Piatok, 8. Septembra 2017, 08:05
tak napr taky Mercedes CLA s AMG podvozkom (predny nahon) neviem kolko ludi odtialto skusilo ale ja osobne by som povedal ze spravanie neutralnejsie jak M235i uplne drzal pekne stopu vobec nebol nedotacavy na mensich kolach, jasne ze na m235i ked potlacim poriadne plyn tak potom vytiahnem zakrutu jemnym slideom. Ale pri vybere kombi E61 by som vobec nehladel na to ze ma zadny nahon a ze si s takymto autom uzijem zabavu, urcite nie s tak dlhym kombi
samozrejme je Pravda superb je typicky dlhym razvorom, uzkym podvozkom, horsim podvozkom -> kombinacia uzky a dlhy to urobi na priecnych nerovnostiach pekne uskakane v zakrute na druhej strane kolko bude majitel jazdit s tym autom nadoraz v zakrutach ? 1% casu?
ja by som hodnotil auto ako celok a to rocnik, km, vybava, stav ked su tieto dve veci porovnatelne tak kazdy normal clovek kupi bmw lebo je samozrejme lepsie spracovane, lepsie konstrukcne atd, ale toto asi nebude ten pripad cize buduci majitel musi urcit tu hranicu ze aha superb ma 100 000km vyzera jak novy ale e61 ma 230 000km a je relativne zozumpovana pri rovnakej cene a v mnou uvedenom pripade by som sa citil premiovejsie v zanovnom superbe vo fullke ako v e61 bez vybavy s dvojnasobnymi km
-
Prílohy
-

KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+
U11 plugin
G02 BMW X4
EXG31 BMW 5 tourig
EXBMW S1000r dynamic+sport paket
EXF48 BMW X1 xdrive
EXF15 BMW X5 xdrive
EXF22
BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket
EX PRÍBEHE92 BMW
M3 LCI akrapovic evolution exhaust
PRÍBEHE92 BMW
335i Xdrive LCI Mperformance
EX PRÍBEHE91 330xd
EX