KILOMETRE absolútne nič nevypovedajú o stave auta. Vôbec nič. Je to iba údaj, že auto jazdilo. Pretože keď viac jazdí, áno viac sa opotrebúva ale veci sa aj priebežne menia. Čiže pri viac kilometroch môže byť v lepšom stave ako pri menej. A fakt toto riešiť pri najmenej 12-13 ročnom aute je slušne povedané na hlavu! Tam sa rieši technický stav, čo bolo menené, možno pri prižmúrenom oku výbava (keď chceš výbavu nič ti nebráni nakonfigurovať si svoju full-ku na novom aute) a cena. A nie údaj na odometri...
otcov Ford Escort r.1997 originál 137.XXX km - šrot. Auto na zabitie, nebrzdí, hnilé, 3x na totálku, špinavé, vysávač vidí iba keď sa už na to korado nemôže pozerať - max. raz do roka, tečie z neho (možno už aj do neho) atď...
bývalý kamarát mal MB E200 CDi, model W211, rok 2003 alebo 2004... naposledy som to auto videl v r.2010, vtedy malo tesne pod 700.000km (robil s tým letiskové transfery, stále čisté, umyté, voňavé, technicky TIP-TOP, servis len v MB, prvý a jediný majiteľ, garážované)
koradova vybývaná sedma mala koľko? Milón, milión a pol? Dva? A čo? Vymenené všetko nie raz, áno nebol to cukrík, ale za štyri mesiace spravila 22.000km bez poruchy. A jazdí doteraz, a bude jazdiť ešte veeeeeeeeeeľmi dlho
všetko je LEN a LEN o starostlivosti, kilometre sú len číslo, nič viac a nič menej