátoru mi zavadzia servo-pumpa. A keď som mal už alternátor úplne demontovaný tak ma tam stále niečo drží, je tam, ak som dobre videl ešte nejaké vodiace púzdro ktoré keď nejako nevytlačím tak alternátor nepôjde dole a rpi tom prístupe aký tam je mi z toho začína až zle byť. Dnes som sa už na to vysral ale zajtra to budem musieť nejako dokopať do úspešného konca (dúfam)
VLADKY242 napísal:Jaj vodiace puzdro tak trochu sily treba potiahnuť von ho
Hoky napísal:Daj cele čislo altikaNo tak nakoniec sa mi podaril ten alternátor vybrať. Odniesol som to do opravy kde mi to premerali a pravdepodobná závada tam bude odídený regler. Akurát tým chlapíkom bolo čudné, že prečo mi nazačala svietiť kontrolka dobíjania na palubovke keď je dobrá. Len teraz sa vyskytol ďalší problém, že ten typ reglera na alternátor VALEO nevieme zohnať. Vieme to len u nejakého skladu z Budapešti kde je cena možno do 7000 SK a možno viac. Číslo toho dielu je A14VI34+ Bez toho pluska bola cena reglera 2400 SK a na tento s plusko je možno viac ako 7000 SK. No neviem nemáte niekto niečo takéto poruke lebo to je strašné cena za "len regler", keď schopný jazdený alternátor zoženiete za 5 az 6000 SK...