... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
matyson
Príspevky: 1702
Registrovaný: 17.3.2009
Auto: e84 X1
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Prievidza

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 20. Augusta 2014, 09:29

Rudo ZM napísal:

Pred mesiacom stála 6000e
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Autor témy
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 20. Augusta 2014, 16:06

veď to. Rudo videl som to hneď v ten deň keď sa to tam dalo. Tá nedávno sa predala za 4000€ a táto je za 8?? Za 5t idem do toho vzhľadom k tomu ročníku
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin540
Príspevky: 153
Registrovaný: 1.8.2014
Auto: V8
Kraj: Nitriansky

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 20. Augusta 2014, 17:06

Skoda toho AT [-( ale pri takto krasnom aute ako je e39 Alpina by som asi aj ten AT ozelel :D:D :thumbup:
BMW e39 540i 6q 99´
 
Užívateľov profilový obrázok
Rudo ZM
Príspevky: 1364
Registrovaný: 14.2.2011
Auto: BMW 540iA
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlaté Moravce

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Štvrtok, 21. Augusta 2014, 21:47

No veď dobre,ja som sa len pýtal :mrgreen:
E39 530dTour R.I.P.-> E39 540iA
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Autor témy
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 24. Júna 2015, 09:48

No oživím trošku tému.

Medzičasom sa trošku zmenila situácia. 520i je viacmenej predaná (vlastním ju ešte papierovo, ale kupuje ju kamoš takže tá pôjde po 9tich rokoch preč. Od 1998meho mala tá 520i iba dvoch majiteľov).

Čo sa týka M5ky tak nebude. Trošku sa to naťahovalo, situácia sa zmenila párkrát, už to vyzeralo ok, potom zase nie. Majiteľ sa vždy zachoval férovo, ale nakoniec nepotreboval peniaze a tak si auto necháva. Viem, že bude v dobrých rukách.

Čo sa týka mojej 540i situácia sa zmenila na toľko, že namiesto predaja dvoch áut a doloženia na niečo novšie si 540i nechávam (medzičasom som čo to preinvestoval a na aute už nie je čo vymeniť - čoskoro to nahodím do príbehu) a chcel by som kúpiť ďalšiu V8. Viacmenej z dôvodu odpisovaniu na firmu. Takže spojím dve veci dokopy. Moju (pre viacerých ľudí) neracionálnu vášeň vlastniť viac áut tak aby prevládali doma V8čky mám ako tak logicky opodstatnené možnosťou investovania "do firmy". No takže vzhľadom k tomuto by som chcel niekedy medzi augustom max októbrom kúpiť teda auto. No a mňa zaujíma iba táto motorizácia:

X5 4,8is alebo 750i poprípade nenahnevám sa ak tam bude 750iL :) Ohľadom X5 pozeral som aj 4,4 potom aj 4,6 ale potom padla voľba jednoznačne na 4,8is. Takže X5 iba takáto motorizácia. Iné nie. Viem ešte o jednej ale nie je na AB ale na predaj je. Čo sa týka 7mi tak tam by sa išlo do takéhoto niečoho

X5 takéto niečo. Takáto motorizácia a približne ročník
http://bmw-x5.autobazar.eu/48i-at-(e53)--lpg-id7365466.html

a 7ma
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/750i-indi ... 94609.html
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/750-i-at-(e65e66)-id7549768.html
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/750-i-at- ... 95304.html

Nepýtam sa nič konkrétne p týchto autách, ale po dlhšom bádaní čítania a rád 7ma jednoznačne po facelifte preto tieto modely. Už by mali byť viac bezproblémovejšie. Osobne som však 7mu zatiaľ nevlastnil ale ani SUV takže neviem povedať a ani porovnať čo sa týka nákladov. Myslím servisné náklady. Ak by si našiel niekto čas a popísal o tom budem rád a vďačný za každú radu.

X5 - ako je to s nápravou. Na naše cesty asi vhodnejšie ako 7ma :) ale tak čo sa týka nápravy, odchádza alebo má nejakú výdrž? Je to Al alebo oceľ? Gumy? Približne rozmer, cena, ako dlho vydržia. Väčšie a ťažšie auto asi aj dezén pôjde skôr dole. Nejdem s tým jazdiť po hore, max naše hrboľbanté cesty. Ako je to s dielmi? Približná cena oproti napr E39ne? Stačí iba odhad napr 10-20% drahšie veci ako E39. Ako je to so spoľahlivosťou v tomto motore? Čo vzduchový podvozok? Proste nejaké info o tom, recenzií a ódy na chválospev som si prečítal, skôr také užívateľské rady a tak.

7ma - v podstate to isté. Kolelsá sa nezaujímajú, prehľad mám. Diely? Najviac ma zaujíma elektrika a motor v týchto autách. Ako je to so spoľahlivosťou. na 745i odchádzali O krúžky. Tu je aká chyba? Ako je to s nápravou? Výdrž, cena?

Je mi plne jasné, že sa nedá porovnať komfort a jazdné vlastnosti X5/7er ale jednoducho nie je pre mňa dôležitý stav tachometru ale tech. stav auta a preto vezmem také, ktoré bude na tom lepšie po tech. stránke. Určite si nájdem to svoje na každom z tom aute či to bude loď alebo SUV.

Za každé najmä osobné skúsenosti a rady budem veľmi vďačný.
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
voMacK
Príspevky: 11630
Registrovaný: 9.9.2010
Auto: G31 540i
Kraj: Trenčiansky

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 24. Júna 2015, 13:13

motor N62+lpg je nem dobry napad.
"Auto je napisane na mna, ale inak s nim nic nemam!"
-- P.R.
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 24. Júna 2015, 13:31

ale da sa to naladit s dobrym lpg systemom tak, ze to bude fungovat bez problemov
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Autor témy
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 24. Júna 2015, 16:32

voMacK - vieš mi dať aj niečo na prečítanie (link, recenzie.....)? Čo bolo na tých motoroch zlé? Prečo to nie je ok? Zaujíma ma technická stránka

ptz - vieš aj niečo konkrétnejšie? Nejaké príklady, skúsenosti.

A ohľadom motorov samé o sebe sú nejako kazivé? Akú majú vadu, alebo čo zvykne odchádzať a podobne. Nápravy na tých autách...
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
ptz
Príspevky: 987
Registrovaný: 8.3.2012
Auto: E60 540i man
Kraj: Bratislavský

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 24. Júna 2015, 16:55

ano, mam skusenosti, kedze som na N62+LPG najazdil cca 50 000 km :smile:

jediny vacsi fail pri tychto motoroch je stary znamy O-kruzok. inak su to relativne spolahlive motory s velmi nizkou spotrebou na to, aky maju vykon. su technicky trosku komplikovanejsie (variabilne sanie, valvetronic, vanos, atd..) ale ked je robeny pravidelny a kvalitny servis, myslim, ze vydrzia vela km

az by som povedal, ze su to posledne spolahlive V8 motory od BMW :(
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Autor témy
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Streda, 24. Júna 2015, 18:07

týka sa to jak X5 4,8is tak aj 750i? Toto čo si písal o tom motore a tak
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
Užívateľov profilový obrázok
trunek
Autor témy
Príspevky: 1032
Registrovaný: 30.1.2008
Auto: E39 540i + E53 4,8
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Zlate Moravce

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Štvrtok, 30. Júla 2015, 11:27

Tak téma je na konci.

E39 M5 sa nedeje. Majiteľ si ju nechal. Doma už týždeň parkuje nová V8 :) Aktuálny stav teda E39 540i + E53 4,8is (popri tom ešte 520i a malý opel ale to nerátam). K E39ne onedlho dohodím nejaké upgrady čo sa na aute udiali a foto a E53 bude pokračovať v príbehu aby som nezakladal ďalšie témy, akurát pre menujem názov témy.

Všetci, čo mi pomohli či už formou ss alebo osobne sa podieľali na obhliadke nového stroja sa týmto chcem poďakovať.
pri bmw sa zacinaju auta / E39 520i ´98 + E39540i 01 + E53 4,8is 05´
 
davtex
Príspevky: 217
Registrovaný: 24.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Štvrtok, 30. Júla 2015, 15:00

BTW kadza predFL M5 startuje ako diesel, to nie je chyba ale feature :). Po par sekundach by to malo prestat.
Pimped rides:
1999 e39 M5 ala uz som mohol mat Cayman
1996 e39 528iA ala projekt na ktory som sa vykaslal - na predaj za 1500e
2011 Peugeot 5008 1.6 THPala francuzsky Suburban - na predaj za 12500e
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Štvrtok, 30. Júla 2015, 19:50

takže tvrdíš že keď v deväťdesiatom siedmom si nemčúr došiel do salónu pre novú M5 a ono to štartovalo ako dízel a bolo to tak OK hej? ](*,) ](*,) ](*,)
každý pazvuk, klepot a pod. sa dá riešiť
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
davtex
Príspevky: 217
Registrovaný: 24.11.2014
Kraj: Nitriansky

Re: E39 540i + E39520i za inú V8

Štvrtok, 30. Júla 2015, 20:40

Presne tak. Vanos pri nastartovani nema dostatocny tlak a nedokaze uplne ovladat ozubenie a vacky celkovo. System sa natlakuje po par sekundach, kolko presne zalezi na tesnosti Vanosu. Lenze potom sa Nemcuri stazovali, ze ich M5 znie ako diesel pri starte a tak niekedy v roku 2000/2001 pridali na Vanos elektronicky ovladany ventil, ktory uzavrie tlakovu nadobu. Pri startovani sa tento ventil otvori, nadoba vypusti uzavrety tlak a Vanos je funkcny od zaciatku. Predavalo sa to aj ako retrofit sada.
Pimped rides:
1999 e39 M5 ala uz som mohol mat Cayman
1996 e39 528iA ala projekt na ktory som sa vykaslal - na predaj za 1500e
2011 Peugeot 5008 1.6 THPala francuzsky Suburban - na predaj za 12500e

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných