... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
vreco napísal:Fakt 20k za vačky?čo tak radšej zohnať 6valec,4hrnek by som nehonil do takýchto extrémov
Arnold napísal:Toto nieje Honda cicik 1.6 V-TEC ze kupis vzduchovy filter a + 10kPreco asi nikto netuni 4 hrnce? Asi preto lebo to ma slaby vykonnostny potencial, po zvyseni tovarenskeho vykonu uz tolko nevydrzia, zato 6 valce maju ovela vacsiu vydrz. M50B20 nieje az taky lenivy, avsak proti M50B25 alebo M52B28 to je fakt lenive. 6 valce sa upravuju lahsie, viac ludi ich upravuje nez 4 valce. Vezmi si napr. M52B28: Sanie M50B25-10-15k, Zvody M3 3.2 vypodlozene 2x tesnenim- 5-10k, uprava riadiacej jednotky-15-20k a ihned mas z 200 koni (seroivy vykon M52B28 je vyzsi nez tabulkovy) 250 koni, co uz je celkom dost. Je nezmyselne upravovat 1.9, lepsie ako to ide to uz nepojde. Jedine stroker kit na 2.3L od hartge, ale to su uz astronomicke ceny.
bjukemen napísal:...ale na vykon cca 200 ps budes potrebovat dost financii.. takze napis aky mas ciel a potom sa da dalej debatit...
vreco napísal:Ja ti viem porozprávať len o vačkách na M50/2 a S50/2 ak by ťa to zaujímalo no.