... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
polnoc
Príspevky: 287
Registrovaný: 10.10.2007
Bydlisko: Košice

Sobota, 27. Októbra 2007, 14:44

:shock: :shock: :shock: tak toto je dost divne ,urcite daj vediet ako to dopadlo
Biela vrtuľa dobýja modrú oblohu.
 
fester
Príspevky: 154
Registrovaný: 23.3.2007
Kraj: Žilinský

Re: 316i Compact-prasknuta hlava/tesnenie

Sobota, 27. Októbra 2007, 18:35

crumar napísal:
Ahojte.

Tak stalo sa to, co ho som sa najviac obaval. V tom lepsom pripade mam prasknute tesnenie pod hlavou, v tom horsom hlavu.
Auto zacalo dymit, prehrievat sa, stracala sa voda, nekuri a dnes rano som pozrel na olejovu zatku a je tam pena. :cry:

Poradi mi niekto, co treba vsetko kupit?
V ETK su uvedene 2 rozmery tesnenia pod hlavu (cislo dielu 11 12 7 504 586 a 11 12 7 504 587) ktore z nich mam kupit? Treba kupit tesnenie aj pod kryt ventilov?

Co ma najviac zaujima, akymi momentami sa hlava dotahuje.
Za rychlu odpoved vopred dakujem.
:wink:


nabuduce jedno tesnenie je hrubsie na zrovnanu hlavu a druhe je seriove tensie ked hlava nebola zrovnana.preto su dve tesnenia :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Autor témy
Príspevky: 1184
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: 316i Compact-prasknuta hlava/tesnenie

Sobota, 27. Októbra 2007, 18:39

jozpa napísal:
crumar napísal:
Ahojte.

Tak stalo sa to, co ho som sa najviac obaval. V tom lepsom pripade mam prasknute tesnenie pod hlavou, v tom horsom hlavu.
Auto zacalo dymit, prehrievat sa, stracala sa voda, nekuri a dnes rano som pozrel na olejovu zatku a je tam pena. :cry:

Poradi mi niekto, co treba vsetko kupit?
V ETK su uvedene 2 rozmery tesnenia pod hlavu (cislo dielu 11 12 7 504 586 a 11 12 7 504 587) ktore z nich mam kupit? Treba kupit tesnenie aj pod kryt ventilov?

Co ma najviac zaujima, akymi momentami sa hlava dotahuje.
Za rychlu odpoved vopred dakujem.
:wink:


nabuduce jedno tesnenie je hrubsie na zrovnanu hlavu a druhe je seriove tensie ked hlava nebola zrovnana.preto su dve tesnenia :wink:


Vdaka za cenne info.

Dam vediet ako to dopadlo.
Zatial dik.
:wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Autor témy
Príspevky: 1184
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Utorok, 30. Októbra 2007, 22:52

OK, takze je to v haji. Tesnenie je na pikacu. Snad to hlava prezila.

:cry:
 
Užívateľov profilový obrázok
polnoc
Príspevky: 287
Registrovaný: 10.10.2007
Bydlisko: Košice

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:25

Neva vymen to kym ti neodidu ine komponenty :?
Biela vrtuľa dobýja modrú oblohu.
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:32

Jednoznacne aj tesnenie pod ventildekel kup, ten musi ist dole, ked ides davat dole hlavu a davat pouzite tesnenie je pitchovina, nejaky k*kot to to spravil na mojom aute a dotesnoval to silikonom debil :evil: . Samozrejme ze to netesnilo dobre, uz som tam dal nove, jak som nastavoval ventily. A ked budes tu hlavu utahovat (momenty si najdes v nejakej prirucke pre E36, aj mam len na E30, su tam momenty aj pre M40 motor ktory bol este v niektorych E36 ale neviem ci ty uz nemas M43 motor...) tak hlavne davat kurevsky pozor aby boli zavity absolutne ciste (prefukni stlacenym vzduchom) a nedavaj moc oleja na sroby - inac sa to zacne rozpinat ked sa blok zohreje a praskne blok ti okolo tych srobov...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Autor témy
Príspevky: 1184
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:32

Jasne, uz je to odstavene.
Nemam tusenie ake tesnenie kupit, konkretne od akeho vyrobcu atd.
Ma s tym niekto skusenosti?
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Autor témy
Príspevky: 1184
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:35

Helldiver napísal:
Jednoznacne aj tesnenie pod ventildekel kup, ten musi ist dole, ked ides davat dole hlavu a davat pouzite tesnenie je pitchovina, nejaky k*kot to to spravil na mojom aute a dotesnoval to silikonom debil :evil: . Samozrejme ze to netesnilo dobre, uz som tam dal nove, jak som nastavoval ventily. A ked budes tu hlavu utahovat (momenty si najdes v nejakej prirucke pre E36, aj mam len na E30, su tam momenty aj pre M40 motor ktory bol este v niektorych E36 ale neviem ci ty uz nemas M43 motor...) tak hlavne davat kurevsky pozor aby boli zavity absolutne ciste (prefukni stlacenym vzduchom) a nedavaj moc oleja na sroby - inac sa to zacne rozpinat ked sa blok zohreje a praskne blok ti okolo tych srobov...


Ano, kupim aj to tesnenie. Motor je M43.
Takze 1xtesnenie pod hlavu, 1x pod dekel ventilov, 1x sada srobov.
Vyzera to tak, ze aj novy olej...
Co este?
:wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:41

Zalezi na tom ako sa s tym chces serkat a kolko ma motor nabehane, ale ja kebyze uz mam dole palicu, tak vylestim povrch ventilov, nech vyzeraju nejak takto: Obrázok, zabrusim ich samozrejme, dam nove tesnenia, vycistim takou tou zeleznou vlnou povrch valcom, piesty a spalovaci priestor v hlave, vylestim a napasujem na seba sacie kanaly v san a hlave a aj vyfukove kanaly.
Ale to ej len fakt ked sa s tym chces serkat, ked to chces mat co najrychlejsie opravene a potrebujes jazdit, tak kasli na to.
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Autor témy
Príspevky: 1184
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:43

Helldiver napísal:
Zalezi na tom ako sa s tym chces serkat a kolko ma motor nabehane, ale ja kebyze uz mam dole palicu, tak vylestim povrch ventilov, nech vyzeraju nejak takto...., zabrusim ich samozrejme, dam nove tesnenia, vycistim takou tou zeleznou vlnou povrch valcom, piesty a spalovaci priestor v hlave, vylestim a napasujem na seba sacie kanaly v san a hlave a aj vyfukove kanaly.
Ale to ej len fakt ked sa s tym chces serkat, ked to chces mat co najrychlejsie opravene a potrebujes jazdit, tak kasli na to.


Vdaka za informacie.
Praveze to potrebujem rychlo zbuchat, pretoze auto nevyhnutne potrebujem. Uvidim v akom stave to bude ked to zhodime.
 
Užívateľov profilový obrázok
polnoc
Príspevky: 287
Registrovaný: 10.10.2007
Bydlisko: Košice

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:47

Helldiver napísal:
Jednoznacne aj tesnenie pod ventildekel kup, ten musi ist dole, ked ides davat dole hlavu a davat pouzite tesnenie je pitchovina, nejaky k*kot to to spravil na mojom aute a dotesnoval to silikonom debil :evil: . Samozrejme ze to netesnilo dobre, uz som tam dal nove, jak som nastavoval ventily. A ked budes tu hlavu utahovat (momenty si najdes v nejakej prirucke pre E36, aj mam len na E30, su tam momenty aj pre M40 motor ktory bol este v niektorych E36 ale neviem ci ty uz nemas M43 motor...) tak hlavne davat kurevsky pozor aby boli zavity absolutne ciste (prefukni stlacenym vzduchom) a nedavaj moc oleja na sroby - inac sa to zacne rozpinat ked sa blok zohreje a praskne blok ti okolo tych srobov...
toto urobily aj mne , vybrus dali tam tesnenie a dost tmelu, ako sa to prejavi ked to netesny:?:
Biela vrtuľa dobýja modrú oblohu.
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:53

Ja som mal problemy s volnobehom a nedrzalo to otacky a okrem toho sa mi vobec nepacila predstava, ze sa kusky toho tmelu mozu dostat do oleja... Mam motor M20 teda, kazdipadne tesnenie pod ventildekel sa ma davat vzdy nove a myslim, ze tych 300sk ci kolko nikoho nezabije...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
crumar
Autor témy
Príspevky: 1184
Registrovaný: 28.7.2007
Auto: 528i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Utorok, 30. Októbra 2007, 23:56

Helldiver napísal:
Ja som mal problemy s volnobehom a nedrzalo to otacky a okrem toho sa mi vobec nepacila predstava, ze sa kusky toho tmelu mozu dostat do oleja... Mam motor M20 teda, kazdipadne tesnenie pod ventildekel sa ma davat vzdy nove a myslim, ze tych 300sk ci kolko nikoho nezabije...


A co sa tyka tesnenia pod hlavu, mam kupit to kovove?
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Streda, 31. Októbra 2007, 00:00

Je na vyber aj nejake ine? kup ake tam ma byt podla ETK...
EX E30 325i limo 89' Deplhingrau
EX E34 535i 92' Schwarz
EX E34 535iA 91' Diamantschwarz
EX E46 328ci 2000' Silber
E90 330d 2007' M-paket
 
Užívateľov profilový obrázok
polnoc
Príspevky: 287
Registrovaný: 10.10.2007
Bydlisko: Košice

Streda, 31. Októbra 2007, 00:03

tak tak odflakali to :evil:
Biela vrtuľa dobýja modrú oblohu.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných