... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 15:43

Co je na obrazku 1, 2, 3 a 4 ?

1 - pred vahou vzduchou je este nejake cidlo ? Co to je ?
2 - tempomat je rovnaky ako v E39 ? Akurat ide cez nejaky medzikus (3) kvoli tomu ze tam uz nie je miesto ?
3 - co to je ze do toho ide tiez koncovka ? odtial si taha data automat ?
4 - chladic oleja ?
Prílohy
BMW_M62B44.jpg
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 16:01

Dalsia otazka ohladom 5HP30, EDS solenoidy su predpokladam na ovladanie piestov pre jednotlive lamely, ale co su MV ? Iba regulatory tlaku ? EDS su ON/OFF solenoidy a EDV su variabilne, ktore reguluju tlak alebo EDS su variabilne a reguluju si to sami ? Ako sa poznam, urcite to cele rozoberiem a precistim ventily, takze dalsia otazka - da sa objednat kit ofirisov, pruziniek a guliciek samostatne aj u nas na SVK v BMW ? Objednaval to uz niekto ?
Prílohy
5HP30 VB.png
5HP30 VB.png (481.97 KiB) 1272 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 22:01

Rottwa napísal:
Co je na obrazku 1, 2, 3 a 4 ?

1 - pred vahou vzduchou je este nejake cidlo ? Co to je ?
2 - tempomat je rovnaky ako v E39 ? Akurat ide cez nejaky medzikus (3) kvoli tomu ze tam uz nie je miesto ?
3 - co to je ze do toho ide tiez koncovka ? odtial si taha data automat ?
4 - chladic oleja ?


Takže po poriadku, na obrázku máš M62B44, konkrétne z 540i E39
1 - snímač teploty nasávaného vzduchu, u M62TUB44 toto už zastáva váha vzduchu
2 - tempomat (motorček čo ťahá lanko cez bouden škrtiacu klapku)
3 - ovládanie DSC, podobné ako tempomat, nakoľko M62B44 mali mechanickú škrtiacu klapku, M62TUB44 má elektronickú (motorček je v nej) tak tieto dva motorčeky odpadli
4 - "šálka" na olejový filter, vedú k nemu pancierové hadice

Sorry za lopatistický výklad, neviem či si Hobby alebo Profi
Naposledy upravil/-a VaNoS v Sobota, 21. Decembra 2013, 22:06, upravené celkom 2 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 22:03

Dik, vyzera to robustnejsie ako to TU-cko. Vie niekto aj nieco o automatoch ? Este som to rozobrate nemal ale nemoze to byt nic zlozite. Len by ma zaujimala technologia tych solenoidov.
 
Užívateľov profilový obrázok
Adrian_B
Príspevky: 503
Registrovaný: 22.12.2011
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 22:08

prečo riešiš mechatroniku? automaty sa moc sa na 740 nedrbú a osobne som zástancom teorie "kým niečo funguje tak do toho nejeb" :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 22:16

5HP30 je neskutočný držiak, stavaný na nejakých 560Nm takže tých 420 v M62 to ani nepocíti

robustnejšie myslíš v čom? motor M62 a M62TU vyzerajú na 90% rovnako, len v TU je celé koleno od váhy do klapky plastové a je z časti prekryté motorovým krytom a v M62 je to koleno hliníkové
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 22:19

No ze to rozoberiem je na 100%, kedze sa zivim vyvojom a kvalitou automatickych prevodoviek. To mi neda to nerozobrat do poslednej skrutky [-o< Inak celkovo za posledne dni som nastudoval vela giga dokumentov o tych sedmach a vyzera to na slusne drziaky. Autorizovany servis bol ohromne drahy ale oproti S-klasse a A8 to bolo o triedu az dve lepsie.
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 22:31

Rottwa napísal:
No ze to rozoberiem je na 100%, kedze sa zivim vyvojom a kvalitou automatickych prevodoviek. To mi neda to nerozobrat do poslednej skrutky [-o< Inak celkovo za posledne dni som nastudoval vela giga dokumentov o tych sedmach a vyzera to na slusne drziaky. Autorizovany servis bol ohromne drahy ale oproti S-klasse a A8 to bolo o triedu az dve lepsie.


Tak keď tak žereš automaty, pošli mi email a ja tvoju zvedavosť ukojím :twisted:

Zodpovie Ti to aj otázky ohľadom tých Solenoidov
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 23:09

banned napísal:
Ved Vanos zije v tomto omyle co si presne napisal.

Dokonca... 540 je viac ako m5, pretoze ju mal :D


Povedal by som, že už je to trápne.
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 23:22

Rottwa napísal:
Dalsia otazka ohladom 5HP30, EDS solenoidy su predpokladam na ovladanie piestov pre jednotlive lamely, ale co su MV ? Iba regulatory tlaku ? EDS su ON/OFF solenoidy a EDV su variabilne, ktore reguluju tlak alebo EDS su variabilne a reguluju si to sami ? Ako sa poznam, urcite to cele rozoberiem a precistim ventily, takze dalsia otazka - da sa objednat kit ofirisov, pruziniek a guliciek samostatne aj u nas na SVK v BMW ? Objednaval to uz niekto ?


Ak to budeš rozoberať chceme fotodoku, je to veľmi zaujímavé, tu máš originál vylepšenú sadu ZF: http://www.ebay.com/itm/ZF5HP30-ZF-O-E- ... 90&vxp=mtr
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 23:27

to je presne to co by som asi potreboval, ale cena zabita, to nemoze tolko stat #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
VaNoS
Príspevky: 378
Registrovaný: 4.11.2011
Auto: Ne demande pas
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: SK, A, D

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 23:38

Rottwa napísal:
to je presne to co by som asi potreboval, ale cena zabita, to nemoze tolko stat #-o


Veď to je za pár šušňov.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Sobota, 21. Decembra 2013, 23:41

Realna cena toho materialu aj s vyrobou na fotke nepresiahne 30,- EUR. Nevadi, to neriesme. Riesme nejake sedmy nove na predaj.
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Autor témy
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: Lov na E38

Pondelok, 23. Decembra 2013, 16:34

Sedma doma, mozte lock. Dik vsetkym za rady.
 
germancars
Príspevky: 610
Registrovaný: 28.9.2011
Kraj: Bratislavský

Re: Lov na E38

Pondelok, 23. Decembra 2013, 17:07

VaNoS napísal:

Povedal by som, že už je to trápne.



to nie je trapne, to je fakt. 90percent tvojich prispevkov je o 540 ake je to mega uberauto a vsetko ostatne je na <> . az je to vsetkym trapne citat a reagovat na to

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných