... všetko o BMW ...
Moderátor: jkk
bmw118d napísal:Trošku neskoro sa chystám prezúvať zimné pneu, proste nebolo času, ale k veci, mám dilemu, či kúpiť runflaty, alebo obyčajné pneu. Viem výhody runflatov - pri defekte dojdem pri 80km/h kdekolvek ale aj nevýhody - sú ťažké, a pri tom defekte sa už nedajú zalepiť, guma sa zahadzuje, skúsenosť! Takže mi poraďte, či kúpiť obyčajné alebo predsa runflaty. Po ďalšie, na 16ky origo 10 lúčové disky budú pekne vyzerať pneu 205/55?? Teraz mám 195/55.
po_e87 napísal:Cauko no siel by som urcite na klasicke pneu, pretoze ran-flat sa zahadzujem. Samozrejme 205/55 bude urcite lepsie, sirsie to znamena vysia stabilita. Dokupis dojazdovku a hodil ju do kufru ked pojdes niekde mimo okres:) To budem aj ja riesit lebo mam run-flat na zimu aj leto. Ked ti to nebude vadit v kufri tak je to ok. Skoda by bolo vyhodit pneu ked sa da opravit. Takze sa modlim aby som nedostal defekt a ked zjazdim pneu, kupim klasicke. No fakt bomba vymyslel ten run flat(
Martin46 napísal:http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?f=25&t=15349
ja to riesim takto, berte to ako pomoc, nie ako reklamu.
Nosit dojazdovku je dost neprakticke, neviem ako jednotka ale e90 nema vo vybave ani zdvihak ani kluc. Sada kompresora a lepenia je sikovnejsia a na ceste netreba zhadzovat koleso
Martin46 napísal:mas mozno pravdu, ale je mozne polemizovat kedy to pomoze. Zo zakona tuto sadu MUSIS mat pokial mas Runlat...
nechat na aute Runflat si moze nietko kto ma auto na rebricku hodnot niekde medzi hriankovacom a chladnickou!!!
andy_m napísal:odpadavam z toho ako zhadzujete technologiu, na ktoru postupne prechadza stale viac a viac vyrobcov aut aj pneumatik. CO uz musis robit s runflatmi, aby si nejaky znicil tak, ze musi ist do smetia??? jazdim na nich dost dlho a to po BRATISLAVE plnej jam, dier, vytlkov atd atd - a nic sa nestalo ani letnym ani zimnym
co takato situacia: vaznejsi defekt vo vyssej rychlosti (nedaj boh priamo na dialnici v 140-tke!). ver mi, ze sa budes do smrti dakovat bohu, ze si mal runflaty a nerozflakol si sa tam rovno na mieste na kasu
tvrdost a nekomfortnost? to chce fakt niekto tvrdit, ze citi rozdiel medzi tym, ked sa vezie na tom istom aute obutom na klasikach a na runflatoch? to uz nemoze nikto mysliet vazne - pri vsetkej ucte a respekte k cudzim nazorom...
co sa ceny tyka: ja osobne mam 225/40 r18 sadu 4 ks za cca 700,- eur (nepamatam si presnu cifru). to je okolo 175,- za kus - v 18-tich palcoch zdoraznujem! MNE to za ten pocit istoty a bezpecia stoji. a posledna poznamka: pokial ja viem, tak pri pouziti technologie runflat nemusis mat zo zakona uz ku kolesam NIC ine, pri nich totiz nie je co riesit. za kazdych okolnosti totiz vies auto obute na ruflatoch dostat do najblizsieho servisu
andy_m napísal:odpadavam z toho ako zhadzujete technologiu, na ktoru postupne prechadza stale viac a viac vyrobcov aut aj pneumatik. CO uz musis robit s runflatmi, aby si nejaky znicil tak, ze musi ist do smetia??? jazdim na nich dost dlho a to po BRATISLAVE plnej jam, dier, vytlkov atd atd - a nic sa nestalo ani letnym ani zimnym
co takato situacia: vaznejsi defekt vo vyssej rychlosti (nedaj boh priamo na dialnici v 140-tke!). ver mi, ze sa budes do smrti dakovat bohu, ze si mal runflaty a nerozflakol si sa tam rovno na mieste na kasu
tvrdost a nekomfortnost? to chce fakt niekto tvrdit, ze citi rozdiel medzi tym, ked sa vezie na tom istom aute obutom na klasikach a na runflatoch? to uz nemoze nikto mysliet vazne - pri vsetkej ucte a respekte k cudzim nazorom...
co sa ceny tyka: ja osobne mam 225/40 r18 sadu 4 ks za cca 700,- eur (nepamatam si presnu cifru). to je okolo 175,- za kus - v 18-tich palcoch zdoraznujem! MNE to za ten pocit istoty a bezpecia stoji. a posledna poznamka: pokial ja viem, tak pri pouziti technologie runflat nemusis mat zo zakona uz ku kolesam NIC ine, pri nich totiz nie je co riesit. za kazdych okolnosti totiz vies auto obute na ruflatoch dostat do najblizsieho servisu
po_e87 napísal:jazdim casto PO -PP a poviem vam ze ten Run-flat je taka prcovina ..su tvrde ako pic... citim kazdu nerovnost a to mam 17" ... foter na E46 ma klasicke pneu 17" a to je fakt rozdiel !!! 18 run-flat to sa da asi len po Ba na kavicky ..bez urazky.
andy_m napísal:v pohode, ale absolutne nesuhlasim. ja totiz jazdim - okrem ineho - ba / vieden (letisko alebo westbahnhof) 2 az 3 krat do tyzdna a ze niekto citi rozdiel U TOHO ISTEHO AUTA medzi runflat a klasikou, tak to je - teraz ty bez urazky - absolutna blbost. ale naozaj absolutna, a to nie len logicky, ale aj technicky