... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Sobota, 1. Júna 2013, 21:00

Blok by mal byt ten isty ( minimalne rozmerovo) cize vsetko by malo pasovat
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Dieselpower330
Autor témy
Príspevky: 266
Registrovaný: 18.12.2012
Auto: BMW E46 330D
Kraj: Nitriansky

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Sobota, 1. Júna 2013, 21:47

co som pozeral tak za blok pytaju 1200 e za to mam cely moj motor. moj vydrzi rok dva na plne gule a hadam potom pojde cena tych motorov dole.. ale urcite to vyskusam
 
Užívateľov profilový obrázok
SamoM3
Príspevky: 276
Registrovaný: 31.12.2006
Auto: E36M3,2 coupe
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ok.PUCHOV

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Streda, 5. Júna 2013, 18:56

Brano Hanko? BH motorsport Turany neskusal si?
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Streda, 5. Júna 2013, 19:30

#-o
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 00:18

Mpower ty mi pripadas jak keby mas 17 rokov, s tymi tvojimi jebnutymi recami, V8 do e46 este dobre pochopim ked sa to pcha kade tade po e30 a 36kach, ale pisat sracky o dvoch turbach, nerezovom vyfuku a 500konoch, jak keby to je defekt opravit tak to pises... Uplne ti jebe odkedy si sa previezol v tom biturbe benzinovom...

Ad k piestom - treba si uvedomit, ze piesty znesu az dost a urcite nie su velka slabia tohto motora, ako som ti to pisal v tvojom pribehu (piest = 400ps v pohode), skorej by som riesil ine veci a nie za kazdu cenu pchal do motora veci, ktore v tvojom pripade nemaju ani vplyv na vykon. Skor by som sa uberal smerom znizenia kompresie a silnejsim preplnanim, zvysis zvitonost motora a vykon si nafuknes aky potrebujes, resp. kolko dovolia ostatne veci (hlavne palivovy manazment).
banned... ...connecting people :)
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 06:00

m62 motor sa da prekopat na 130kw/l pri atmosfere, cize 500koni s dvoma turbami je nepodareny zart :D, s jednym turbom da cez 1000hp

ale vsetci vieme, ze taketo upravy sa robia az ako posledne a prve sa robi podvozok a brzdy
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3968
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 07:38

banned napísal:
Mpower ty mi pripadas jak keby mas 17 rokov, s tymi tvojimi jebnutymi recami, V8 do e46 este dobre pochopim ked sa to pcha kade tade po e30 a 36kach, ale pisat sracky o dvoch turbach, nerezovom vyfuku a 500konoch, jak keby to je defekt opravit tak to pises... Uplne ti jebe odkedy si sa previezol v tom biturbe benzinovom...

Ad k piestom - treba si uvedomit, ze piesty znesu az dost a urcite nie su velka slabia tohto motora, ako som ti to pisal v tvojom pribehu (piest = 400ps v pohode), skorej by som riesil ine veci a nie za kazdu cenu pchal do motora veci, ktore v tvojom pripade nemaju ani vplyv na vykon. Skor by som sa uberal smerom znizenia kompresie a silnejsim preplnanim, zvysis zvitonost motora a vykon si nafuknes aky potrebujes, resp. kolko dovolia ostatne veci (hlavne palivovy manazment).


Ja tebe pripadam na 17 lenze ty 17 mas :mrgreen: s najjebnutejsimi recmi na klube daleko siroko kralujes ty aka 100 000eurove auta kazdy tyzden aka stacam kilometre aka zarabam miliony a X dalsich :mrgreen: , ale ako vidim tak stale ti nedam spat , len sa dobre uc aby si si zarobil na feliciu
PS : za peniaze ktore vrazy do ropy moze upravit benzin z daleko vecsim vykonom ale to ty nepochopis,preto som mu poradil aj inu moznost a zrejme hlada vykon tak som navrhol turba hadam si neda do kufra este jeden motor , chce menit piesty tak zrejme pocita s zlozitejsou upravou ktoru si vykon vyzaduje,pre mna je lepsie dat turba na V8 a dostat sa vykonom na uroven Ferrari ako z dieselom sa dostat na seriovy vykon M3ky , nehovoriac o zvuku , lepsej zivotnosti a ze benzin tiahne az do 7000 co diesel nie , a ze sa kade tade dava V8 do E36 a E46? ](*,) zaujimave ze E46 s V8 na sk nepoznam ani jednu , a V8 s turbom uz duplom. No odhovarat nebudem nikoho , isto bude taky diesel zaujimavy ,no nie zabavnsejsi ako benzin
jararak napísal:
m62 motor sa da prekopat na 130kw/l pri atmosfere, cize 500koni s dvoma turbami je nepodareny zart :D, s jednym turbom da cez 1000hp

ale vsetci vieme, ze taketo upravy sa robia az ako posledne a prve sa robi podvozok a brzdy

Aj M5ka ma 2 truba a ma "len" 560koni :wink: ten vykon som uviedol len orientacne, no len si zober kolko bude stat uprava aby M62ka mala dajme tomu 600koni na atmosfere (aj ked som este taku M62 nevidel) a kolko bude stat uprava aby mala 600koni s turbom , myslim ze s turbom sa ten vykon dosiahne lacnejsie, inak z brzdami suhlas , to je uplne prve asi.
 
Dieselpower330
Autor témy
Príspevky: 266
Registrovaný: 18.12.2012
Auto: BMW E46 330D
Kraj: Nitriansky

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 08:39

takze kovane piesty ani potrebovat nebudem, povodne drzia do 450 ps ... aspon doteraz,, po telefonate s lubosom z D racing mi bolo povedane ze kovane ani nepotrebujem, ze tie moje to v pohode zvladnu, tak mi zostali dalsie prachy na dalsie upravy :mrgreen:
banned .. konecne si vypustil nieco rozumne =D> ( o piestoch ) ... znizenie kompresie .... no o tom som velmi dlho diskutoval aj s upravcami motorov aj s opravarmi motorov..s kompresiou sa hrat nebudem... znizene to je troska nakolko sa daval brusit blok aj hlava, ale mam este jeden motor a ten chcem postavit na uplne inaksom principe , to bude tak pokusny kralik , len dufam ze nevybuchne, uvazoval som aj nad vstrekovanim propanu,ale to do druheho motora ,nie do tohto co staviam .. ale to je hudba buducnosti :smile:
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 16:26

Clovece, brusil si blok aj hlavu (tzn logicky sa zmensil spalovaci priestor) a tvrdis ze si znizil kompresiu. No teraz uz si fakt myslim len vsetko nedobre o tebe. ](*,)
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
Arnold
Príspevky: 2096
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: E91 F48
Kraj: Košický
Bydlisko: KE

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 17:55

darklord napísal:
Clovece, brusil si blok aj hlavu (tzn logicky sa zmensil spalovaci priestor) a tvrdis ze si znizil kompresiu. No teraz uz si fakt myslim len vsetko nedobre o tebe. ](*,)

Ak liznes z hlavy tak sa ti kompresia len a len zmensi. Lepsie by bolo ak by si kupil plechove tesnenie pod hlavu s vacsou hrubkou :wink: Dalsia alternativa su nizsie ojnice avsak to neviem ci piest uz nebude udierat do klukovky... :-k
 
Dieselpower330
Autor témy
Príspevky: 266
Registrovaný: 18.12.2012
Auto: BMW E46 330D
Kraj: Nitriansky

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 20:23

darklord... ja som to nebrusil za znizenim kompresie, ale koli rovnosti plochy ,, a myslis si ze tie desatinky milimetra nieco zmenia.. to sa len spina v podstate oskrabala,, ja som nikde nenapisal ze som znizoval kompresiu , tak nechapem z coho si si to vydedukoval :-({|=

arnold... presne to som aj urobil, tusim 1,45 mm ,, ale nepamatam si presne cislo , ale mozem kuknut keby niekto potreboval

este posledne vase vyjadrenia, a dufam ze tejto témy je koniec, nakloko sa dospelo k zaveru ze kovane piesty netreba,, aby to niekto v buducnosti nemusel cele citat, ale hned nasiel odpoved
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Piatok, 7. Júna 2013, 23:12

Arnold napísal:
Ak liznes z hlavy tak sa ti kompresia len a len zmensi. Lepsie by bolo ak by si kupil plechove tesnenie pod hlavu s vacsou hrubkou

No zbohom. Divim sa ze zrovna niekto kto ma za sebou skladanie M50 3.0 nieco taketo napise. Ked uberes ci uz z hlavy alebo bloku a o danu hodnotu nedas hrubsie tesnenie tak kompresny pomer zvysis.


Dieselpower330 napísal:
a myslis si ze tie desatinky milimetra nieco zmenia.. t

Ano predstav si, kazda desatinka milimetra hra v tomto mieste svoju rolu. Preto BMW u niektorych motorov dodava viac roznych hrubok tesnenia pod hlavu, aby si dane zvysenie kompresneho pomeru pri rovnani dosadacej plochy zase vratil nazad vyssim tesnenim pod hlavu.

#-o ](*,)
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Dieselpower330
Autor témy
Príspevky: 266
Registrovaný: 18.12.2012
Auto: BMW E46 330D
Kraj: Nitriansky

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Sobota, 8. Júna 2013, 05:41

darklord mam pocit ze mas problem z pochopenim precitaneho.. neber to aku urazku ale vazne.. arnold nenapisal nic nezmyselne.. a napisal to iste co ty . aby som dal hrubsie tesnenie pod hlavu... aby sa kompresia vratila na predchadzajucu uroven.. ale naco to rozoberame ked tuto informaciu som vedel ako 10 rocny... no nakolko si ma najedoval rano som meral blok.. pred zrovnanim mal vysku 30cm presne.. vies kolko ma teraz ? 30 cm... hovoril som ti ze z bloku sa v podstate oskrabala hrdza a usadeniny od chladiacej zmesy.. este som to brusicovy prizvukoval.. a blok.bol rovny. tak to len prebehol aby spina zmizla a nemusel som to cistit... a aj on mi hovoril ze to pocitacom nadstavil tak aby sa kotuc liatiny ani nedotkol.. a myslim ze to bolo urobene presne nakolko maju asi najpresnejsiu brusku na Sk lebo vyrabaju veci do F1.. taaak dufam ze k tomuto uz nebudes mat namietky
 
Užívateľov profilový obrázok
darklord
Príspevky: 1249
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: stara haraburda
Kraj: Bratislavský

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Sobota, 8. Júna 2013, 11:38

Napisat ze pri znizeni hlavy sa kompresia znizi je debilina. Na tom som narazal.
"Řídit diesel je něco jako bejt teplej, v dnešní době nic neobvyklého, ale pořád špatně."
 
Užívateľov profilový obrázok
banned
Príspevky: 765
Registrovaný: 21.10.2012
Kraj: Bratislavský

Re: Kde najlepšie kúpiť kované piesty ?

Sobota, 8. Júna 2013, 11:53

Ja som ti to pisal hned hore, ze ine (silnejsie) piesty kvoli vykonu aky nahanas urcite nepotrebujes. Inak hrubsie tesnenie nie je tiez vyhra, a kovove tiez, kovove znesie viac, co ale uz nemusi vydrzat hlava/ojnica. Radsej by som klingerit, predsa len prdne skor ako kovove tesnenie a radsej budem menit tesnenie za par eur ako zhanat pol motora za 500e. Piesty ine ano, s nizsim dnom, aby si znizil kompresiu, ale to treba potom sakramensky dobre odladit, aby sa to nafukovalo tak, ako ma... Na 400 koni ti to vydrzi aj tak ako to mas vyskladane teraz.
banned... ...connecting people :)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 209 neregistrovaných