Inac, v piatok som sa bol previezt na 3kaci. Chcel som si skusit ako sa sprava seriovy podvozok a uvazit este ci dat sportovy, alebo nie. Zial, maju tak zalostny vyber predvadzaciek, ze vsetko su to diesle, bud s xDrive, alebo ak zadokolka, tak v automate

Nakoniec som skoncil v kupaku E92 s 320d a automatom. Nejako som sa skusil od toho motora a prevodovky odmysliet, ale aj tak sa mi zadalo ze to auto trosku plavalo. Sice, boli tam len 205/55 gumy a podla pocitu podhustene, no zdalo sa mi ze na BMW to auto v zakrutach nesedi ako by som ocakaval.
Takze, sportovy podovzok tam asi necham a snad to sirsie letne gumy spravia. Len neviem sa ale nikde dopatrat, co presne znamena pre BMW "sportovy podvozok". Su len tuhsie tlmice, ine pruziny alebo aj ramena su ine? A je cele auto nizsie, alebo svetla vyska ostava? Predajca vedel povedat len ze "je asi o nieco nizsie"

no comment.
No a zatial som velmi silno nalomeny na 325i, lebo predajca vicitil moje vahanie a prihodil nejaky ten bonus, ak by som ho bral

Takze celkovo vzate, za dva valce navyse, 48ps, 60Nm a zopar serepeticiek vo vybave naviac dat cca 3,5tis viac nie je az take zle
