keď si odložíš nejaké tie €-čka na prípadné opravy tak môžeš kľudne spávať
nastavenie čerpadla nie je nič zložité len si na to musíš nájsť dobrého mechanika
hlavy praskajú pri zlom zaobchádzaní za studena, inak ten motor vydrží dosť
čo sa týka opráv, tak dajme tomu odíde čerpadlo, za 2-3 stovky máš spravený repas, odídu vstreky, do 30€ máš novú špičku (akurát riadiaci je drahý ale aj ten lacnejší ako vstreky napr. u commonrailu)
praskne hlava, odíde turbo, ... ... všetko sa dá zohnať za slušné prachy (aj jedno aj druhé do 100€), v inzercii sa vždy niečo nájde
takže ako vidíš z tých cien tak oproti modernejším dieselom to má veľmi dobré servisné náklady, a toto sú všetko veci ktoré ti ani vôbec nemusia odísť
keď nekúpiš vydojenú kravu a dáš tomu motoru to čo treba, tak môžeš byť kľudný že to auto ťa hocikam bez problémov odvezie, a k tomu s veľmi slušnou spotrebou, a je to auto pre kľudného človeka ktorý nemá potrebu vyšaliť sa na každej križovatke, v tom prípade je správna voľba 325i
problémom týchto motorov sú vo väčšine prípadov nezodpovedný majitelia, takže treba si dať pozor pri kúpe potom je to už na tebe
zas nehovorím že je to najlepšie čo môže človek mať, ja som si s tým motorom tiež užil kopu nervov, ale zas keď si prerátam prevádzkové náklady v porovnaní s benzínom tak ma tie nervy nejak furt prejdú
