... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
crumar napísal:Ahojte.
Tak stalo sa to, co ho som sa najviac obaval. V tom lepsom pripade mam prasknute tesnenie pod hlavou, v tom horsom hlavu.
Auto zacalo dymit, prehrievat sa, stracala sa voda, nekuri a dnes rano som pozrel na olejovu zatku a je tam pena.
Poradi mi niekto, co treba vsetko kupit?
V ETK su uvedene 2 rozmery tesnenia pod hlavu (cislo dielu 11 12 7 504 586 a 11 12 7 504 587) ktore z nich mam kupit? Treba kupit tesnenie aj pod kryt ventilov?
Co ma najviac zaujima, akymi momentami sa hlava dotahuje.
Za rychlu odpoved vopred dakujem.
jozpa napísal:crumar napísal:Ahojte.
Tak stalo sa to, co ho som sa najviac obaval. V tom lepsom pripade mam prasknute tesnenie pod hlavou, v tom horsom hlavu.
Auto zacalo dymit, prehrievat sa, stracala sa voda, nekuri a dnes rano som pozrel na olejovu zatku a je tam pena.
Poradi mi niekto, co treba vsetko kupit?
V ETK su uvedene 2 rozmery tesnenia pod hlavu (cislo dielu 11 12 7 504 586 a 11 12 7 504 587) ktore z nich mam kupit? Treba kupit tesnenie aj pod kryt ventilov?
Co ma najviac zaujima, akymi momentami sa hlava dotahuje.
Za rychlu odpoved vopred dakujem.
nabuduce jedno tesnenie je hrubsie na zrovnanu hlavu a druhe je seriove tensie ked hlava nebola zrovnana.preto su dve tesnenia
Helldiver napísal:Jednoznacne aj tesnenie pod ventildekel kup, ten musi ist dole, ked ides davat dole hlavu a davat pouzite tesnenie je pitchovina, nejaky k*kot to to spravil na mojom aute a dotesnoval to silikonom debil. Samozrejme ze to netesnilo dobre, uz som tam dal nove, jak som nastavoval ventily. A ked budes tu hlavu utahovat (momenty si najdes v nejakej prirucke pre E36, aj mam len na E30, su tam momenty aj pre M40 motor ktory bol este v niektorych E36 ale neviem ci ty uz nemas M43 motor...) tak hlavne davat kurevsky pozor aby boli zavity absolutne ciste (prefukni stlacenym vzduchom) a nedavaj moc oleja na sroby - inac sa to zacne rozpinat ked sa blok zohreje a praskne blok ti okolo tych srobov...
Helldiver napísal:Zalezi na tom ako sa s tym chces serkat a kolko ma motor nabehane, ale ja kebyze uz mam dole palicu, tak vylestim povrch ventilov, nech vyzeraju nejak takto...., zabrusim ich samozrejme, dam nove tesnenia, vycistim takou tou zeleznou vlnou povrch valcom, piesty a spalovaci priestor v hlave, vylestim a napasujem na seba sacie kanaly v san a hlave a aj vyfukove kanaly.
Ale to ej len fakt ked sa s tym chces serkat, ked to chces mat co najrychlejsie opravene a potrebujes jazdit, tak kasli na to.
Helldiver napísal:toto urobily aj mne , vybrus dali tam tesnenie a dost tmelu, ako sa to prejavi ked to netesny:?:Jednoznacne aj tesnenie pod ventildekel kup, ten musi ist dole, ked ides davat dole hlavu a davat pouzite tesnenie je pitchovina, nejaky k*kot to to spravil na mojom aute a dotesnoval to silikonom debil. Samozrejme ze to netesnilo dobre, uz som tam dal nove, jak som nastavoval ventily. A ked budes tu hlavu utahovat (momenty si najdes v nejakej prirucke pre E36, aj mam len na E30, su tam momenty aj pre M40 motor ktory bol este v niektorych E36 ale neviem ci ty uz nemas M43 motor...) tak hlavne davat kurevsky pozor aby boli zavity absolutne ciste (prefukni stlacenym vzduchom) a nedavaj moc oleja na sroby - inac sa to zacne rozpinat ked sa blok zohreje a praskne blok ti okolo tych srobov...
Helldiver napísal:Ja som mal problemy s volnobehom a nedrzalo to otacky a okrem toho sa mi vobec nepacila predstava, ze sa kusky toho tmelu mozu dostat do oleja... Mam motor M20 teda, kazdipadne tesnenie pod ventildekel sa ma davat vzdy nove a myslim, ze tych 300sk ci kolko nikoho nezabije...