... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 14. Júla 2014, 17:18

Sermuste . Potrebujem poradit s RR motor m57.

Problem je v tom ze auto zacalo dymit sakramentsky na bielo . Bohuzial mam ruky zv iazane pretoze BMw diagnostika natom nefunguje a na okoli nikto nema nato diag.

Takze ako pisem biely dym za studena pri 4 tis otackach a pri zohriati aj na volnobehu.
Egr vymennik to nieje nesmrdi po alikole
Otazka vstrek ? (Postupne som ich odpajaj stale dymi)
Separator oleja?
Turbo? Vykon ostal a turbo krasne pradie.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 14. Júla 2014, 18:03

bmw diagnostika na tom funguje uplne normalne, ci uz DIS alebo INPA, len musis vybrat konkretnu riadiacu jednotku, skus to hladat ako x5 e53
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
fox1k
Príspevky: 2241
Registrovaný: 27.3.2011
Auto: BMW
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 14. Júla 2014, 20:10

diag musí ísť, viem, že chalani normálne robia s ISTOU buď RR prípadne bol tam minule Weisman či ako sa to píše, a normálne všetko to šlo ako BMW
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Pondelok, 14. Júla 2014, 20:36

Skusim este raz a preklikam to cele

Potrebujem zistit korekcie vstrekovacov ci nahodou niektory nesti.
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.zdochlo turbo

Utorok, 15. Júla 2014, 17:21

Cawte takze je navine turbo . Vykyv ma ako konsky koko..

Odporucte mi poriadnych odbornikov na repas!
Dakujem.

Hausing je v poriadku takze len hriadelka .
 
Laco19
Príspevky: 679
Registrovaný: 30.4.2012
Auto: E61 LCI 530xd + E60
Kraj: Košický

Re: motor M57 3.0d Range rover.zdochlo turbo

Utorok, 15. Júla 2014, 18:19

csuka530d napísal:
Cawte takze je navine turbo . Vykyv ma ako konsky koko..
Odporucte mi poriadnych odbornikov na repas!
Dakujem.
Hausing je v poriadku takze len hriadelka .

Neviem ako to s tou volou myslis ale radialna vola na turbe musi byt a aj na novom turbe sa zda poriadne velka. Axialna ma byt nebadatelna. Z niekadial mam pre GARRETT GT2260V tieto udaje: shaft radial play 0.086-0.117mm, shaft end float 0.030-0.083mm.
Ked naozaj treba repas tak ja by som radsej dal novu CHRA od Mellett (pred rokom na GT2260VK za 250€). Kompletny stred ti pride vyvazeny aj s protokolom a zmontujes si to sam za polhodinu.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 15. Júla 2014, 18:33

hej to je vôľa pod 0,1mm, to ledva cítiš, kto má menej citu v prstoch tak vôbec, to tam aj musí byť, následne sa to vymedzí pod tlakom oleja keď motor beží
termín "Vykyv ma ako konsky koko.." ja chápem tak, že oska sa hýbe až tak že vrtulka sa takmer dotýka k stenám slimáku
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 15. Júla 2014, 18:36

Tak tak, nejaka vola musi byt vzdy kedze rotor plava na olejovom filme normalne, ale za ziadnych okolnosti ked na to tlacis stranovo sa nesmie dotknut housingu. Suosa vola hovori, ze to uz ma za sebou a axialne lozisko je KO. Budto si kupit opravnu sadu lozisk a tesneni-najlacnejsia oprava turba, alebo pohodlnejsia, novy vyvazeny stred. Zastavam nazor ze co si nespravis sam nemas, a pokial ten repas nestoji asi tak 500€+ (250-300€ CHRA, cistenie, robota, kalibracia VNT aktuatora) neverim ze bude dobry. Prehodit kartridz zvladne aj male detsko a usetris polovicu €€€.
 
Laco19
Príspevky: 679
Registrovaný: 30.4.2012
Auto: E61 LCI 530xd + E60
Kraj: Košický

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 15. Júla 2014, 18:55

ViktorDDD napísal:
hej to je vôľa pod 0,1mm, to ledva cítiš, kto má menej citu v prstoch tak vôbec, to tam aj musí byť, následne sa to vymedzí pod tlakom oleja keď motor beží
termín "Vykyv ma ako konsky koko.." ja chápem tak, že oska sa hýbe až tak že vrtulka sa takmer dotýka k stenám slimáku

Prstami kyves hriadelkou v urcitej vzdialenosti za stredovym loziskom (na pake) takze volu nahmata aj drevorubac - urcite na matici nie je vychylka +/-0,5mm, zda sa velmi velka :wink: .
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 15. Júla 2014, 20:28

pár Turboduchadiel som už mal v ruke no táto turbína lieta od steny k stene aj centimeter . musím turbo vybrať a prekontrolovať či sa tohu hausingu ozaj nedotýkalo.

poviem úprimne nechcem ušetriť a meniť to sám doma na kolene . zaplatím nech je nato záruka a neriešim .
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Utorok, 15. Júla 2014, 22:39

No tak potom priprav minimalne tych 500€, tie repasy za 300 a pod. su smiesne, a z cinskych dielov. Nikto ta nenuti to robit na kolene, ja s veci pokladam na stol. :mrgreen:
 
csuka530d
Autor témy
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Streda, 16. Júla 2014, 05:48

Presne tak ratam okolo 500€.

Vyberem turbo hodim aj foto

Inak ma auto 150 000 nabehane no mohlo to este nieco vydrzat.
 
tomikadze
Príspevky: 1039
Registrovaný: 10.8.2010
Kraj: Bratislavský

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Streda, 16. Júla 2014, 07:48

ja som mal auto nove a pri 90 000km turbo do paze.
Podotykam ze som ho sanoval za studena netocil a po jazde chladil vzdy....
Kolega ma x5 staru jak praha cez 340000km a povodne vstreky aj turbo!!!!!!!!!! Dodnes nechapem.....
 
Užívateľov profilový obrázok
bramborak
Príspevky: 1271
Registrovaný: 28.5.2010
Auto: e91 "07
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: NM,TN

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Štvrtok, 17. Júla 2014, 22:45

starynovy napísal:
No tak potom priprav minimalne tych 500€, tie repasy za 300 a pod. su smiesne, a z cinskych dielov. Nikto ta nenuti to robit na kolene, ja s veci pokladam na stol. :mrgreen:

ja mam ten repas za tristo e, odporucenie od TTsimika a zatial mam na nom najazdene nieco cez 30 000km a jazdim dalej... :-k :-k :-k
---
je pravda ze mi to zerie olej, 15tis. km = 1-1,3L co je na malý diesel nie celkom ok, ale ktovie ci to je turbom :-k
csuka: ak to je M57 este prvy typ motora,tak repas turba bude este menej ako moje stálo, keby cosi, dam ti kontakt na chlapa. je mozné, ze bude mat uz take iste hotove a len prides a vymenis za svoje pokazene.
nahradne diely: E34 tour+sedan, E32
kúpim akýkoľvek kat/y,zanesený DPF filter=> sukr.sprava :)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: motor M57 3.0d Range rover.

Sobota, 19. Júla 2014, 10:37

Co som riesil ja posledne 4ks M57 tak vsetky boli totalne na srot a menili sa komplet stredy cele......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných