... všetko o BMW ...

a PeqpeK nechcem tu rozvyjat debatu o km... ale v kratkosti.. možno by mi bolo jedno či ma 100 000 alebo 150 000.. ale nie je mi jedno ked odometer ukazuje 100 000 a v skutočnosti ma viac.. ale kedže tebe je to uplne jedno tak musis byť oblubeny kupec u bazaristov a ostatných predajcov stočeniek... ja nie som ovca nie je mi to jedno, ak nebude mat to auto servisnu knihu, jasny 100% pôvod. a jasnu servisnu minulosť, tak ho nekupim, budem hladat dalej.. to auto necham kupcom podobnym tebe.. mier... :)Lukas130BU napísal:Nie nevolal som mu eštea PeqpeK nechcem tu rozvyjat debatu o km... ale v kratkosti.. možno by mi bolo jedno či ma 100 000 alebo 150 000.. ale nie je mi jedno ked odometer ukazuje 100 000 a v skutočnosti ma viac.. ale kedže tebe je to uplne jedno tak musis byť oblubeny kupec u bazaristov a ostatných predajcov stočeniek... ja nie som ovca nie je mi to jedno, ak nebude mat to auto servisnu knihu, jasny 100% pôvod. a jasnu servisnu minulosť, tak ho nekupim, budem hladat dalej.. to auto necham kupcom podobnym tebe.. mier... :)
nemam prvé BMW, viem že tie auta dokažu vyzerať ako nové aj po 200 000km. preto som maximalne ostražity. Ja som len reagoval na tvoju vetu že či mi to nie je jedno či ma 100 alebo 150 tis ak je v dobrom stave. napisal som ano je mi to jedno, ak je auto v dobrom stave, len mi nie je jedno ak ak odo meter ukazuje jedno a skutočnosť by mala byť ina. Ak bude v dobrom stave nech tam ma aj 220 000 km.. ale nech su skutočne. Inač plne s tebou suhlasim v tom že ludia na sk si kupia radšej "rozjebkane" auto s malo najazdenými km (čo väčšinou su stočene) ako auto čo ma 200 000 ale bolo o neho starane...PeqpeK napísal:dalsi slovensky kilometrovnik :)
ked je auto v dobrom stave, tak nie je jedno, ci to ma 100 alebo 150?
voMacK napísal:totiz pre niektorich miestnych znalcov su disky najpodstatnejsia cast na aute.
cptObvious napísal:
nie, nie je to jedno, ak sa kupuje aktualna generacia BMW. Nezalezi to na eckovych radach, ktore sa nevyrabaju 5-20 rokov a vacsina na slovensku jazdenych je stocena. Pri efku by som pozeral mikroskopom po kazdej chybicke, pretoze su technologicky uplne ina planeta ako stare bmw.
...jo a bez zaruky by som F nekupoval ani omylom. Chyba este zopar rokov aby sa garazovi specialisti naucili s nimi robit.
PeqpeK napísal:5-20r je prilis velka generalizacia(generalizovat e34, e39, e60 a porovnavat s f10 je neobjektivne), porovnajme porovnatelne...teda v com sa taka 4 rocna jazdena E60 lisi od 3rocnej F10? V opotrebovani. Je jasne, ze technicky je vyspelejsia. Teraz nechcem rypat, len sa ma to osobne dost zaujima ze kde su tie rozdiely co treba hladat "mikroskopom" na eFku a na Ecku nie...kludne PM
cptObvious napísal:Nie rozdiely hladat mikroskopom ale celkovo Fko prehladavat sakra detailne ak uz kupujes jazdene a nie nove od dealera.
Nezabudaj na to, ze e60 bola vyvijana uz v 2001, co je v technologiach aj sam vies neskutocny pokrok. Cize ak opominiem LCI e60, ze dostalo o nieco novsi idrive je to uz dedko technologicky.
F10 si zobrala dost vela z F01, ktora rozhodne nie je jednoduche auto. To by ako uvodny argument mohol stacit
a na zaver mozno testik: skus behnut s F10/F01/F30 k nejakemu garazovemu majstrovi s nejakym problemom. Otoci ta na pate. Ecka ti urobi kazdy druhy pomaly. (nehovorim o vymene oleja)