... všetko o BMW ...
PeqpeK napísal:ja detailne prehladavam kazde auto, ci je to e36 alebo e90...ale zaujimaju ma konkretne veci ktore su teda v Fkach ine
k tomu testiku, dones auto k testu a mozme zacat testovat :) ano su tam sice brzdy zo zabozrutov, to ale neznamena, ze priemerny mechanik ich nevie urobit, pripadne co konkretne by sa v takom Fku nedalo vymenit? turbo? vstreky? spojka? tlmice? loziska?
bud konkretny
totiz podpriemerny mechanik nevie poriadne zdiagnostikovat ani E46..jasne, ze Fka sa zlakne
cptObvious napísal:
ok, donesiem ti moje auto, s ktorym si nevie poradit podla mna najvacsi specialista na nove idrive na SK. Uz od leta nejde tak ako ma, prestalo rozpoznavat USB. Stravil na nom odhadom 18 normohodin. Objednal nove. Neslo nakodovat, nieco sa tam bije a cakaju na vyjadrenie dvornych z BMW dojcland, co sa s tym stalo. (hovorim ...ja sa nebavim o vymene olejov a obycajnych vymenach diel za diel. To si viem spravit sam , ak by som mal cas a chut (ani jedno uz z toho nemam) ten fesak robi take retrofity do Fkovych rad, ze by tu ludom oci z jamiek liezli. ...no obcas dostanu tieto nove auta robit neplechu.
ked ti niekto pride s F10, ze sa mu dodrbalo Integral Active Steering, myslim, ze das bielu vlajku aj ty
PeqpeK napísal:dobre, a teraz mi povedz ako si das na toto pozor pred kupou, ako to dokladne skontrolujes? :) taketo specialitky ti kamo nespravi hocikto ani na eckach, toboz nie priemerny mechanik...a stanu sa ti spravidla az ked uz si majitelom auta
a hlavne aky vplyv na to maju kilometre? na ten idrive? lebo o tom sa tu cely cas bavime :)
voMacK napísal:Kapitan Ocividny narazal na elektroniku tychto modelov. Pokial viem, ani taky Simik nema este diag nastroje na eFka [teda nemal ked som sa ho pytal naposledy]. Cize predpokladam, ze poriadne este neovlada vnutorne suvislosti jednotlivych komponentov a teda diagnostika problemu by mohla byt velmi obtiazna...
atd...
voMacK napísal:rozdiel 50k km hra velku rolu, ked kupujes auto co ma menej ako dva roky. Tam tento rozdiel je znatelny na cene. Cize ked niekto stoci efko o 50tis km tak ta celkom solidne odrbava o nemalu sumu penazi.
Co sa tyka servisu - vazne silno pochybujem, ze len tak niekto si z netu stiahne to ci ono a poriesi ti problem len tak na aute, ktore predtym nikdy v rukach nemal. Nevravim, ze to je nemoze samozrejme, ale osobne radej zverim auto cloveku, ktory vie co robi a nie, ze skusa.