Tak dolot sprawdzony ale zvukovo sa to moc nezmenilo, pri koncovke pocut turbo a nejake bublotanie, ale pri vytacani na mieste to ten traktor kompletne prehlusuje.

Na ceste je to o cosi lepsie, pridala sa aj basova zlozka, za jazdy nezmenene, okolo 150km/h sa to zacina prejavovat rusivo-zrazu. Suma sumarum sa to neoplatilo, ale usetrenych 20 kilo hmotnosti idiotsky na pevno zvazianej k motoru ktory sialene vibruje. V tom Audi tiez niekedy mali rozumove zatmenie. Preto som este naposledy zliezol do jamy a vovaril tam dva pletence. Kedze vyfuk uz nema tristo kilo a nieje pevne spojeny s tou hrkotalkou v predu, z vonku uz nepocut rozne cikotancia a vrcania, vo vnutri sa 20 rocne plasty rovnako ukludnili.. takze z tohto hladiska to bolo hodne casu a penazi. Bolo by este pekne nahradit prazdne obaly od katalizatorov nejakymi rezonatormi alebo rurami ale kvoli tvarovej komplikovanosti toho dielu ma to nelaka.
Povodne malo predny stredovy tlmic viditelny este na fotke, rovno za nim dalsi stredovy, a este koncovu krabicu. Teraz tam nemam nic z toho, koncak je priechodzi a zvukovo tazko badatelny zmena.. Irenko proc.

Kus starej rury z W202, to musi mat clovek v oku, medzera 2mm na prvy sup.



Zavarim ti to Céóčkou?

Nie vdaka, ten Argon nieje az taky drahy.

Kto uhadne kde sa mistr tesar utnul, dostane klima kompresor z Fajlovho auta.

Cely vyfuk je z nejakej podradnejsej nereze, to sa pochlapili. Casom budem musiet navarit nejaku vystuhu tej priecnej rury, ako najnizsia cast auto dostava mimo cesty zabrat.
