Utorok, 13. Decembra 2016, 13:21
			
			
			
			ale to si vymenoval vsetko na svete co na aute moze odist
celkovo su motory podla mna velmi podarene a spolahlive preto sa 335i v mensej obmene n54/n55 robila 10 rokov
prve modely vstrekov su na tom horsie, ale ak kupis 2009+ mal by si byt v pohode, popripade ak boli menene za novsi model tak je to pohoda
HPFP resp palivove cerpadlo, ak za studena nebude dlho tocit motor tak je to v pohode, popripade ked raz odide 248e co neni nic strasne
vanos je dnes skoro na kazdom aute a vobec to nebolo ze by casto odchadzali skratka dakomu raz odisiel a hned je z toho tema
katy teda ozaj som nepocul na ziadnom aute ze by dakto menil, jediny dovod ma napada ked mas v pecku vstreky a ide ti vela nespaleneho paliva do vyfuku pri starte
dalsi problem skorej co by som cakal pri vyssom najazde rozumej 180tkm+ je ze ti moze prepustat tesnenie pod ventilmi trosku oleja co je par eur zalezitost, zistis to tak ze budu sviecky od oleja
auto treba pozriet za studena, nesmu skakat otacky, musi rychlo nastartovat, netreba zanedbavat udrzbu, karbonizacia je problem hlavne ked mas dlhy olejovy interval a pojdes s tym na okruh, na okruhu tieto auta vedia padnut do nudzaku za 5-7kol kvoli horsiemu chladeniu oleja -> to sa ti ale nikdy nestane v beznej premavke!
okrem toho by som sa vyhol 2006-2007 rokom ktore nemali chladic oleja vobec co je docela problem
			
									
									KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin 
G02 BMW X4 
EXG31 BMW 5 tourig 
EXBMW S1000r dynamic+sport paket 
EXF48 BMW X1 xdrive 
EXF15 BMW X5 xdrive 
EXF22 
BMW M235i M-performance     EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket 
EX PRÍBEHE92 BMW 
 M3 LCI akrapovic evolution exhaust 
PRÍBEHE92 BMW 
335i Xdrive LCI Mperformance 
EX PRÍBEHE91 330xd 
EX