... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
milacik773
Autor témy
Príspevky: 6
Registrovaný: 26.2.2010
Kraj: Košický

Mladý šofér,staršie auto:-)))

Piatok, 26. Februára 2010, 20:07

Dobrý deň, chcel by som vás poprosiť o názor chcel by som kúpiť od kamaráta 318i ..... mám skoro 19, a ešte študujem.... Auto by mi dal prakticky za páru drobné len sa bojim o spotrebu, vzhľadom nato že som začiatočnik a ide o moje prve auto neudržím spotrebu 1,8-vého motora asi pod tých 10litrov.... chcel by som sa aj spýtať či nieje možnosť tam dať iný motor (diesel).... bola by to urážka pre auto keby sa tam vymenili piesty a celkove veci pre zníženie spotreby.... najprv som chcel kúpiť nejaku tu škodovku lenže ako pozerám na prepis dám viac ako za auto a spotreba u škodovky takisto neni až taká krásna... potom zase feliciu ale ked vidím tie ceny tha ani nechcem.... už som z toho šeckého zúfali.... peniažku su dosť bol som 2 mesiace vo švajčiarsku si zarobiť ale z tej spotreby mám strach... nevietenejako poradiť alebo nemáte nejaké skúsenosti z tým autom???vopred ďakujem za veškére rady....
Svojho nepriateľa máš rešpektovať ale seba samého sa máš báť.....
 
Užívateľov profilový obrázok
R0nnIe
Príspevky: 1136
Registrovaný: 11.9.2008
Auto: 325i e36 coupe
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin - Necpaly

Re: Mladý šofér,staršie auto:-)))

Piatok, 26. Februára 2010, 20:22

milacik773 napísal: