... všetko o BMW ...
zollo napísal:presne tak, Didymus pokladam ta za inteligentneho cloveka (napriek tomu, ze sme sa v zivote nevideli), ale toto co si dal, snad nemyslis vazne... zavodny special, kde je takmer nic totozne zo seriou, ides davat ako dôkaz toho, ze 6er je sportove auto![]()
ale chapem, vsetci obcas prestrelime
cayman napísal:Nevidim dovod kupovat 635d. 635d a 630i budu vykonom praveze velmi podobne. Aj v 5er je 530i a 535d dynamikou skoro to iste a ani v 6er tomu neni inak. Spotreba bude na 30i len o trocha vyssia (o liter?), ma prijatelnejsi servis a 30i su lacnejsie na inzeratoch ako 35d aj o niekolko tisic. Takze by som riesil len benzin a vyberal by som si podla toho, aky vykon chces. Keby som hladal 6tku tak by som kukal v prvom rade V8.![]()
635d 2007-2010
286 PS 580Nm
Curb weight 1650kg
0-100 6,1s
0-200 24,6s
60-100 km/h through gears (sec):3.2
80-120 km/h through gears (sec):4
100-180 km/h through gears (sec):12.9
630i 2007-2010
272 PS 320Nm
Curb weight 1530kg
0-100 6s
0-200 25s
60-100 km/h through gears (sec):3.2
80-120 km/h through gears (sec):4.1
100-180 km/h through gears (sec):13.3
630i 2004-2007
258 PS 300Nm
Curb weight 1490kg
0-100 6,1s
0-200 26s
60-100 km/h through gears (sec):3.3
80-120 km/h through gears (sec):4.2
100-180 km/h through gears (sec):13.8
Nenasiel som 35d predface, preto sem davam len pofacelift.
zollo napísal:presne vahu som mal na mysli... par tyzdnov dozadu, som absolvoval akciu na Nordschleife a pri tej prilezitosti mi nedalo vybehnut na okruh aj s mojou 5er a cakalo ma nemile prekvapenie ... auto to nevydrzalo ani len dve kolav prvej tretine 2.kola brzdy/kotuce (origo bmw) K.O.
(a to 35d ma vpredu kotuce ako z autobusu )