Pondelok, 31. Augusta 2015, 13:45
ked budes autom robit denne 150km po cestach kde ides 75% casu ustalenou cestovnou rychlostou, tiez si kupis diesel. Zo sporivosti? To tazko, kedze ten diesel je drahsi ako benzin a jeho servis ta vyjde o nieco viac ako u benzinu. (bavime sa o novom/zanovnom aute) Na tento sposob jazdy je proste 20d efektivnejsi agregat ako 20i a rozdiel v spotrebe je uz znacny, aktualne tak cca 100€ mesacne. 1200€ rocne, len tak do luftu, za nic... Takze nabuduce popremyslaj skor nez budes niekoho sudit... ("try walking in my shoes")
a co sa sound systemu tyka, precitajte si original spravu. Nie je to doslova reproduktor ako si ho vy predstavujete. Je to membrana a ako rezonator sluzi karoseria vozidla.
Na rovinu sa spytam, v com je rozdiel oproti systemom co pouziva Audi? Aktivny rezonator, jediny rozdiel je v tom ze audi zvuk pusta vyfukom von a BMW ho pusti do karoserie. No a? Jedno aj druhe je "fake", no stale lepsie ako zvuk z motora z reprakov v interieri.
Mat 430d, nemal by som hanby kupit si tento vyfuk. Vykon ktory tie motory maju si ten zvuk zasluzia. Pri 16d/18d to je ina, tam je to ciste pozerstvo....no asi rovnake ako ak si dnes kupite bezny performance vyfuk.
BMW 320d E91Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II
"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"