... všetko o BMW ...
depressman napísal:Zmeny vizualne: predne svetla, zadne svetla uz LED, okruhle hmlove svetla, ine bocne smerovky, troska iny predny Grill, bocne listy na aute su vo farbe auta.... Zmeny v interiery priniesli nové volanty, 16:9 NAVI, lepsiu regulaciu stahovania okien, zmeny v klimatizacii, sportove sedacky, tusim 10 airbagov sa dalo dať. Čo sa tyka motorov tak všetky diesle dostali vyssi vykon, uz benzinovych nahradila 528i verzia 530i verziu 523i nahradila 525i. Touring sa robil az do roku 2004 ked uz E60 bola na predajnych pultoch ale zohnat Touring z 2004 je asi nadludska ulohaHehe.
Probelmy na tychto autach su v podstate len bezne ktore vsetci pozname
Zvyknu vlhnut zadne koberce (zle zalepene tesnenie pod tapacirom dveri) treba ale aj precistit odpadove diery v dverach. Vypadane LED v budikoch. E39 po FL ma uz novsie spracovany kluc (daju sa na nom programovat rozne veci). Co sa tyka benzinovych verzii tak najlepsie je kupit 530i alebo 540i nemas co pokazit spotreba je v pohode, dokonca 540i si dlhodobo v priemere zoberie o 1,5litra az 2litre viac ako 530i. 530i ma spotrebu uplne rovnaku ako slabsie benzinove verzie ale vykonovo je uplne inde. a v roku 2003 bol u 540 este troska zyseny vykonBezne veci co sa menia su Olejovy separator, Lambdy, na autach s viac km je dobre vymenit aj cievky. Zvykne odist snimac klukovky a odpor kurenia (jezko). Inac myslim ze tieto auta su velmi spolahlive a v BMW uz vychytali takmer vsetky muchy. Ak kupis dobry rocnik o ktory bolo starane, tak si vyhral pretoze budes mat jedno velmi vdacne auto.
depressman napísal:525Tds sa po FL nerobil, takze taky asi nekupis, odchadzali hlavy ked sa s motorom zle zaobchadzalo, nachylny na Cerpadlo, casty prejav su tazke teple starty... 525d je spotrebou rovnako ako 530d ale vykonovo je natom 530d lepsie, odchadzaju cerpadla (pokial viem tak su 3), vstriky a turbo. Treba najst dobry kus. Auto je v predu tazsie ako u benzinovej varianty, treba skor menit, ramena a silentbloky. Diesel by som asi nekupoval, spotreba v meste ako 530i, ale servis je castejsi a aj za dost peniazkov. Najlepsia volba pre teba bude najst asi 525i alebo 530i, spotreba rovnaka ale vykon 530i sa ti moze hodit, nieje to sice ziadna raketa ale da sa s tym velmi rychlo presuvat z miesta a do miesta B za celkom prijatelne rezijne nakladySnad ma ropaci neukamenuju
![]()
depressman napísal:Diesel by som asi nekupoval, spotreba v meste ako 530i
jararak napísal:drako, co som zatial zistil tak e39 ma este casty problem so zadnymi stahovackami okien a ten inzinier co vymyslel ulozenie abs snimaca by si zasluzil solo v trenkach pred gay publikom.
auto je to o nieco tahsie ako e36, predface by to malo byt velmi podobne i ked e36 by sa mala podobat skor e34. napriklad palo teraz predava vcelku peknu 523 v touringu. narozdiel od e36 toto ma 2 sady ramien a obe su v podobnej cene ako jedny ramena na e36 :), na zadnej naprave zase zvyknu byt niva - vzdusne vaky ktore ti dorovnavaju vysku auta, dalsia nemlacna vec. kazdy vyzdvihuje face, mne sa az tak nelubi, mas tam 4 lambdy namiesto 2, motor m54 zere olej aj bez toho aby si mu nakladal, su tam vecsie brzdy, nedas tam mensie kolesa ako 17" cize na zimu vcelku sranda zalezitost. taktiez pofacelift 520 je vlastne 2,2 liter a vykon to ma ako 523 takze teoreticky je natom tiez dobre.
dam ti este otazku, ked budes mat male babo, ako rychlo budes chodit a ako velmi budes potrebovat akceleraciu? myslim ze cim silnejsie auto tym viac nato budes tlacit :)
tak ci onak, radsej by som zhanal auto v super stave :) ako co najvecsi motor