chalani kedze sa v poslednom case relativne dost nacestujem asi 3000-4000km mesacne (2x do mesiaca Regensburg-Spisska-Regensburg, plus cca 2000km co zhltne dochadzanie kazdy den do prace) tak uvazujem o trochu pohodlnejsom aute s asistentmi, a vacsou nadrzou, nech mam cestu co najpohodlnejsie a najrychlejsie cestu za sebou.
viem, ze to niesu najnovsie auta, vie sa tam ten rozdiel v cene a KM prejavit aj na spolahlivosti? Brzdy, pneu atd neratam, skor ma zaujima motor, cerpadlo, rozvody, prevodovka, elektronika. Osobny favorit je posledny.
Dalsia uvaha, je niejaky fungel novy alebo max jeden rok stary francuz, ci korejcan s podobnymi asistetmi. Bez hud, ci nocneho videnia by som aj vedel existovat', skor mi ide o aktivny tempomant, udrzovanie sa v pruhoch a konektivitu.
Alebo ak by ste mali niejaky iny napad na auta do cca 20tis a najazdom do cca 150tis km tak sem s nim
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7) BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
jazdil som/mám Pežó 508 GT a veľmi veľká spokojnosť. Celkom to ide,slušná spotreba a dojazd 1100-1400km. Nádrž má tuším 72l Tých asistentov tam moc nebolo,ale za to HUD a masáž
Naposledy upravil/-a speedfred v Nedeľa, 25. Februára 2018, 11:55, upravené celkom 1 krát.
HUD v pežote? Myslíš tú doštičku čo sa vysúva z palubovky?
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7) BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
hmm dopici ale to su neni auta s dusou, si si isty ze chces taky velky krok urobit?
za mna osobne ta posledna sedma je dost dobra, 520d F11 je tiez super, ale ten motor by si lutoval asi, pokial si zvyknuty na 6 valcov.. takze radsej prihod a 730d. s tym najazdom neverim ze tam budu nejake problemy este nejaku dobu
Fuxxo a kde som sa ja vyjadroval, že nové autá dušu nemajú? Mne sa páči, čo všetko nové autá dokážu. Len nie som si istý, či sa mi ta investícia do toho oplatí, keďže tie auta sú čierna diera na lóve. Preto jazdím staré šroty, kde ten prepad už není taký razantný, a prerobim iba trojcifernu sumu, auto sa poserie a ide do šrotu alebo ho kúpi niejaký ďalší blázon za symbolickú sumu. toť všo.
Ešte stále tu mám možnosť, že to vyriešim ako spomínal germancars a vykadím sa na celý dojčland
dobry korejec neni zly :) sam si musis urcit prioritu kolko najazdis kym ho budes predavat a kolko si ochotny pchat do servisu... jasne, ze sedma bude jazdit lepsie nez optima, ale ratal by som len preventivny servis na supu 2,5-3k (CP4, rozvody, olej v automate...)
Kia Optima je pekná od von, ale tie motery... Kamoš má to isté len od hjundaja (i40), má v tom 1,7 diesel a je mu vždy z toho do plaču že to neťahá.
Ex: Honda Accord 2.0iS (CC7), Audi A4 2.8 quattro (B5), BMW 320d touring E46, BMW 535i touring F11 Príbeh, Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro (C7) BMW 540xi touring G31 - socka s odvetranými sedačkami.
To už by som skôr pozeral 50tku, keďže tieto 40tky v E65 boli vcelku ojedinelé motory...neviem, či 40tky neboli len pre nejaký foreign market, keďže tuto boli "bežné" 35i, 45i a 50i Aj tuto na slovači sa predáva vcelku pekná 750tka aj za pekné € - E65 750i