... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

mmracing.sk
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Sobota, 4. Júla 2015, 20:31

Povestna veta ktoru si precital kazdy zaujimajuc sa o tieto stare wageny. Pri vybere treba dat dobry pozor a mat skutocne stastie. Tento mozno pol milionovy vytrapeny kusok je asi nocna mora kazdeho-ale kupodivu je hlava tesna. Po zbesilom odchode starej dobrej TD03 kedy sa mierne pridrel na kluke, sice uz klepotajuc veselo bezal dalej. Vacsina zivota so zle nastavenymi rozvodmi, stiace trysky a pilot co si to pomylil s 328i, vysledok na fotkach. A potom niekto povie, za studena jazdim do 2000 otacok, vzdy poctivo zahrievam a aj tak sa mi to pokazilo. :lol: Keby som mal vseobecne povedat na co si pri vybere tohto auta dat pozor, tak v prvom rade ho nebrat. Inac realne ked sa clovek citi aj na nejaku tu vymenu hlavy ci motora tak kus okolo 200 000 ktory ma v nadrzke fridex, nie vodu z potoka a z pod veka netrci silikon. :thumbup:

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Na furik, a rovno do zberne.
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [17:1-22.5:1] 2.5tds NEBRAŤ!!! Praskaju hlavy!

Sobota, 4. Júla 2015, 22:26

takúto hlavu mám doma jednu odloženú, miniprasklinky na komôrkách a sem tam medzi ventilmi ale inak v pohode, pritom bol spodok poriadne upečený a dopraskaný
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] 2.5tds NEBRAŤ!!! Praskaju hlavy!

Pondelok, 13. Júla 2015, 08:59

Tak dolot sprawdzony ale zvukovo sa to moc nezmenilo, pri koncovke pocut turbo a nejake bublotanie, ale pri vytacani na mieste to ten traktor kompletne prehlusuje. :thumbup: :roll: Na ceste je to o cosi lepsie, pridala sa aj basova zlozka, za jazdy nezmenene, okolo 150km/h sa to zacina prejavovat rusivo-zrazu. Suma sumarum sa to neoplatilo, ale usetrenych 20 kilo hmotnosti idiotsky na pevno zvazianej k motoru ktory sialene vibruje. V tom Audi tiez niekedy mali rozumove zatmenie. Preto som este naposledy zliezol do jamy a vovaril tam dva pletence. Kedze vyfuk uz nema tristo kilo a nieje pevne spojeny s tou hrkotalkou v predu, z vonku uz nepocut rozne cikotancia a vrcania, vo vnutri sa 20 rocne plasty rovnako ukludnili.. takze z tohto hladiska to bolo hodne casu a penazi. Bolo by este pekne nahradit prazdne obaly od katalizatorov nejakymi rezonatormi alebo rurami ale kvoli tvarovej komplikovanosti toho dielu ma to nelaka.

Povodne malo predny stredovy tlmic viditelny este na fotke, rovno za nim dalsi stredovy, a este koncovu krabicu. Teraz tam nemam nic z toho, koncak je priechodzi a zvukovo tazko badatelny zmena.. Irenko proc.
Obrázok

Kus starej rury z W202, to musi mat clovek v oku, medzera 2mm na prvy sup. :lol:
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Zavarim ti to Céóčkou?
Obrázok

Nie vdaka, ten Argon nieje az taky drahy.
Obrázok

Kto uhadne kde sa mistr tesar utnul, dostane klima kompresor z Fajlovho auta.
Obrázok

Cely vyfuk je z nejakej podradnejsej nereze, to sa pochlapili. Casom budem musiet navarit nejaku vystuhu tej priecnej rury, ako najnizsia cast auto dostava mimo cesty zabrat. :mrgreen:
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] 2.5" Catback

Pondelok, 13. Júla 2015, 16:46

Druhykrat napis na com vlastne robis.
Po pohlade na vyfuk mi to nejak neslo do hlavy ze na keho frasa to ma dva vstupy ked to je na A6-ku, potom som zalistoval dozadu a vidim fotku A8-cky a uz mi doplo. :mrgreen:

A tak utnut by som sa veru nechcel, zabudnut prichytavacie priruby za pletencami a uz zazvaranymi. [-X [-X :mrgreen: :mrgreen:
Ale uz sa to tu na klube niekomu podarilo, tiez bola pekna foto. :mrgreen:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: [17:1-22.5:1] 2.5" Catback

Pondelok, 13. Júla 2015, 16:58

tie príruby sú fajnovo umiestnené, budeš potrebovať dlhšie skrutky :twisted:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] 2.5" Catback

Pondelok, 13. Júla 2015, 21:12

Ten druhy som si vsimol UZ ked som mal privarenu tu armaturu, ale what the hell.. tie priruby su liata ocel, takze to slo zvarit po rozrezani tak ze to ani nevidno. :mrgreen: Inac je to z A6, to auto ma z nejakeho dovodu dva velke katalizatory (lebo z toho pada uhlie :lol: ), preto to rozdelenie. Ale na serioznu notu, netusim.. ci je to nejake emisne vylepsenie? Vacsina ma len jeden maly, a FWD ma vzdy iba jeden maly.

Na A8 sa este bude pracovat, to musi decentne revat inak to postrada zmysel opatrovat tych 8 problemov pod kapotov.
 
fritolko
Príspevky: 1327
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: X3 E83
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [17:1-22.5:1] 2.5" Catback

Utorok, 14. Júla 2015, 06:23

starynovy napísal:
8 problemov pod kapotov.


:lol: :lol: :thumbup:
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] 2.5" Catback

Nedeľa, 19. Júla 2015, 19:42

A dosla nafta.. bud EDC s obmedzovacom min. 6000RPM alebo 12mm hlavu. Alebo oboje. :bmwball:

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Nedeľa, 19. Júla 2015, 20:20

Kto ma taku krutoprisnu upravu? :thumbup:

starynovy napísal:
alebo 12mm hlavu

To što jest 12 mm golova? 8-[
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Nedeľa, 19. Júla 2015, 20:31

Clen Masko, uz sme sa na to zberali bez dvoch mesiacov rok a tento vikend to konecne padlo. Som s prevedenim velmi spokojny, potom pridam viac fotiek, alebo on sam. Kazdopadne najslabsi clanok je teraz to cerpadlo, ked to prekona lag a nafukne tak z vyfuku nejde nic.. chce to viac stavy jednoducho. Hlava ta rozdelovacia hlava na cerpadle, seriova je 10mm co vlastne urcuje objem tej vysokotlakej casti a tym aj priamo mnozstvo paliva ktore to na jeden cyklus v rozumnom case a potrebnom tlaku vstrekne. Druha cesta je zachovat tuto hlavu a predlzit palivovu krivku s otackami, ta mechanika ma strasne soft obmedzovac.. este horsi ako EDC takze okolo 4700 tam uz vstrekuje len zlomok. Drzat 100% do 5800 a potom ostro behom 200RPM zist tak na 30% pociatocnej davky, to by dalo krasny narastajuci tah od 2500 do 5800 a to je uz nieco.
 
Wincik
Príspevky: 1242
Registrovaný: 28.10.2011
Auto: BMW 325 TDS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Tvrdošín

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Nedeľa, 19. Júla 2015, 21:01

mm to už vyzerá pekne , dnes ste robili ? bol som v Dk.. zastavil by som sa pozrieť keby som vedel, a už si mu tam dal ten holset ?
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Nedeľa, 19. Júla 2015, 21:06

Vcera a dnes do nejakej piatej, som este bol na dielni. J HX30W.
 
Užívateľov profilový obrázok
ALAS
Príspevky: 1950
Registrovaný: 9.7.2013
Auto: E39 525d
Kraj: Nitriansky

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Nedeľa, 19. Júla 2015, 21:15

Este tetraz ma tak napadlo ze aky tam je intecooler? :-k
Neverim ze ste tam nechali stock. :mrgreen:
BMW E39 525d | BMW E39 540it 6q | Honda Accord (CH1) TypeR 2.2 VTEC | JEEP Cherokee XJ 4.0 | Mercedes Benz S204 200CDI
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Nedeľa, 19. Júla 2015, 21:23

Je tam stock, nieje take miesto kde by to voslo bez toho aby to pozmenovalo look toho auta co bolo neziaduce. Urcite by to znieslo vacsi ale s tym ake je to turbo velke a kde je jeho ucinnost ked tlaci tak to nieje najslabsi clanok, ten vzduch bude chladnejsi ako bol v osolenej serii.
 
starynovy
Autor témy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: [17:1-22.5:1] Co vyzera, musi aj chodit.

Pondelok, 20. Júla 2015, 18:00

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Custom oil drain, 14mm musi stacit.
Obrázok

T25 to T3 adapter, 20mm odsadenie a asi 5° natocenie.
Obrázok

Obrázok

Treba recyklovat.
Obrázok

Vyfuk sa celkom podaril, redukcia z 3" na 2.5", jedno 90° koleno a jedno 60°.
Obrázok

Obrázok

Zahladene, zavarene.. nie o moc horsi povrch nez original liatina a hlavne sa tie diery na prirubach krasne kryju bez presahov.
Obrázok

50mm vzduch.
Obrázok

Znovu jedna ukazka preco TIG>MIG, ziadne gulicky, kusy drotu a kadejake hrboly.
Obrázok

Obrázok

Hrusku len cez moju mrtvolu. =;
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných