... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Pondelok, 8. Septembra 2008, 11:29

Jannci napísal:
Ked som sa minule rozbiehal prudkejsie (jedna strana strk, druha asfalt) sa mi zdalo, ze hrabu obidve strany. Podobne sa dialo, ked som siel po nasej super dialnic a zacalo mi hopkat auto. tak ked mi dopadla jedna strana skor, viac mi trhlo auto do strany. Myslel som, ze to je asi normalne, (kedze jediny zadohrab som mal zigulaka) nemyslel som, ze by som mal samosvor. Ale teraz som mal cele auto vo vzduchu, a nedalo mi to. hladam stitok, ale nic. asi je zvrchu. tak chytim koleso, zavrtim a tocia sa obydve strany do jedneho smeru.
Ak to je samosvor, potrebuje neaku specialnu udrzbu? Lebo neviem ake typy sa tam motovali. co poznam lamelovy, tak tam sa museli po urcitych km menit lamely.


ked mas auto na zdvihaku, musis mat zaradenu rychlost, az potom skusaj tocit jednym kolom.
ked nim pretocis a druhe sa toci tiez (do opacnej strany) mas otvoreny dif, ak nim nejde pretocit, mas samosvor..

otvoreny dif ked nema odpor a tocis jednym kolom, tak sa toci aj druhe do rovnakej strany,
to moze pomylit.. ale toci sa aj unasac na kardan, ten musis drzat ked to skusas..

nemusis mat este samosvor..

udrzba: castrol saf-xj (moze ist aj do obycajneho, teraz ho davaju uz do kazdeho difu, ale to je plytvanie penazmi)
a ako pises lamely sa zoderu casom..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 21:03

BlackMW napísal:
ked mas auto na zdvihaku, musis mat zaradenu rychlost, az potom skusaj tocit jednym kolom.
ked nim pretocis a druhe sa toci tiez (do opacnej strany) mas otvoreny dif, ak nim nejde pretocit, mas samosvor..

otvoreny dif ked nema odpor a tocis jednym kolom, tak sa toci aj druhe do rovnakej strany,
to moze pomylit.. ale toci sa aj unasac na kardan, ten musis drzat ked to skusas..

nemusis mat este samosvor..

udrzba: castrol saf-xj (moze ist aj do obycajneho, teraz ho davaju uz do kazdeho difu, ale to je plytvanie penazmi)
a ako pises lamely sa zoderu casom..



No mal som to opat vo vzduchu. zaradil som rychlost, koleso kladlo velky odpor, ale pretocil som ho(druhe sa tocilo do opacnej strany). Ja som tym znamy aj sroby trham. ALE tento test som urobil na dvoch dalsich autach. Tam ci bola zaradena rychlost, alebo nie, vzdy sa druhe kolo tocilo naopak. A so zaradenou rychlostou velmi lahko. Cize za predpokladu, ze na vsetkych autach je diferak na rovnakom principe mi z toho vychadza ze som silny a sprosty :D:D:D
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Štvrtok, 11. Septembra 2008, 21:24

Jannci napísal:
No mal som to opat vo vzduchu. zaradil som rychlost, koleso kladlo velky odpor, ale pretocil som ho(druhe sa tocilo do opacnej strany). Ja som tym znamy aj sroby trham. ALE tento test som urobil na dvoch dalsich autach. Tam ci bola zaradena rychlost, alebo nie, vzdy sa druhe kolo tocilo naopak. A so zaradenou rychlostou velmi lahko. Cize za predpokladu, ze na vsetkych autach je diferak na rovnakom principe mi z toho vychadza ze som silny a sprosty :D:D:D


Nebolo by jednoduchsie skusit niekde zagumovat a pozriet, ze ci pises jednu alebo 2 ciary? ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
Jannci
Príspevky: 2335
Registrovaný: 17.6.2008
Auto: MB
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Utorok, 30. Septembra 2008, 22:01

borci, tak na tomto videu je pekne vidiet samosvor a open diff. su vedla seba, takze moja hypoteza stym, ze kola sa musia tocit rovnako bola spravna.

 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Utorok, 30. Septembra 2008, 22:23

Jannci napísal:
No mal som to opat vo vzduchu. zaradil som rychlost, koleso kladlo velky odpor, ale pretocil som ho(druhe sa tocilo do opacnej strany). Ja som tym znamy aj sroby trham. ALE tento test som urobil na dvoch dalsich autach. Tam ci bola zaradena rychlost, alebo nie, vzdy sa druhe kolo tocilo naopak. A so zaradenou rychlostou velmi lahko. Cize za predpokladu, ze na vsetkych autach je diferak na rovnakom principe mi z toho vychadza ze som silny a sprosty :D:D:D


mas samosvor.

Jannci napísal:
borci, tak na tomto videu je pekne vidiet samosvor a open diff. su vedla seba, takze moja hypoteza stym, ze kola sa musia tocit rovnako bola spravna.


metoda na videu je nespolahliva.
ako som uz pisal, treba uchytit unasac kardanu.
ak mas otvoreny diferencial, pri toceni jednym unasacom,
ak je odpor v gufere unasaca kardanu + medzi hruskou a vencom mensi ako odpor satelitov,
bude sa druhy unasac poloosi tocit v rovnakom smere ako ten ktorym tocis..
(mam vyskusane na open dife z e38 o ktorm sme si mysleli ze je samosvor)
az ked chytis unasac kardanu, bude sa tocit protilahly unasac poloosi opacnym smerom,
a to s minimalnym odporom (skoro rovnaky odpor ako ked si unasac kardanu nedrzal)
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní