... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 08:44

Hej, aj interval...
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 10:11

No len bohuzial treba priznat ze pri audi to skontrolujes lepsie. Pri BMW to musis rozobrat cely motor aby si to pozrel poriadne a to uz je hovadina to skladat bez vymeny.... Najlahsie to kuknut asi pri olej servise ze das dole vanu apozres ci tam niesu ciastocky z toho a uz hned sice nie velku investiciu ale uz musis menit tesnenie vane atd atd..

A o tom dlhom prejavovani zvuku... Napis kludne ViktorDDD. Nedavno sa mu to stalo, ide si v klude po meste tempomatk a zrazu ratatatatta, okamzite vypol motor lebo by to nemuselo dopadnut dobre.

Treba si precitat fakt VSETKY moznosti poruch M62/TU a nebyt prekvapeny. Ano su to skvele motory, vydrzia vela ale nic nieje dokonale a vzdy sa najde daka chybicka krasy. Tak ako M52 hlava.

Dake obraztoky

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Na fotke je motor jedneho chalana zo 7er fora ktory ma vycackanu e38mu do ktorej nasolil dost penazi takze argument ze sa o to nestaral neobstoji. Namiesto opravy rozvodov kupl radsej druhy motor, kompletne ho zrepasoval a nahodil naspat. CCA 80 tis KC
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 10:23

odporucam sa kupujucemu sa previezt a ked mozno nie len v jednom kadidatovy z daneho kusu

isiel som na a8 (asi s3) a nijak ma to auto neprekvapilo/nezaujalo, som si pripadal jak stary dedo co tlaci na plynovy pedal a kruti volantom, prevodovka mala strasne odozvy na kickdown (ale ona sa uci cize to bolo zjavne jazdou povodneho majitela). beriem, ze to auto nehrdzavie ale majitel statne icoval na kazdu navstevu servisu.

mne osobne viac vyhovuje (ale nenutim to nikomu) 540i. napriek vsetkym nevyhodam ktore ma ci uz hrdza, upchavajuce sa olejove cerpadlo, odchadzajuci vanos, lamajuce sa listy rozvodov, tomu, ze ten motor pernamentne tecie, problemy s vodou a chladenim a takto by sme mohli este hoooodne dlho pokracovat.

maco dava ceny ktore sme kade tade vysmotrili, seriova cena na vymenu vodiacich list a vsetkych troch retiazok je 800e v bavarii (tu sa bavime o cene za material potrebny na motor, cena za olej, vodu a pripadne dalsie veci ktore je nutne vymenit v priebehu opravy nieje zahrnuta (termostat a vodna pumpa taktiez nie) a to vobec sa tu nebavime o tom, ze realizacia takehoto projektu je na 20+ hodin cistej prace cloveka co vie co robi.

Rottwa napísal:
Aby sa ti rozpadol napinak retaze, to by si velmi dlho musel ignorovat ten zvuk a tah motora, co by sa pred tym prejavoval ](*,) A ze by to bola pohroma pocujem prvy krat. Nic hrozne spravit to. A ten material je zo zlata ze tolko ma stat ? :-$


toto beriem ako vtip od neznaleho a cerstveho drzitela m62, neboj, naucis sa
mimochodom ked budes robit nieco s vodou ohladom vodnej pumpy a tak, odporucam si kupovat tesnenia 3x aby si nemusel ostat s odstavenym autom. mimochodom matros je papier, kaucuk a plast, sem tam nejaky kov na sruby a pruzinky.
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 10:52

čo sa M62 (hlavne TU) týka, je to úžasný motor, dobrý výkon, dobrá spotreba, vysoké náklady keď sa začne jebať :mrgreen:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Maco
Príspevky: 4529
Registrovaný: 5.11.2008
Auto: visavytena pajta
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 11:15

ViktorDDD napísal:
čo sa M62 (hlavne TU) týka, je to úžasný motor, dobrý výkon, dobrá spotreba, vysoké náklady keď sa začne jebať :mrgreen:


Milujem tvoje pozitivne prispevky zacinajuc lacno konciac draho :D Ako legenderna hlaska: Na TDS som menil len klasicky servis, olej, filtre, motor atd :mrgreen:
bmwcoding.sk

BMWHJTRKLB
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 12:03

neboj sa, včera som začal kuchať svoju slávnu V8čku a prestáva mi byť do smiechu . . . aby to nebolo aj tu rovnako ako na tdsku :wink:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 12:16

jararak napísal:
...mimochodom ked budes robit nieco s vodou ohladom vodnej pumpy a tak, odporucam si kupovat tesnenia 3x aby si nemusel ostat s odstavenym autom...


preco 3x ?
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 15:40

Rottwa napísal:
Aby sa ti rozpadol napinak retaze, to by si velmi dlho musel ignorovat ten zvuk a tah motora, co by sa pred tym prejavoval ](*,) A ze by to bola pohroma pocujem prvy krat. Nic hrozne spravit to. A ten material je zo zlata ze tolko ma stat ? :-$


pre ujasnenie, napr. u mňa žiaden zvuk ktorý by som ignoroval, žiaden problém v ťahu, až naraz to rozvody vzdali a bolo po zabave

a materiál neni zo zlata, ale tak aby bola predstava:
3 lišty na hlavnú reťaz len origo BMW a stoja necelých 220€ dokopy, napinák je aj z druhovýroby za nejakých 30 a dačo, či sa mení reťaz alebo nie je na tebe nie vždy sa zvykne, tesnenia ktoré potrebuješ - Ľ+P veko ventilov (dokopy do 40€), tesnenie spodnej vane (asi 20), tesnenia pod prsia (2horné + dolné) - asi 40€, asi 100 všeliakých o krúžkov a malých tesnení, gufero atď. v hodnote dokopy okolo 50€
zatiaľ sme na hodnote približne 400€, do toho som nezarátal samotnú hlavnú reťaz, a k tomu keď máš TU a chceš robiť aj vanosy tak ďalšie groše a zrazu si na nejakých 550-600€, k tomu nemrzka, olej, filtre - ďalšia stovka

a potom ti už nič iné neostáva len nájsť nejakého debila čo sa do toho pustí, a cena za prácu v tomto prípade určite nebude 100 ani 200€ :wink:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 15:53

Kolko si mal nabehane ked to klaklo ? Z bimmerfora chlapci na tom este nejaky cas behali a dosli na tom domov, aj ked risk ze preskoci zubok tam bol velky.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 15:55

ja som s tým šiel asi len 400m kým som to mohol odstaviť, nechcel som nič riskovať
nabehané 223tis.
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
maniaczv

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 18:28

no tak uz sa asi bude bat ist do v8 :-) ja keby som mal ist do v8 opat tak non vanos ...
posraty vanos kupujes auto vsetko krasbe sepot kvetin vymenis olej a zrazu ti tam nieco krochka .....
a ta spickova nestastna pan valey a to ich odvetranie na sani zozadu ze ta krize bolia ked to vymenis ak nedavas dole sanie .... ale i tak ked to pocuva je ti brutalne zijes raz treba to vlastnit heh...
non vanos ma vyhodu ak si pamatam dobre separator vymenis v pohode ..
ale vanos to ma skryte musis rozobrat pol predku a predok motora totiz je pri retazi ... ak si to tak pamatam....
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 18:58

samotny separator je pod reťazou, ako je to u bezvanosu to neviem
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
Rottwa
Príspevky: 1458
Registrovaný: 19.8.2010
Kraj: Zahraničie

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 19:00

Nema sa preco bat, s tym sa musi pocitat a je to pri kazdom motore rovnake. Este stale nevymysleli motor, kde by sa nieco nepokazilo. Okrem starych Zigulakov teda :lol:
 
maniaczv

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 20:20

Rottwa napísal:
Nema sa preco bat, s tym sa musi pocitat a je to pri kazdom motore rovnake. Este stale nevymysleli motor, kde by sa nieco nepokazilo. Okrem starych Zigulakov teda :lol:

ano to je jasne ... je to super urcite nic proti tomu nemam :) ...
 
Tadeas88
Autor témy
Príspevky: 7
Registrovaný: 5.1.2014
Kraj: Žilinský

Re: BMW rad 5 540 i A/T

Utorok, 7. Januára 2014, 23:08

bat sa nebojim servisu ako tak.... len te motor aby sa nekazil a veci okolo toho.
lepsie povedane chcem sa viacej na tom vozit ako by to auto malo byt v servise.
toho sa najviac bojim

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných