Piatok, 30. Augusta 2013, 15:15
Ja som nedávno čítal na nete článok na tému krivých kotúčov. Písal ho nejaký človek, ktorý robil mechanika v nejakom závodnom tíme. Celé to bolo v podstate o tom, že nič také ako zvlnené disky sa nedeje, ale skôr bývajú problémy v tom, že sa na povrchu kotúčov zapečú zvyšky prachu z obloženia a to potom spôsobuje vibrácie, keďže na jednej časti disku je iný koeficient trenia než na zvyšku.
Jednoznačný zabiják je, ak po nakladačke ostaneš stáť so stlačeným brzdovým pedálom.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11
Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7)
BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
