compact napísal:tak teraz nechápem,
bolo to zlé palivové čerpadlo?
alebo nedotiahnutá spona na hadici čo ide od hrdla nádrže do nádrže?
alebo hadica od separátoru do dipsticku? (čo je dipstick?)

Napisem to co som napisal klubakovi do spravy, nechce sa mi to zas pisat
"
Cawes, napisem ti to podrobne ako to u mna bolo.. Auto mi prdelo z vyfuku na volnobehu raz za cas, a niekedy aj blbli otačky, vzdy som odpojil vahu vzduchu a ptm to prestalo. Pojazdil som 20km a zapojil a otačky nebehali

Pričom prdelo z vyfuku uz od kupy auta.
Noo a potom som zacal so sviečkami, pokracoval som s par hadicami v sani, aby bolo na 100% tesne. Pokracovalo sa lambda sondami,volnobeznym ventilom, pretesnenim vanosu a ventildeklu, snimacmi vacky a kluky, separatorom, hadicou separatoru, odvetravaciou hadicou, viacmenej vsetko. Zostavali uz len cievky, vaha vzduchu a ventil odvetravania nadrze.
Cievky a vahu sme chceli prehodit so sušim, ze zoberem ja jeho a uvidime co to spravi. K tomu sme sa nedostali, auto ma nechalo na skringu, odišlo palivove cerpadlo. Auto som odtiahol do ba, kde sme spolu so susim vymenili palivove cerpadlo a ventil odvetravania nadrze, naraz. Prdiet z vyfuku neprestalo, ba dokonca zas mi poblbli otacky. Potom som mal tu haluznu prihodu menom "amaterska chyba" -> malo sme dobuchali palivove cerpadlo a vytiekol mi benzin ked som natankoval plnu nadrz. Tak reku dobucham ho poriadne. A odvtedy to zazracne neprdi

Cize, myslim logicky ze to bolo v palivovom cerpadle.
Stary ventil odvetravania nadrze by mal mat este suši ( dufam ze ho nevyhodil ), skusim ho nahodit a uvidim ci auto bude prdiet ci nie.
Prepac za sloh, ale aspon to je podrobne

"
dipstick je mierka oleja
Spona na hadici, v nej to nebolo urcite.
A hadicou to tiez nebolo ,lebo prave po vymene tej hadice na testovacke skakali otacky a p*coval som an auto ako chora krava, 3 hodiny som sa s tym sral a ptm sa mi takto ovdacilo
