pozri, nikdy s tým problém nebol že som tam prišiel skor a nechal auto... teraz mal ale "prijimací technik" u ktorého som bol vždy objednaný dovolenku a tá náhrada za neho mala zo všetkým problém.
on nevie čo sa má robiť, som tu skor, nemože otvoriť zakazku lebo toto a tamto... a fakt ma najviac nasrala hlaška "mi tu fungujeme koordinovane, nie ako inde v servisoch. ... a nevie čo sa malo robiť... tak ked fungujem koordinovane tak asi viem čo ma čaká (okrem tej reklamácie aj iná vec). nechá ma tam stáť pol hodinu a ked mu poviem kde je problém, že šak podpíšem papiere a robte si to kedy chcete tak nie, nedá sa.
S takýmto prístupom už som sa stretol v pár servisoch.... ja vidím problém v tom že som prišiel do autorizáku s autom čo tam už 20 rokov nevideli a teda neni záujem o takého zákazníka. Keby som mal nejaké nové mko tak by nebol problém a ešte by mi aj kávu spravili, lebo za takú zákazku dostanú logicky viacej peňazí.
toto keby ja urobím v robote tak ma šéf za odmenu pošle hajzle čistiť.
edit: a btw ked som tam bol naposledy s 335 tak som tú kávu fakt dostal
