... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

reklamne predmety bmwklub.sk
 
djmetla
Autor témy
Príspevky: 154
Registrovaný: 25.5.2013
Kraj: Košický

Extrémne teplo a BMW

Štvrtok, 8. Augusta 2013, 19:58

:) Chlapci nieje to (zatiaľ) žiadny problém. Ale vrtá mi hlavou ako je možné že v zácpe na dialnici v BA kde som stál vyše 25min mi môj 320d 110kW ani o milimeter nepohol s ukazovateľom teploty :D a nepúšta sa mi ventilátor? Ja už si neviem pomoci. Jazdím už niekoľko rokov na naftových vozoch a toto je PRVÝ, ktorý sa tváry že nič sa nedeje. Ventilátor som raz videl roztočený po naštartovaní ale len na 3 sec pak ho zastavilo. Buď je extrémne tichý alebo ten motor má fp*** niejakú teplotu 38C :/

Je to bežné alebo mám vyhľadať liečenie :D kde mi niekdo naozaj povie že áno BMW vyriešilo naftový motor a jeho teploty v letnom obdobi :)

Ďakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Extrémne teplo a BMW

Štvrtok, 8. Augusta 2013, 20:23

poziciam ti moj. naucis sa 9x tyzdenne dolievat vodu a odvzdusnovat :lol:
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Extrémne teplo a BMW

Štvrtok, 8. Augusta 2013, 20:25

Sleduj cez skryte menu ak mas. Ta rucicka sa ti pohne az ked tam bude 115°. Budik teploty je robeny tak aby sa moc nehybal a nerozptyloval vodica. Mne vybehne na zvislu polohu ked ma motor este len 75 a stale je rovnako aj ked ma 99. Bawo to zvladne, neboj.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Pežot

Re: Extrémne teplo a BMW

Štvrtok, 8. Augusta 2013, 20:53

Ja som zistil, že v tomto teple mi akurát tak stúpa hladina paliva ... z polovice som mal dnes plnú ... zo tri razy :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6635
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: Extrémne teplo a BMW

Štvrtok, 8. Augusta 2013, 23:10

pani, to ze rucicka teplomeru stoji ak pribita v strede este neznamena, ze teplota chladiacej kvapaliny sa nemeni....
ten budik je bez skaly, bezrozmerny a nezobrazuje ziadnu konkretnu teplotu. Su tam len ciarky, ktore nic nehovoria o teplote. Proste ked je pribity v strede, tak ma motor dovolenu prevadzkovu teplotu.
Zapnite si cez budiky zobrazovanie teploty motora a uvidite, ze uz ked bude mat chladiacka mierne cez 70, rucicka uz bude pribita v strede a tam isto zostane aj do takmer 100 - 105 a aj viac stupnov celzia a uz sa nepohne ani milimeter vyssie. Takze neviem pri akej teplote sa ma pohnut vyssie mimo ten pomysleny stred, mozno nad 105 stupnov a viac.... Takze v zime moze mat vas motor 75stupnov a v lete zasa 95stupnov a rucicka furt v strede :))


EDIT: akurat kukam ze ROKI49 napisal to iste ako ja, nevsimol som si.... hehe

No a preco by sa mal ten motor zahrievat ked stojis na dialnici ?????? Ved ked si v zacpe, tak ide vacsinou na volnobeh. Diesel sa na volnobehu nevie ani sam zahriat na prevadzkovu teplotu, tak neviem preco by sa pri stati na dialnici v zacpe mal prehrievat...... v zime pri takejto zacpe by ti teplota este klesla.....
 
Užívateľov profilový obrázok
DrakulaVladimir
Príspevky: 889
Registrovaný: 28.12.2010
Auto: 7er
Kraj: Bratislavský

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 07:41

Pežot napísal:
Ja som zistil, že v tomto teple mi akurát tak stúpa hladina paliva ... z polovice som mal dnes plnú ... zo tri razy :mrgreen: :mrgreen:

Tak tu je pes zakopany,rozpinavost paliva AKA Vetron AKA klzak obecny :D
735i
525iA ex
320d ex

Obrázok
 
Pežot

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 07:42

To sa mi ale stalo iba včera ... som musel dať auto schladiť do garáže ... v interiéri asi 65°C ... celé rozpálené ... tak dnes pobudne do večera v garáži, nech sa celé schladí ... ani okno mi nechcel spustiť od tepla :-k

Dvierka na kastlíku sa mi rozlepili ... ](*,) tie posuvné pri ručnej brzde
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 08:08

V takomto teple to palivo aj hodne peni, hlavne nafta. Aj ta rakuska, ta sice trochu menej, ale peni. Idem tankovat, dam si stav nadrze, skace to okolo 6 litrov, idem s lahkou nohou. Pozeram asi 1km pred benzinkou, ze aky je dojazd....89km. Si vravim luxusne. Natankujem a zistim, ze v nadrzi boli necele 3 litre.
Cim je tam toho menej, tym z vacsej vysky pada ta nafta co sa vracia a tym nepresnejsie to ukazuje.
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
djmetla
Autor témy
Príspevky: 154
Registrovaný: 25.5.2013
Kraj: Košický

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 17:00

airbone napísal:
pani, to ze rucicka teplomeru stoji ak pribita v strede este neznamena, ze teplota chladiacej kvapaliny sa nemeni....
ten budik je bez skaly, bezrozmerny a nezobrazuje ziadnu konkretnu teplotu. Su tam len ciarky, ktore nic nehovoria o teplote. Proste ked je pribity v strede, tak ma motor dovolenu prevadzkovu teplotu.
Zapnite si cez budiky zobrazovanie teploty motora a uvidite, ze uz ked bude mat chladiacka mierne cez 70, rucicka uz bude pribita v strede a tam isto zostane aj do takmer 100 - 105 a aj viac stupnov celzia a uz sa nepohne ani milimeter vyssie. Takze neviem pri akej teplote sa ma pohnut vyssie mimo ten pomysleny stred, mozno nad 105 stupnov a viac.... Takze v zime moze mat vas motor 75stupnov a v lete zasa 95stupnov a rucicka furt v strede :))


EDIT: akurat kukam ze ROKI49 napisal to iste ako ja, nevsimol som si.... hehe

No a preco by sa mal ten motor zahrievat ked stojis na dialnici ?????? Ved ked si v zacpe, tak ide vacsinou na volnobeh. Diesel sa na volnobehu nevie ani sam zahriat na prevadzkovu teplotu, tak neviem preco by sa pri stati na dialnici v zacpe mal prehrievat...... v zime pri takejto zacpe by ti teplota este klesla.....


No dnes som si to akurát zistoval :) normálne má teplotu okolo 90 a to som s bratom naháňal. Čo sa týka tej diaľnice. Bola zácpa 38C vonku na moste pri dunaji. Vozovka mala minimálne o 10C viac ako teplota vonku pretože ten asfalt horel tak som to sledoval a nepohla sa. Ani ventilátor sa nerozhučal... Mal som Vectru, Astru, Fábiu a vždy bolo počuť vrtuľu zo sahary. Tu v BMW :D nič. Otvoria sa žalúzie ale nieje ju počuť.
 
Užívateľov profilový obrázok
jollyjoker
Príspevky: 272
Registrovaný: 22.4.2008
Auto: 323ti
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: MT

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 17:29

Mne sa "rozlialo" vnútorné samostmievacie spätné zrkadlo, zvaľujem to na teplo, lebo doteraz problém nebol.
EX 540i6 10/00
EX 540iAT 6/99
EX 540i6 6/99
EX 540i6 2/00
EX 540iA 10/00
EX 323ti 8/98
 
Užívateľov profilový obrázok
ROKI49
Príspevky: 3024
Registrovaný: 10.8.2012
Auto: G20 330i
Kraj: Bratislavský

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 17:48

To vraj iba na 8 valcoch robi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PRÍBEH: ex E39 525d, 2003, Individual Obrázok
ex F30 330d, 2013 Obrázok
G20 330i, 2022 Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
jollyjoker
Príspevky: 272
Registrovaný: 22.4.2008
Auto: 323ti
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: MT

Re: Extrémne teplo a BMW

Piatok, 9. Augusta 2013, 21:12

ROKI49 napísal:
To vraj iba na 8 valcoch robi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

V tom prípade si požičiavam tvoje a ja ti dávam na rekonvalescenciu moje to tvojho 6 piesta. 8-[
EX 540i6 10/00
EX 540iAT 6/99
EX 540i6 6/99
EX 540i6 2/00
EX 540iA 10/00
EX 323ti 8/98
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Extrémne teplo a BMW

Sobota, 10. Augusta 2013, 06:54

keď je tak jebnuté teplo tak mi sem tam vybehne hláška "check rear fog lights" (pritom fungujú :-k )
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Kallon
Príspevky: 821
Registrovaný: 6.2.2008
Auto: VW Passat Variant
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: Extrémne teplo a BMW

Sobota, 10. Augusta 2013, 10:43

jollyjoker napísal:
Mne sa "rozlialo" vnútorné samostmievacie spätné zrkadlo, zvaľujem to na teplo, lebo doteraz problém nebol.


je to teplom, ale s tym rozdielom, ze sa to uz nevrati naspat. spatne zrkadlo je KO [-( neviem preco, ale zatial s tymto "vylievanim" stmavovadla spatnych zrkadiel som sa stretol len u E39
VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17

EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 256 neregistrovaných