M3 lover napísal:... Je tam manuál ...
takto chlapci, vidim ze tu vznikaju nejake nezrovnalosti tak Vám to trošku ozrejmím
Audi RS4 b5 bola VŽDY len kombi a VŽDY len manuál 6q motor bol 2,7 BiTurbo 381k
auto (celkovo RS4 nie toto konkrétne) je výnimočné tým že celá karoséria je oproti štandardnej A4 širšia a vyrába ju závod Quattro GmbH teda VIN číslo nemá WAU ako obyčajné Audi ale WUA (podľa tohto sa dá zistit či je to origo RS alebo prestavba), celkovo ich bolo vyrobených málo (z hlavy číslo neviem)
Audi RS6 C5 bola aj kombi aj sedan (sedanov bolo vyrobených výrazne menej) prevodovka bola VŽDY len automat - 5 st. tiptronic - manuál nebol nikdy (na internete sa dajú nájsť len prestavby na manuál) a motor bol VŽDY 4,2 BiTurbo 450k, čo sa týka nejakých raritnejších verzií tak existovala RS6 Plus v počte 999ks (každé auto má štítok s poradovým číslom) boli ale len kombi a výkon mali zvýšený na 480k - takisto boli len automaty
Čo sa týka výroby a VIN, platí to isté ako pri RS4
koniec školenia
čiže táto inzerovaná RS4 je klasická - ničím výnimočná RS4 akurát (podľa mňa) dokurvená tuningom...
BTW kamarát mal RS4 b5 a otec mal RS6 c5 len platničky na predné brzdy stáli 500€, kotúče 2000€ s tým že druhovýroba na tieto autá neexistuje, všetko len origo...tak koľko budú stáť brzdy na Lamborghini? Keď ich už tá RS4 má retrofitované...
Klub tvoria ľudia, nie autá...
________________
W140 & S210 & E36 & E36 & E34 & GIII & C5 & 312
________________
Mám prázdny život a žiadnych kamarátov, preto sedím celý deň na internete, stalkujem ľudí a vnucujem im svoje správne názory. Marián K., Trenčín