
Tak takyto sme tam boli obaja vysmiati. Ideálne podmienky, 22st., jemne slnko, sucho, bezvetrie a iba my a honda na trati. Peto zasiel najlepsi cas 1:36,96min., bude nas referencny. Opravujem Petov udaj o pretek.spotrebe-34.8, jeho udaj (32,4)je az po 5min stati a chladeni. K chladeniu-M3 pukala, cvakala,prdela, ufkala, dymila,vonala,a le hned odhodlana ist na trat. Najviac dostali nakladacku brzdy, tam je najvacsia rezerva na zlepsenie, ale Peto ani ja sme nedosiahli ani zdaleko na jej limity. Pneu sa drzali tiez statocne, ale asfalt je tam hladky a jemny. Dali sme rec aj s chalanom z Hondy S2000, je to jeho funny car a ten jej daval riadnu nakladacku, jazdil tvrdo na obrubniky, je tam casto, on pouziva aj prilbu, nie je povinna, nam odazal iba take care a my ze ok. On tam vcera trafil pneu stenu a nalomil predny naraznik, ale s nami isiel na 100% zase. On nas zoznamil aj majitelom resp. prezidentom
www.sportautoklub.hu, Csabom, kto. nas pozval este ten den na jazdenie s nimi vecer s napr. F360Modena,WRX,Elise, ale uz sme nemohli zostat. Pozval na na 22.5. na Hungaroring, na podobnu akciu. Petovi som vybavil aj prevezenie ako ko-pilot na tej H, Petov postreh z vnutra H bol, ze jej srac daval absolutne zabrat, ale ona no problem, hlavne obrubniky a mensie- vacsie drifty. No a cestou tam sme stretli ucastnikov zruseneho zavodu Pariz-Dakar, co sa presuvali cez HU do Rumunska, konkretne Mitsib Pajero Repsol s Alphandom , aj my odkyvali, ked som na nich na speedwayi zatrubil, ci mozem odfotit. Inak recn. otazka: Videli ste uz stabilizator hruby ako moje predlaktie? Vid foto.
Velmi odporucam ist sa tam pobavit a zdokonalit.