... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
andrejico napísal:X6 4,0l diesiel,ma aku stredovu dieru kolies?a este ET(IS) ma zaujima,diky
andrejico napísal:tak to vymisleli pekne na picu,lebo mam kolesa z X5,a tam je diera 72,6mm takze tam nebudu pasovat.Inac vedel som ze je to 3,0l,ale ma oznacenie 4,0d.A diky za info
maros.x5 napísal:To ja som na to skoro doplatil, ja som na svoju E70 kúpil na zimu 214 z E71, predajca v inzeráte samozrejme napísal disky na X5, X6 a až pri nasadzovaní zadných kolies ma skoro vystrelo, ale ja som to vyriešil tak, keďže mám rozširovacie podložky, tak som dal zosústružiť ten rozdiel, a jazdím vysmiaty
SmartBastard napísal:Áno, keď ideš dávať disky z X6 na X5 tak sa to dá zosústružiť a nieje problém, teda pokiaľ ti to nespravia krivo, ale naopak tam treba dávať tie obruče a to mi príde také trocha pritiahnuté za uši. Niesom technik, takže neviem, možno, že to je v poriadku, ale ja by som do toho nešieľ.
maros.x5 napísal:A čo by si robil, kúpil som disky že vraj na E70, medzitým som kúpil zimné pneu, a sám vieš aká je to pálka. Nasadiť runflaty s nízkym profilom tiež nieje jednoduchá vec, aby ti nepoškodili disk, vyvážiť. Prvé sa nasadzovali predné, v pohode, potom zadné, a to ma skoro porazilo. Ale ja mám aj tak 25 mm podložky pod zadnými kolesami, jednu sadu mám na letné disky a druhú na zimné. Známi mi to upravil, on je na takú prácu puntičkár, mám to urobené na 1000 %, tam sa sústružilo 0,75 mm z obvodu, nič hrozné, na podložke to nebolo ani badateľné, len som musel kupovať jednu sadu podložiek navyše, no čo už, ale takto som to riešil ja, bez srdcového kolapsu. Už teraz absolvujem na nich štvrtú zimnú sezónu bez najmenších problémov, len keby sa tie gumy tak nedrali
SmartBastard napísal:Nie, nie, však ja som to tak myslel, že ty to máš v poriadku všetko, ale že naopak (čiže z X5 na X6) by som do toho s tými obručami asi nešiel.
maros.x5 napísal:No opačne z X5 na X6 to je problém