... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Tubular
Príspevky: 449
Registrovaný: 20.2.2007
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Prešov

Štvrtok, 4. Októbra 2007, 21:42

vsetci auta odlahcuju a vy chcete zvysovat hmotnost. :lol: :twisted:
E46 3148Ci (1999)
 
Užívateľov profilový obrázok
Helldiver
Príspevky: 2181
Registrovaný: 10.6.2007
Auto: E90 330d M-paket
Kraj: Bratislavský

Štvrtok, 4. Októbra 2007, 23:04

viem, asi som napisal blbost mi to jeden clovek uz vysvetlil, sorry, mam 19 rokov a s BMW jazdim asi mesiac takze nemam este tolko skusenosti... si vspomente jak to bolo ked ste mali prvy krat BMW

Mam 18 rokov, s BMW jazdim pol roka a to s E30 325i, teda s autom lahsim o zhruba 150-200kg a vykonnejsim o asi 70PS :wink: a na zaciatku som mal akurat problem preradit tak aby som netrafil obmedzovac ked som isiel ostrejsie, ale teraz som si uz na to vybudoval cit, inac s chovanim auta ani na mokrej vozovke no problem, hlavne netreba s autom moc "zapasit" a snazit sa ho mat az moc pod kontrolou, treba ho nechat ako si ide a len korigovat situaciu, teda ak chapete ako to myslim, ne ze na cervenu preletim, lebo auto ide :lol:. Najhorsie co sa da robit je trhanie volantom a prudke panicke zasahy do riadenia, radsej treba povolit zovretie volantu a nechat ho pod rukami preklznut a vyrovnat sa, ako tu uz bolo spomenute. Nelutujem ze mam ako prve auto (ak neratam favorit s ktorym som jazdil fakt chvilocku) relativne vykonnu zadokolku (vzhladom k vahe auta), bezny FWD voz (pripadne este s ESP a pod) dokaze bezpecne riadit aj moja babka, naucit sa zvladat zadokolku je mozno tazssie ale o to krajsie a lepsie... Urcite nie som ten pravy co to ma hovorit a soferskych skusenosti mam minimum, ale to su len moje postrehy. A prepac ale to s tym BMW a FWD ma fakt dostalo, som strasne rad, ze BMW sa stale drzi klasickej koncepcie ked napriklad mercedes vypustil na trh uz davnejsie FWD kompakt :roll: , BMW si zachovava styl a aj v nizssej strednej triede kompaktov robi RWD co je tam absolutna rarita. Kebyze BMW niekedy prejde na FWD koncepciu, tak osobne pojdem spachat atentat na to indivduum co to vo vedeni presadi a myslim ze nebudem sam, ale to sa snad NIKDY nestane :D
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Piatok, 5. Októbra 2007, 06:22

MT-SPEEDY napísal:
M@J0 napísal:
nie, len ma to nasralo ze je to take nestabilne na mokrej ceste.. s prednym nahonom som zatial nemal problem ani na mokrej zatacke pri vissej rychlosti... bavorak sa lubi tak vytacat do strany ked je lahky zadok, si tam je*nem cement do zadu :D

Ale noooooooo, toto sme robili na skodovkach :lol:


A kam si dával ten cement..., či na motor...? :lol:



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Piatok, 5. Októbra 2007, 07:12

Helldiver napísal:
viem, asi som napisal blbost mi to jeden clovek uz vysvetlil, sorry, mam 19 rokov a s BMW jazdim asi mesiac takze nemam este tolko skusenosti... si vspomente jak to bolo ked ste mali prvy krat BMW

Mam 18 rokov, s BMW jazdim pol roka a to s E30 325i, teda s autom lahsim o zhruba 150-200kg a vykonnejsim o asi 70PS :wink: a na zaciatku som mal akurat problem preradit tak aby som netrafil obmedzovac ked som isiel ostrejsie, ale teraz som si uz na to vybudoval cit, inac s chovanim auta ani na mokrej vozovke no problem, hlavne netreba s autom moc "zapasit" a snazit sa ho mat az moc pod kontrolou, treba ho nechat ako si ide a len korigovat situaciu, teda ak chapete ako to myslim, ne ze na cervenu preletim, lebo auto ide :lol:. Najhorsie co sa da robit je trhanie volantom a prudke panicke zasahy do riadenia, radsej treba povolit zovretie volantu a nechat ho pod rukami preklznut a vyrovnat sa, ako tu uz bolo spomenute. Nelutujem ze mam ako prve auto (ak neratam favorit s ktorym som jazdil fakt chvilocku) relativne vykonnu zadokolku (vzhladom k vahe auta), bezny FWD voz (pripadne este s ESP a pod) dokaze bezpecne riadit aj moja babka, naucit sa zvladat zadokolku je mozno tazssie ale o to krajsie a lepsie... Urcite nie som ten pravy co to ma hovorit a soferskych skusenosti mam minimum, ale to su len moje postrehy. A prepac ale to s tym BMW a FWD ma fakt dostalo, som strasne rad, ze BMW sa stale drzi klasickej koncepcie ked napriklad mercedes vypustil na trh uz davnejsie FWD kompakt :roll: , BMW si zachovava styl a aj v nizssej strednej triede kompaktov robi RWD co je tam absolutna rarita. Kebyze BMW niekedy prejde na FWD koncepciu, tak osobne pojdem spachat atentat na to indivduum co to vo vedeni presadi a myslim ze nebudem sam, ale to sa snad NIKDY nestane :D


=D> klaniam sa ti. Krasne povedane ako keby som seba pocul. Dojalo ma to. Este aj ja som jazdil na favorite na zaciatku. Prajem ti vela uspechov s BMW :wink:
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
M@J0
Autor témy
Príspevky: 63
Registrovaný: 22.5.2007
Auto: e46 318i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 5. Októbra 2007, 07:51

A kam si dával ten cement..., či na motor...?

sak na zadne sedanky :lol:
318i e46
ex 316i e36
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 5. Októbra 2007, 08:06

M@J0 napísal:
zdenko napísal:
moj pekny, na ktorom inom aute alebo nahone sa da lepsie vyblaznit? BMW je styl! BMW je radost soferovat, teda ak vies soferovat.

nie, len ma to nasralo ze je to take nestabilne na mokrej ceste.. s prednym nahonom som zatial nemal problem ani na mokrej zatacke pri vissej rychlosti... bavorak sa lubi tak vytacat do strany ked je lahky zadok, si tam je*nem cement do zadu :D


bmw je zatazene na rozlozenie vahy 50 na 50..
lahky zadok ? na vahe som mal na zadnej naprave o 70 kg viac ako na prednej!
a to som sedel v aute a nebolo v nadrzi ani vela benzin..

vyhody ? hlavna vyhoda je zadny nahon, okrem blbnutia lahsie vyjdes
do kopca
aj ked sa smyka lebo vaha ide na zadok a mas lepsi zaber..
jednoduchsia konstrukcia, pretoze pohanana naprava nezataca,
lepsie rozlozenie vahy (kardan, diferak prenasa vahu dozadu),
a hlavne, videl si uz motorovy cln s motorm vpredu ? Obrázok
alebo skusal si cuvat na motorovom clne ? tak predny nahon mi pride rovnako vhodny :mrgreen:

no neviem, na predokolke s rovnakym vykonom v rovnakej situacii by sa ti smykol predok a ides rovno..
na bmw ked ti ujde zadok tak to citis ovela skor a v prvom momente to das lahsie a skor do poriadku,
lebo predok este drzi stopu a mas ho pod kontrolou..
ako spominal Helldiver ze som spominal, predovsetkym netreba bezhlavo krutit volantom,
ked nevies ako mas vytocene kola a hlavne nebudes vediet ako mas vytocene kola ked to chyti stopu,
to je kamen urazu, potom ta to iebne na uplne opacnu stranu ako cakas a to vacsinou dopadne velmi zle..
:roll:
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
GOOSE
Príspevky: 3255
Registrovaný: 15.8.2007
Auto: BMW E34 525i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Wilson's city

Piatok, 5. Októbra 2007, 08:49

BlackMW napísal:
M@J0 napísal:
zdenko napísal:
moj pekny, na ktorom inom aute alebo nahone sa da lepsie vyblaznit? BMW je styl! BMW je radost soferovat, teda ak vies soferovat.

nie, len ma to nasralo ze je to take nestabilne na mokrej ceste.. s prednym nahonom som zatial nemal problem ani na mokrej zatacke pri vissej rychlosti... bavorak sa lubi tak vytacat do strany ked je lahky zadok, si tam je*nem cement do zadu :D


bmw je zatazene na rozlozenie vahy 50 na 50..
lahky zadok ? na vahe som mal na zadnej naprave o 70 kg viac ako na prednej!
a to som sedel v aute a nebolo v nadrzi ani vela benzin..

vyhody ? hlavna vyhoda je zadny nahon, okrem blbnutia lahsie vyjdes
do kopca
aj ked sa smyka lebo vaha ide na zadok a mas lepsi zaber..
jednoduchsia konstrukcia, pretoze pohanana naprava nezataca,
lepsie rozlozenie vahy (kardan, diferak prenasa vahu dozadu),
a hlavne, videl si uz motorovy cln s motorm vpredu ? Obrázok
alebo skusal si cuvat na motorovom clne ? tak predny nahon mi pride rovnako vhodny :mrgreen:

no neviem, na predokolke s rovnakym vykonom v rovnakej situacii by sa ti smykol predok a ides rovno..
na bmw ked ti ujde zadok tak to citis ovela skor a v prvom momente to das lahsie a skor do poriadku,
lebo predok este drzi stopu a mas ho pod kontrolou..
ako spominal Helldiver ze som spominal, predovsetkym netreba bezhlavo krutit volantom,
ked nevies ako mas vytocene kola a hlavne nebudes vediet ako mas vytocene kola ked to chyti stopu,
to je kamen urazu, potom ta to iebne na uplne opacnu stranu ako cakas a to vacsinou dopadne velmi zle..
:roll:


PRESNE PRESNE! Predokolky vobec nedrzia v zakrutach. Berie im predok von. Ale bavorak ked vies s nim jazdit vykontrujes. Je to len o schopnostiach. A predokolky v kuse smykaju lebo sa pri rozbehu presunie vaha dozadu a odlahci sa predok. Neznasam to. Neviem sa poriadne rozbhnut na mokrom a to uz vobec nehovorim o krizovatke ked chcem rychlo vystartovat v lavo! Predokolka nema ziadne vyhody!!!
BMW E34 M5 / BMW E34 525i / E36 316i coupe / Ex: BMW E34 535i, E39 2,8i individual, E36 318i, E30 318i
 
Užívateľov profilový obrázok
MT-SPEEDY
Príspevky: 2533
Registrovaný: 30.10.2006
Auto: ex E36 318i Touring
Kraj: Žilinský

Piatok, 5. Októbra 2007, 09:00

LuCKy napísal:
MT-SPEEDY napísal:
M@J0 napísal:
nie, len ma to nasralo ze je to take nestabilne na mokrej ceste.. s prednym nahonom som zatial nemal problem ani na mokrej zatacke pri vissej rychlosti... bavorak sa lubi tak vytacat do strany ked je lahky zadok, si tam je*nem cement do zadu :D

Ale noooooooo, toto sme robili na skodovkach :lol:


A kam si dával ten cement..., či na motor...? :lol:

LuCKy

Nie, do skodovky sa cement pouzival na to, aby siel predok dolu 8) Najjednoduchsi sposob znizenia :twisted:
 
Užívateľov profilový obrázok
M@J0
Autor témy
Príspevky: 63
Registrovaný: 22.5.2007
Auto: e46 318i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 5. Októbra 2007, 09:24

no mne nebolo jasne preco zadne kolo ma byt nafukane o 0.2 baru viac nez predne :roll: ked skoro na vsetkych autach je to naopak... potom je naozaj tazsi zadok nez predok? sak v predu je motor a v zadu iba rezerva...

a ete sa vratim k tim vyhodam..
vyhody ? hlavna vyhoda je zadny nahon, okrem blbnutia lahsie vyjdes
do kopca

skusal si cuvat do kopca trosku na strku? staci minimalny sklon a mas problemy vist. Hned zacnu klzat kola... aj ked sa rozbiehas na dvojke uplne citlivo tak zacnes pretacat. to ma trosku sere bo byvam na kopci a je tam uzka cesta tak sa tam nevyhnu 2 auta a je radost cuvat hore kopcom :roll:
318i e46
ex 316i e36
 
Užívateľov profilový obrázok
BlackMW
BMW Waffenschmiede Pressburg
Príspevky: 3509
Registrovaný: 21.5.2007
Auto: E38
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 5. Októbra 2007, 10:03

M@J0 napísal:
no mne nebolo jasne preco zadne kolo ma byt nafukane o 0.2 baru viac nez predne :roll: ked skoro na vsetkych autach je to naopak... potom je naozaj tazsi zadok nez predok? sak v predu je motor a v zadu iba rezerva...


6valce maju vzadu bateriu kvoli rozlozeniu vahy,
mas tam kardan, diferak, poloosi a aj cela karoseria je tam masivnejsja,
pozri sa na to auto z boku predna naprava je uplne vpredu, nejakych 20-30 cm od predku auta,
zadna naprava je vyse 2 krat tolko od zadku, zadok ma ovela vacsi previs..
zadok sa fuka na vacsi tlak lebo je to pohanana naprava,
ked pridas, zatlaci kolesa o zem..

M@J0 napísal:
a ete sa vratim k tim vyhodam..
vyhody ? hlavna vyhoda je zadny nahon, okrem blbnutia lahsie vyjdes
do kopca

skusal si cuvat do kopca trosku na strku? staci minimalny sklon a mas problemy vist. Hned zacnu klzat kola... aj ked sa rozbiehas na dvojke uplne citlivo tak zacnes pretacat. to ma trosku sere bo byvam na kopci a je tam uzka cesta tak sa tam nevyhnu 2 auta a je radost cuvat hore kopcom :roll:

preco by si cuval hore kopcom na zadnom nahone ? :shock:
cuvat musis s prednym nahonom, aby sa vaha preniesla na pohananu napravu, aby lepsie zaberala..
same shit, different day..
There's no replacement for displacement..
Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Peppo
Príspevky: 2214
Registrovaný: 7.3.2007
Auto: TOYOTA PRIUS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 5. Októbra 2007, 11:28

zasada cislo jedna - ak mas BMW tak sa nikomu neuhybas. Oni uhybaju tebe..... cize nieje dovod cuvat do kopca!!!!!!!
 
Užívateľov profilový obrázok
barabas
Príspevky: 1410
Registrovaný: 29.5.2007
Kraj: Žilinský

Piatok, 5. Októbra 2007, 12:10

M@J0 napísal:
no mne nebolo jasne preco zadne kolo ma byt nafukane o 0.2 baru viac nez predne :roll: ked skoro na vsetkych autach je to naopak... potom je naozaj tazsi zadok nez predok? sak v predu je motor a v zadu iba rezerva...

a ete sa vratim k tim vyhodam..
vyhody ? hlavna vyhoda je zadny nahon, okrem blbnutia lahsie vyjdes
do kopca

skusal si cuvat do kopca trosku na strku? staci minimalny sklon a mas problemy vist. Hned zacnu klzat kola... aj ked sa rozbiehas na dvojke uplne citlivo tak zacnes pretacat. to ma trosku sere bo byvam na kopci a je tam uzka cesta tak sa tam nevyhnu 2 auta a je radost cuvat hore kopcom :roll:


ked na tom nevies dobre jazdit, tak si kup model s dsc ten ma "asr" cize pretacanie nieje taky problem... :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
M@J0
Autor témy
Príspevky: 63
Registrovaný: 22.5.2007
Auto: e46 318i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Piatok, 5. Októbra 2007, 12:13

Peppo napísal:
zasada cislo jedna - ak mas BMW tak sa nikomu neuhybas. Oni uhybaju tebe..... cize nieje dovod cuvat do kopca!!!!!!!
:lol: :lol: :lol: super! a je po probleme :wink: mas u mna pifko na dalsom zraze ked bude

preco by si cuval hore kopcom na zadnom nahone ?

bo 2 auta sa tam nevyhnu, a ked su predomnou 2 auta tak tazko budu cuvat dvaja..
318i e46
ex 316i e36
 
Užívateľov profilový obrázok
barabas
Príspevky: 1410
Registrovaný: 29.5.2007
Kraj: Žilinský

Piatok, 5. Októbra 2007, 12:15

GOOSE528 napísal:
PRESNE PRESNE! Predokolky vobec nedrzia v zakrutach. Berie im predok von. Ale bavorak ked vies s nim jazdit vykontrujes. Je to len o schopnostiach. A predokolky v kuse smykaju lebo sa pri rozbehu presunie vaha dozadu a odlahci sa predok. Neznasam to. Neviem sa poriadne rozbhnut na mokrom a to uz vobec nehovorim o krizovatke ked chcem rychlo vystartovat v lavo! Predokolka nema ziadne vyhody!!!


no pride mi to presne naopak to co ty pises:)
aspon vacsina ludi aj co jazdia/jazdili zadny nahon tak mi povedali ze ked mas predny nahon tak smyk skor zachranis aj ked nevies az tak dobre soferovat ako ked mas zadny, mozem potvrdit, aj ked predchadzajuci passat som si myslim rozumne ovladal, pri bawe sa mi stava ze ked su kolaje alebo mokro a bozechran kolaje vyjadzene tak dovi, nemozem ist rychlo, je to aj penumatikami: 225/245 ale aj zadnym nahonom, v zakrutach ma proste vozi, podotykam este ho nemam dlho, a v passate som sa klzal kedy som chcel, nebol problem to vyrovnat, kdezto tuna mi to pride o dost narocnejsie, ano je to aj rozdielom vo vykone, ale nemozem suhlasit proste s tym ze zadny nahon lahsie ukontrolujes ako predny...je rozdiel tlacit a tahat
 
Užívateľov profilový obrázok
barabas
Príspevky: 1410
Registrovaný: 29.5.2007
Kraj: Žilinský

Piatok, 5. Októbra 2007, 12:18

Peppo napísal:
zasada cislo jedna - ak mas BMW tak sa nikomu neuhybas. Oni uhybaju tebe..... cize nieje dovod cuvat do kopca!!!!!!!
=D> :twisted: \:D/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 236 neregistrovaných