... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
cigi44 napísal:nazdar, nakusol tom uz v inej teme, ale zakladam novu temu:
Asi pred dvoma tyzdnami cestou do prace mi pri zaradeni trojky trhlo s autom a nestupali otacky, preradil som do 4 a v pohode som dosiel do prace. Nasledujuci tyzden islo auto normalne-bezchybne. V stredu sa to zopakovalo: pridam plyn a otacky nestupaju, auto sa ledva rozhybe..cim viac plynu tym viac ho brzdi. Nejako som s tym dosiel do prace a potom aj domov - popozeral sviecky, ktore maju asi polroka. Boli ok , no autu to nepomohlo, no po hodinke som isiel natankovat v domienke ze tam mam nejaky zly benzin. Uz cestou na pumpu bezalo auto normalne. Zase den islo bezchybne a teraz to robi zase:![]()
pridam otacky do 2 tis. pohoda. Potom vyssie sa ledva hnu, musim naslapavat plynovy pedal - trhavo sa rozbehnem.
Volnobeh nejak nekolise, drzi si 700. Skusil som ho povytacat na volnobehu do vysokych otacok, vysiel z auta a pocul som take praskanie z vyfuku.
Neviete, kde moze byt problem?
(este jedna vec, tomu auto to strihne vzdy ked idem smerom do prace a zchadzam z nadjazdu a tocim do lava - denna sterotypna jazda, v tej krizovatke dam do trojky a zbrzdi mi otacky a uz to zacina - tak sa mi to stalo uz 2x, je to len zhoda nahod?)
.IGI. napísal:
mne daco podobne robilo ked bolo vlhko naceste alebo prsalo, a mal som predrate kable od lambdy. Nejako to tam skratovalo. Cim viac plynu tym viac ho dusilo. Robilo mi to na 316i ale aj na 320i M50. M52 ma asi tiez iba jednu lambdu tusim a natom istom mieste. Ale zaujimave ze ti to robi iba ked ides dolava. Mozno ze akurat vtedy frka vodu alebo strk na miesto kde to mas nacate. Pozri a uvidis.
cigi44 napísal:
Chalani mi pisali, ze ma dve. Mna tiez napadlo, ze tam je mozno skondenzovana nejaka voda a ked to naklopim tak sa tam nieco poserie. Ale lambda vraj nema vlyv na trhanie auta a otacky, pozna sa to len tak ze auto vela zere.
johnyfly1 napísal:ked das prec kat tak nic nebudes citit iba budes mat iny zvukkuchat ho nekuchaj..je to blbost....radsej tam navar ruru ako ja...a stary katalyzator predaj tym co to vykupuju...mozno na tom este zarobis...ked kat vykuchas moze ti ist auto horsie lebo tam budes mat rozsireny priestor...radsej ruru ako hovorim
![]()
ked odpojis lambdu auto ti pojde z nudzovymi hodnotami bud lepsie alebo horsie...a mal by si sledovat aj zvysenie spotreby![]()
ked si bol na diagnostike ukazal ti ako pulzuje lambda? napatie na nej by malo skakat od 0 do 1...ak sotji v strede(presnu hodnotu si uz nepamatam asi 0,5 alebo 0,45 neviem) tak je lambda zla
johnyfly1 napísal:no neviem podla mna moze trhat aj nemusi...ked je zla dava zle hodnoty a rj "namiesa" zlu zmes a to moze robit dost![]()
kazdopadne ju skus odpojit auto by ti malo ist aj tak
cigi44 napísal:Problem zisteny!
Po zbytocnom zdvihani auta najprv zadku a potom predku, hladani lambda sond a ich konektorov, ktore su mimochodom po plastovym vekom motora (my blbí sme ich hladali niekde pri prevodovke) sa zistilo, ze lambdy to niesu. Obidve sme odpojili, isli sa previest, ale problem to neodstranilo. (najviac ma sere, ze stacilo otvorit kapotu, dat prec dekel a odpojit ich a nemusel som sa valat pod autom).
Boli sme presvedcení, ze to bude mrtvy katalyzator, ale skusili sme este odpojit vahu vzduchu a auto razom ozilo. Cize vaha je K.O.
Hor sa zhanat druhu!
.IGI. napísal:
Ale niekde som pocul ze ked je zla lamda/lambdy ,tak to prestane prave ked odpojis vahu,pretoze sa auto zacne riadit "tabulkami" ci ako to nazvat, a nie signalmi z vahy a lambdy. Ale moze byt ze je to vaha ako vravis. Ked nahodis novu, tak napis ci to pomohlo, celkom ma to zaujima, ze ci je to preve vtej vahe alebo lambde.