... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
Jannci napísal:Ked som sa minule rozbiehal prudkejsie (jedna strana strk, druha asfalt) sa mi zdalo, ze hrabu obidve strany. Podobne sa dialo, ked som siel po nasej super dialnic a zacalo mi hopkat auto. tak ked mi dopadla jedna strana skor, viac mi trhlo auto do strany. Myslel som, ze to je asi normalne, (kedze jediny zadohrab som mal zigulaka) nemyslel som, ze by som mal samosvor. Ale teraz som mal cele auto vo vzduchu, a nedalo mi to. hladam stitok, ale nic. asi je zvrchu. tak chytim koleso, zavrtim a tocia sa obydve strany do jedneho smeru.
Ak to je samosvor, potrebuje neaku specialnu udrzbu? Lebo neviem ake typy sa tam motovali. co poznam lamelovy, tak tam sa museli po urcitych km menit lamely.
BlackMW napísal:ked mas auto na zdvihaku, musis mat zaradenu rychlost, az potom skusaj tocit jednym kolom.
ked nim pretocis a druhe sa toci tiez (do opacnej strany) mas otvoreny dif, ak nim nejde pretocit, mas samosvor..
otvoreny dif ked nema odpor a tocis jednym kolom, tak sa toci aj druhe do rovnakej strany,
to moze pomylit.. ale toci sa aj unasac na kardan, ten musis drzat ked to skusas..
nemusis mat este samosvor..
udrzba: castrol saf-xj (moze ist aj do obycajneho, teraz ho davaju uz do kazdeho difu, ale to je plytvanie penazmi)
a ako pises lamely sa zoderu casom..
Jannci napísal:No mal som to opat vo vzduchu. zaradil som rychlost, koleso kladlo velky odpor, ale pretocil som ho(druhe sa tocilo do opacnej strany). Ja som tym znamy aj sroby trham. ALE tento test som urobil na dvoch dalsich autach. Tam ci bola zaradena rychlost, alebo nie, vzdy sa druhe kolo tocilo naopak. A so zaradenou rychlostou velmi lahko. Cize za predpokladu, ze na vsetkych autach je diferak na rovnakom principe mi z toho vychadza ze som silny a sprosty:D:D
Jannci napísal:No mal som to opat vo vzduchu. zaradil som rychlost, koleso kladlo velky odpor, ale pretocil som ho(druhe sa tocilo do opacnej strany). Ja som tym znamy aj sroby trham. ALE tento test som urobil na dvoch dalsich autach. Tam ci bola zaradena rychlost, alebo nie, vzdy sa druhe kolo tocilo naopak. A so zaradenou rychlostou velmi lahko. Cize za predpokladu, ze na vsetkych autach je diferak na rovnakom principe mi z toho vychadza ze som silny a sprosty:D:D
Jannci napísal:borci, tak na tomto videu je pekne vidiet samosvor a open diff. su vedla seba, takze moja hypoteza stym, ze kola sa musia tocit rovnako bola spravna.