... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, SmartBastard

mmracing.sk
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

X5 E70 automaticka prevodovka

Sobota, 17. Novembra 2012, 20:32

Ahoj ma nekdo zkusenosti s automatickou prevodovkou kdy se zacne kazit a jak se to pozna??? Ja mam najeto 115000km. Diky
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 12:50

pri 115tis km si v nej daj urcite uz vymenit olej..a potom kazdych 60tis....
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 14:11

voMacK napísal:
pri 115tis km si v nej daj urcite uz vymenit olej..a potom kazdych 60tis....
Olej jsem menil ve 100000km ale jak se pozna ze je na ni zavada ???
 
rebel
Príspevky: 461
Registrovaný: 29.7.2012
Kraj: Zahraničie

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 14:27

arna.pedros napísal:
Olej jsem menil ve 100000km ale jak se pozna ze je na ni zavada ???


](*,) ](*,) ](*,)
Krása sveta je vždy úmerná kráse Ducha, ktorý ho vníma
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 17:15

rebel napísal:

](*,) ](*,) ](*,)

Ha ha ha ... Proc se na tu prevodovku ptam mel jsem CHIP motoru a po 15000km jsem si ten chip nechal u znameho promerit a ten konstatoval ze to udelali jen hodne na kroutak a ne na vykon i kdyz to jelo a kdyby v bavoraku nebyli ruzne hlidace tak by se prevodovka roztrhla pak mi udelal chip tak ze to ma 285 koni a 640 Nm. Je to motor 3d 173kw.
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 18:25

Jedného pekného dňa ti odíde menič.
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Nedeľa, 18. Novembra 2012, 19:25

BMW540iA napísal:
Jedného pekného dňa ti odíde menič.

Menic? co to je?
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Utorok, 20. Novembra 2012, 19:15

Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 14:51

lubomt napísal:
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

DIKY ti moc za tvoji plne vycerpavajici odpoved moc pomohla \:D/
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:25

lubomt napísal:
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

JO jeste jsem se podival na ETK a tam mi to pise ze mam typ prevodovky GA6HP26Z je to ta silnejsi na 600NM???
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:36

Je to modifikovana od zakladneho modelu, ma vylepsenu-novsiu pridavnu prevodovku (casto odchadzajú bud pri zavade automatu alebo tesne po automate), novší typ meniča (aj konštrukčne aj výzorovo), novší tym olejového cerpadla atd
 
arna.pedros
Autor témy
Príspevky: 148
Registrovaný: 12.2.2012
Auto: BMW X5 E70 3d 285Ps
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: BRNO

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:41

lubomt napísal:
Je to modifikovana od zakladneho modelu, ma vylepsenu-novsiu pridavnu prevodovku (casto odchadzajú bud pri zavade automatu alebo tesne po automate), novší typ meniča (aj konštrukčne aj výzorovo), novší tym olejového cerpadla atd

Aha takze snese vetsi kroutak jestli dobre rozumim a diky :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 15:54

Tak, o malo vacsi a mala by byt spolahlivejsia. Vies, ono ked vies , co si mozes dovolit, tak prevodovka vydrzi. Ja som mal povodne tiez 500Nm a teraz 750Nm, zatial drzi, nie je problem
 
Užívateľov profilový obrázok
SmartBastard
Príspevky: 1610
Registrovaný: 5.5.2011
Auto: '08 M Coupe, '10 X6
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wien

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 16:01

lubomt napísal:
Mas tam prevodovku ZF 6HP26. Je nemecka, stavana do 550Nm, pokial ma priponu z,x atd tak je zosilena do 600Nm. Tvoj vykon znesie v pohode, pri spravnom jazdeni (ziadne sprinty z miesta ) Ti moze kludne vydrzat aj 300.000km. Niekomu odide aj bez cipu po 160.000km. Je zo rozne. Pri cipe by ss mal menit castejsie olej v motore aj prevodovke. Kludne vymen olej v prevodovke po 40.000km, v motore ak mas interval 30.000km, skrat ho na 15.000km. Pri 150.000km kludne vymen olej v pridavnej prevodovky, radi odchadzaju. Netreba sa toho bat, ked sa uz kolesa tocia, mozes ho zvesela vytacat. Ked budes vyuzivat na dialnici plny vykon, nezabudni par minut pred zastavenim ubrat plyn, nech sa stihne schladit turbo a olej v prevodovke. Na dialnici dostava hodne na prdel. Ak citis trosku viac preradenie z 3 do 4 (nemyslim trhnutie, to je zle) , to je v poriadku, v menici sa vtedy zapina prva spojka, na nacipovanych to trosku viac citit, akoby zaradilo na 2x. Okolo 100km sa uzatvara druha spojka, ale tam uz zalezi od hodne velicin ako krutiaci moment, otacky, rychlost, teplota atd. Nesnie byt citit trhanie pri pod a preradovani , vibracie, smykanie prevodovky, zapach oleja

Ešte, že tu máme Luba =D>
BMW Z4 M Coupe: Wreaking serious havoc on the hierarchy of needs.
BMW X6: If there's a guideline for creating coupés, it's just been ignored.
Bastard's Video Collection
www.RoyalGarage.sk
www.facebook.com/RoyalGarageBratislava
 
Užívateľov profilový obrázok
lubomt
Príspevky: 1042
Registrovaný: 14.6.2010
Kraj: Žilinský

Re: X5 E70 automaticka prevodovka

Štvrtok, 22. Novembra 2012, 16:26

Diky, ale som v tomto fore vlastne zelene ucho zaradený do neodborných kruhov :-)))

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: mitocross a 3 neregistrovaní