... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
lovebmw
Príspevky: 2426
Registrovaný: 9.6.2009
Auto: BMW
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Utorok, 3. Augusta 2010, 18:27

RomanC napísal:


To mas pravdu , tie auta su upne z inej kapusty . Ja len ze som bol viac spokojny z Nissanom čo sa tyka poruchovosti .
Jazdne vlastnosti som ani nechcel porovnavať .Jazdnymi vlastnostami moju E39 (M-Packet podvozok) by som porovnal do Audi A6 Avant, Mercedes E-Class T, tak medzi 1998-2003 a mozem povedat , že BMW je bezkonkurencne , co sa tyka stability , kontroly auta v rychlom prejazde zakrutami . Ale co sa tyka spolahlivosti v porovnani do Nissanu ,ktory som mal pred E39 , tak je to neporovnatelne . Do nissanu som iba tankoval a robil pravidelnu udržbu a aj po chipnuti o viac ako 50% (z 200 na 315 HP) motor bezal ako hodinky , bez jedinej potrebnej opravy .
Ale dalsie auto ,ktore by som kupoval po mojej E39 by bolo BMW 135i Coupe . Uz sa nedam nahovorit ,aby som kupil nieco vacsie , s vacsim batozinovym priestorom [-X .

tak čo sa tyka kvality tak Bmw dostane od každeho japonca na frak to je jasne . Jediny nemecky vyrobca ktorý môže kvalitou áut konkurovať japonským je Porsche . a je to tak jazdnymi vlastnostami v tych rokoch je bmw bezkonkurenčne .
 
Užívateľov profilový obrázok
RomanC
Príspevky: 89
Registrovaný: 9.10.2007
Auto: E39 530dA touring
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Utorok, 3. Augusta 2010, 20:21

TomNR napísal:

nebudem nic vraviet, sak vies sam, ze sr vydrzi hodne bez menenia vnutornosti :)


Myslim ze SR20DET motor bol odvodeny zo SR26DET a SR26DETT ,ktore boli pouzivane v Nissan Skylinoch , ktore vlastne boli dizajnovane na Japonsky touring cars preteky a potom detunovane na beznu prevadzku .
Myslim ze rozdiel v SR26DET zo skylina je ,ze sa odobrali z radoveho šesťvalca dva valce a zvysilo sa vrtanie , tym sa dosiahol objem 2 l , turbo ostalo v S14a garrett T25 a v S15 garrett T28 pod 7 psi .
Aj kvoli tomu ze motory boli predimenzovane skoro 3 nasobne na pouzivanie v beznej prevadzke aj to pomohlo v tom,ze som nemal ziaden problem s motorom aj po chiptuningu ktory zvysil vykon o viac ako 50% HP .
Mal som znamych v 200SX klube , ktory mali na svojich S14a vykon zvyseny az na 450 HP zo štandartnych 200 HP a motor bežal v poriadku bez akychkoľvek problemov .
Ale to som asi už trochu odbočil od temy tohto fora .
 
Užívateľov profilový obrázok
TomNR
Príspevky: 784
Registrovaný: 26.10.2008
Auto: BMW 318ti
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR/BA

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Utorok, 3. Augusta 2010, 20:34

prvy krat pocujem sr26dett... nemylis si to s rb? pokial viem, sr su 4-valce :)

edit: inak ved dobre cisla dostavali uz z fj a aj ca, takze pochybujem, ze sa potrebovali pozerat na rb
BMW 318ti M44B19 5/1997

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
RomanC
Príspevky: 89
Registrovaný: 9.10.2007
Auto: E39 530dA touring
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Utorok, 3. Augusta 2010, 20:36

TomNR napísal:
prvy krat pocujem sr26dett... nemylis si to s rb? pokial viem, sr su 4-valce :)

edit: inak ved dobre cisla dotavali uz z fj a aj ca, takze pochybujem, ze sa potrebovali pozerat na rb



ooops , mal som na mysli RB26DETT :-)


The first 2.6 L RB26DETT featured twin-turbochargers and produced around 280 HP (206 kW) @ 6800 rpm and 260 ft•lb (353 N•m) @ 4400 rpm. The last series of the RB26DETT produced 280 PS (206 kW) @ 6800 rpm and 289 ft•lb (392 N•m) @ 4400 rpm. However, several stock (unmodified) engines have been dyno tested and reported to obtain closer to the 330 HP mark. The reason for this discrepancy is a gentlemen's agreement between Japanese automakers to limit the advertised horsepower of any vehicle to 280 PS (276HP). It is widely known for its strength and extreme power potential. It is not uncommon for 600 hp to be achieved without modification of the engine internals. With regular maintenance, many of these engines have been driven way past the 100,000 mile mark with a few heading toward 200,000 miles. With extreme modification, the RB26 motor is capable of power in excess of 1 megawatt (or over 1,340 hp).

http://www.youtube.com/watch?v=zemBC7uzuM8
 
Užívateľov profilový obrázok
Duffy
Príspevky: 997
Registrovaný: 11.2.2007

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Streda, 4. Augusta 2010, 20:35

RomanC napísal:
Ja som pred mojim E39 530d touring mal Nissan 200SX S14a (Silvia) s výkonom zo štandartných 200 HP na 315 HP , hmotnosťou 1265 kg a RWD - idealna drift mašina . Žiadne ESP,DSC,ASC...len vodičova prava noha . Bol som s nim spokojný viac ako s mojim terajším BMW .
Po tom ako som ho predal a rozmýšľal som ,čo kúpim ako ďalšie , prvá voľba padla na Nissan 200SX S15 Spec-R (Silvia) so seriovym výkonom 250 HP (veľmi ľahko a lacno sa dal dostať na hranicu 400HP),RWD a 1270 kg .
Nakoniec som dal prehovoriť na E39 530d Touring . Auto ktoré nebolo charakteristikou vôbec podobne Nissanu .


ale s BMW si vacsi cavo. :/ JPN RULLEZ
 
Užívateľov profilový obrázok
fOE
Príspevky: 186
Registrovaný: 26.7.2009
Auto: E46 328i r.2000
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Holič/Brno

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 13:36

Pani trocha odbocim, no zaujima ma vas nazor... co si myslite o Porsche, ako o znacke a ich majiteloch? Mal som niekedy v buducnosti v plane kupit E92 M3 jazdenu z nemecka, no za podobne peniaze bude v tom case k zohnaniu Carrera S facelift 2009 s 3,8L 385hp motorom... takze parametrove lepsie auto a rozhodnie viac cistokrvny sportiak ako M3, no zaroven tiez vhodny na kazdodenne jazdenie => preto som nalomeny pre Porsche, no ako mi toto hodnotili priatelia, vsetko v style "budes za snoba" atd... sice mi na tom pramalo zalezi (nieco podobne som pocuval pri kupe BMW, ze "vtom jazdia len cigani alebo snobi"), no osobne si ani niesom tohto image Porsche vedomi.

Najdete za tie prachy, (teraz sa predava za 70tis E necele dva roky jazdena) lepsie auto s cca 400hp, 4 miesta (zadne kludne "nudzove"), pohon na zadok, manual... ako je Carrera S ???
BMW E46 328i, r. 2000, 142KW "Báwo"
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
TomNR
Príspevky: 784
Registrovaný: 26.10.2008
Auto: BMW 318ti
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR/BA

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 14:17

co vidim pobehovat po meste tie silnejsie vozy, cize audi s/rs/r8 (nie s-line!!), imprezy, eva, porsche, amg, atd... tak vsetci jazdia kludne a nevytrcaju sa z radu ako ti na tych slabsich okridlenych vozikoch (asi aby preleteli nad kolonami), takze u mna len pozitivum k porsche :)
neviem, kam sa chodia majitelia prevetravat, ale raz by som chcel vidiet, ako na tom idu kudlu
BMW 318ti M44B19 5/1997

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
RomanC
Príspevky: 89
Registrovaný: 9.10.2007
Auto: E39 530dA touring
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 20:06

fOE napísal:
Pani trocha odbocim, no zaujima ma vas nazor... co si myslite o Porsche, ako o znacke a ich majiteloch? Mal som niekedy v buducnosti v plane kupit E92 M3 jazdenu z nemecka, no za podobne peniaze bude v tom case k zohnaniu Carrera S facelift 2009 s 3,8L 385hp motorom... takze parametrove lepsie auto a rozhodnie viac cistokrvny sportiak ako M3, no zaroven tiez vhodny na kazdodenne jazdenie => preto som nalomeny pre Porsche, no ako mi toto hodnotili priatelia, vsetko v style "budes za snoba" atd... sice mi na tom pramalo zalezi (nieco podobne som pocuval pri kupe BMW, ze "vtom jazdia len cigani alebo snobi"), no osobne si ani niesom tohto image Porsche vedomi.

Najdete za tie prachy, (teraz sa predava za 70tis E necele dva roky jazdena) lepsie auto s cca 400hp, 4 miesta (zadne kludne "nudzove"), pohon na zadok, manual... ako je Carrera S ???



Porsche je perfektna volba , ale ja by som sa urcite este pozrel aj na Nissan GT-R . Dokonca ja by som ho uprednostnil pred Porsche . V testoch pobil aj nepobitelne :smile:
3,8l V6 Twin turbo , okolo 480 HP , okolo 580 Nm .
0-100 KM/h - priblizne 3,5 s
max 311 km/h
Auto sice nieje RWD ale AWD ,ale myslim,ze by mala byt v nom zabava ako v starsich Skylinoch,ktore tiez neboli zadne pohony ,ale vykon bol prenasany percentualne viac na zadne kolesa , do kedy zadne kolesa nestratili trakciu a potom sa viac vykonu prenieslo na predne .
Auto ma sice az cez 1700 kg ,ale v casoch ,ktore vytvoril na nurburgringu (7:26.70) , pobil auta ako su Porsche carrera GT , Porsche 911 GT2 , GT3 , Koenigsegg CCX a Koenigsegg CCR , RUF RT 12 , Mercedes-Benz SLR McLaren , Lamborghini Murcielago LP640 , Pagani Zonda S , Ferrari 599 GTB Fiorano , Ford GT , Mercedes SLS AMG , Ferrari 430 Scuderia atd .
Jedna z veci ,ktora nesedi s podmienkami ,ktore si spomenul je manualna prevodovka , Nissan ma dvojspojkovu 6 rychlostnu semi automaticku ,ale myslim ze ked prizmuris oko , tak by sa dala tato prevodovka prijat .
Auto je "štvormiestne" 2+2 s nudzovymi sedadlami vzadu .

Len tak pre zaujimavost tu davam ocenenia , ktore toto auto vyhralo :

* Top Gear Awards 2007 - Supercar of the Year 2007
* Automobile Magazine - 2009 Automobile of the Year
* Evo Magazine - Car of the Year 2008
* Edmunds.com - 2009 Edmunds' Inside Line Editors' Most Wanted Awards: Instant Classic
* Motor Trend - 2009 Motor Trend Car of the Year
* 2008 Japan's Most Advanced Technology Award
* Popular Mechanics - Automotive Excellence Awards 2008 (Design)
* Popular Science - Auto Tech Grand Award Winner
* 2009 International Car of the Year
* 2009 World Performance Car

Nasiel som velmi peknu vetu pri recenzii na GT-R v Yahoo Autos:
Buy a GT-R and you’ve made an investment for life.

Posielam este link ku kvalitnym obrazkom :
http://www.ausmotive.com/2008/10/06/nis ... llery.html

Takze to by bola moja osobna volba ,keby som bol na tvojom mieste .
Naposledy upravil/-a RomanC v Štvrtok, 5. Augusta 2010, 21:08, upravené celkom 1 krát.
 
lupo
Príspevky: 721
Registrovaný: 10.8.2006
Kraj: Žilinský

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 21:06

RomanC napísal:

Porsche je perfektna volba , ale ja by som sa urcite este pozrel aj na Nissan GT-R . Dokonca ja by som ho uprednostnil pred Porsche . V testoch pobil aj nepobitelne :smile:
3,8l V6 Twin turbo , okolo 480 HP , okolo 580 Nm .
0-100 KM/h - priblizne 3,5 s
max 311 km/h
Auto sice nieje RWD ale AWD ,ale myslim,ze by mala byt v nom zabava ako v starsich Skylinoch,ktore tiez neboli zadne pohony ,ale vykon bol prenasany percentualne viac na zadne kolesa , do kedy zadne kolesa nestratili trakciu a potom sa viac vykonu prenieslo na predne .
Auto ma sice az cez 1700 kg ,ale v casoch ,ktore vytvoril na nurburgringu (7:26.70) , pobil auta ako su Porsche carrera GT , Porsche 911 GT2 , GT3 , Koenigsegg CCX a Koenigsegg CCR , RUF RT 12 , Mercedes-Benz SLR McLaren , Lamborghini Murcielago LP640 , Pagani Zonda S , Ferrari 599 GTB Fiorano , Ford GT , Mercedes SLS AMG , Ferrari 430 Scuderia atd .
Jedna z veci ,ktora nesedi s podmienkami ,ktore si spomenul je manualna prevodovka , Nissan ma dvojspojkovu 6 rychlostnu semi automaticku ,ale myslim ze ked prizmuris oko , tak by sa dala tato prevodovka prijat .
Auto je "štvormiestne" 2+2 s nudzovymi sedadlami vzadu .

Len tak pre zaujimavost tu davam ocenenia , ktore toto auto vyhralo :

* Top Gear Awards 2007 - Supercar of the Year 2007
* Automobile Magazine - 2009 Automobile of the Year
* Evo Magazine - Car of the Year 2008
* Edmunds.com - 2009 Edmunds' Inside Line Editors' Most Wanted Awards: Instant Classic
* Motor Trend - 2009 Motor Trend Car of the Year
* 2008 Japan's Most Advanced Technology Award
* Popular Mechanics - Automotive Excellence Awards 2008 (Design)
* Popular Science - Auto Tech Grand Award Winner
* 2009 International Car of the Year
* 2009 World Performance Car

Nasiel som velmi peknu vetu pri recenzii na GT-R v Yahoo Autos:
Buy a GT-R and you’ve made an investment for life.

Takze to by bola moja osobna volba ,keby som bol na tvojom mieste .


kupit jazdene gt-r, ktoremu niekto daval kladu je loteria jak svina. ta dvojspojkova prevodovka dostava strasne napicu - na nissan je podana kvoli tomu v USA hromadna zaloba.
je to sice popici auto, mal som tu cest sa v nom vozit, jazdne vlastnosti dovidenia, zrychlenie tiez, pruznost nenormalna, ale je tam nejake ale... kazdemu vyhovuje nieco ine, mozno to bol len moj pocit, zdalo sa mi to prilis "synteticke" alebo ako to povedat.

kazdopadne majitel gt-r alebo 997 turbo alebo niecoho podobneho sa nesmie pozerat na prevadzkove naklady takehoto auta ako na vydavok, ktory mu bude chybat. a nehovorim len o spotrebe paliva, ale najma o spotrebe gum, brzdovych komponentov a poistkach.
955 CT-S
 
Užívateľov profilový obrázok
fOE
Príspevky: 186
Registrovaný: 26.7.2009
Auto: E46 328i r.2000
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Holič/Brno

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 21:14

zdar RomanC, GT-R je ultimatny stroj no vadia mi dve veci...
1) je to automat, vyborny automat, rychly automat no stale len automat... padla pod volantom a o jeden pedal menej uz pre mna nieje ono a
2) mal som moznost sa bavit s jednym stastnym majitelom GT-Rka a sam vravel ze vnom nejazdi denne, vraj je to uz "vela", to je vyhoda M3 a Porsche... da sa snimi jazdit denne a nieje to za trest (vzhladom na cesty v CR/SR)...

su to sportiaky ale este nie tak "pure" ako GT-R co je presne to co hladam. Radsej jedno trocha univerzalne auto ako zivit dve :)
BMW E46 328i, r. 2000, 142KW "Báwo"
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
RomanC
Príspevky: 89
Registrovaný: 9.10.2007
Auto: E39 530dA touring
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 21:22

fOE napísal:
zdar RomanC, GT-R je ultimatny stroj no vadia mi dve veci...
1) je to automat, vyborny automat, rychly automat no stale len automat... padla pod volantom a o jeden pedal menej uz pre mna nieje ono a
2) mal som moznost sa bavit s jednym stastnym majitelom GT-Rka a sam vravel ze vnom nejazdi denne, vraj je to uz "vela", to je vyhoda M3 a Porsche... da sa snimi jazdit denne a nieje to za trest (vzhladom na cesty v CR/SR)...

su to sportiaky ale este nie tak "pure" ako GT-R co je presne to co hladam. Radsej jedno trocha univerzalne auto ako zivit dve :)



A co tak BMW 135i s vykonom zvysenim na 350-370 HP ? Napriklad s chiptuning od Hartge nestratis zaruku od BMW .
Je to take nenapadne auticko , ktore s upgradom na o 50-70 bhp je rychlejsi ako M3 , uz standartny je skoro porovnatelny s M3 a za cenu 40000 az 50000 eur za nejaky dobry kus ?
 
Užívateľov profilový obrázok
fOE
Príspevky: 186
Registrovaný: 26.7.2009
Auto: E46 328i r.2000
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Holič/Brno

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 21:37

A co tak BMW 135i s vykonom zvysenim na 350-370 HP ? Napriklad s chiptuning od Hartge nestratis zaruku od BMW .
Je to take nenapadne auticko , ktore s upgradom na o 50-70 bhp je rychlejsi ako M3 , uz standartny je skoro porovnatelny s M3 a za cenu 40000 az 50000 eur za nejaky dobry kus ?


nad 135i som svojho casu tiez uvazoval, no 1 coupe mi nie uplne sadlo designove (a na porsche sa to urcite nechyta) a taktiez to nieje len o vykone, ale o brzdach podvozku, samosvor atd. vtomto je Porsche odladene a upravovat takto 1ckovu radu by vyslo nakoniec mozno aj na tie iste peniaze a v takom pripade by som asi volil Porsche. Na co si este urcite pockam je 1 M Coupe 8) to by mohlo byt to prave orechove
BMW E46 328i, r. 2000, 142KW "Báwo"
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
lovebmw
Príspevky: 2426
Registrovaný: 9.6.2009
Auto: BMW
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Kežmarok

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 22:29

fOE napísal:

nad 135i som svojho casu tiez uvazoval, no 1 coupe mi nie uplne sadlo designove (a na porsche sa to urcite nechyta) a taktiez to nieje len o vykone, ale o brzdach podvozku, samosvor atd. vtomto je Porsche odladene a upravovat takto 1ckovu radu by vyslo nakoniec mozno aj na tie iste peniaze a v takom pripade by som asi volil Porsche. Na co si este urcite pockam je 1 M Coupe 8) to by mohlo byt to prave orechove

ja by som počkal na 1 M Coupé radšej :)) bude tam manuál okolo 350hp a myslím si že to bude niečo také ako E46 M3 čo sa týka ovládateľnosti atď.
[youtube]rS-AlNi4SbU&feature=player_embedded[/youtube]
 
Užívateľov profilový obrázok
RomanC
Príspevky: 89
Registrovaný: 9.10.2007
Auto: E39 530dA touring
Kraj: Košický
Bydlisko: Michalovce

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Štvrtok, 5. Augusta 2010, 22:41

fOE napísal:
zdar RomanC, GT-R je ultimatny stroj no vadia mi dve veci...
1) je to automat, vyborny automat, rychly automat no stale len automat... padla pod volantom a o jeden pedal menej uz pre mna nieje ono a
2) mal som moznost sa bavit s jednym stastnym majitelom GT-Rka a sam vravel ze vnom nejazdi denne, vraj je to uz "vela", to je vyhoda M3 a Porsche... da sa snimi jazdit denne a nieje to za trest (vzhladom na cesty v CR/SR)...

su to sportiaky ale este nie tak "pure" ako GT-R co je presne to co hladam. Radsej jedno trocha univerzalne auto ako zivit dve :)



lovebmw napísal:
ja by som počkal na 1 M Coupé radšej :)) bude tam manuál okolo 350hp a myslím si že to bude niečo také ako E46 M3 čo sa týka ovládateľnosti atď.



Musim s Vami suhlasiť , definitivna voľba by u mna asi tiež padla na 1 M . GT-R je asi velmi brutal pre slovenske cesty ,kde som asi pred 3 tyždňami roztrhol pneu a poškodil 2 disky v jame na strede cesty .
 
Roman804
Príspevky: 879
Registrovaný: 21.3.2010
Auto: M3 E92, F11 LCI
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: trenčín,0905446111

Re: Aku znacku by ste si volili okrem BMW

Nedeľa, 15. Augusta 2010, 21:40

ja by som prijal úpravu od chipa foosa,to by muselo byť delo keby prerobil moju m-ku
pribehy-nasich-aut/topic-t31012.html
ex-lada2106,ford escort cabrio1983,ford scorpio1986,škoda100 1974,škoda1000MB1969,vw polo1997,nissanAlmera2001,honda CRV2005,mercedesA1998, kawasakiZR500 1984,yamahaFazer600 2004,yamahaGrizzly2005
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 220 neregistrovaných