... všetko o BMW ...
Moderátori: BlackMW, k33p, vilo
316i napísal:Bolo pekne, mrzí ma, že tak krátko,
"Si" má fakt dobrý podvozok, je absolútne vyvážené - žiadna nedotáčavosť, pretáčavosť pod plynom skoro vôbec - chýba zopár koní, cítiť nízku hmotnosť v zákrutách, je super, zvuk je na štvorvalec nádherný, ide krásne do otáčok /7500/, teší ma, že som za Petríkom nezaostával, čas nabudúce vylepšíme aspoň o 3sek.
26.5.09 sme tam budeme už od rána /o siedmej ráno im budeme búchať na dvere, nech nás tam už pustia.../
stjr napísal:
Pekne, pekne...
Ak mam zaujem toho 26. kde sa treba hlasit/registrovat/etc? Mam chut trosku poprehanat tu moju mrcinu...
petrík napísal:Na ringu bolo perfektne, iba my dvajaa jeden stary ostry Escort
, teploza 25st. Najlepší čas sme dosiahli 1:36min. A mam na vas jeden dotaz, cez predok som bol nedotacavy, to chapem, lebo kym auto spravne nepostavim pred a do zakruta, tak u M3 je to najptv nedotacave, ale preco mi predne kolesa strasne vrzgali a zavyjali
, ani po utiahnuti stopy sa uz vobec nechytili,to tiez chapem. Pozahriati sa to trochu zlepsilo su tam Pirelli Sotto asymetrico nove, tlak 2.25, ma tam byt 2,3 az 2,4 ?!
Martin46 napísal:no chalani kto dosiahol aky cas, dost by ma zaujimalo porovnanie 320si a M3,....
slamec napísal:
peťo - skúšal si si nadbiehať šmykom/rozhodením ťažiska (tzv. kontrolovaní prejazd zátačkou - nie kontrolovaný šmyk) ?
teraz som bol na slalome a tam sa mi to fakt zišlo - ináč s mojou váhou by som tam nič nedokázal
a k tomu husteniu - treba skúšať meniť tlak - každá guma si vyžaduje ten "správny" v závislosti od teploty asfaltu a gumy
aj vám závidím
petrík napísal:Najprv som mal v aute aj 100kg brata, ked vystupil po 5kolach ,odlahcilo sa to a zohriali sa aj pneu, bolo to lepsie, ale hlavne je do zakruty spravne posadit auto brzdami,preniest tazisko do takeho mierneho uhla , aby sa predne lepsie chytili,len to este neviem stale a hlavne bezpecne a efektivne urobit, lebo 1. bud ma to vynieslo nedot von alebo 2. pretocilo. Ale parkrat to vyslo a to je zabava,radost a sport v jednom. A ku tlakom,musime vziat next kompresor, skor si myslim,ze by mal byt tlak nizsi!
M3driver napísal:
ten tlak si treba kontrolovat hlavne po par ostrych jazdach ked sa zahraju gumy. vtedy stupa a to nie je dobre, takze je fajn trocha odpustit na tu predpisanu hodnotu. upozornovali nas na to aj teraz na Racing day, vie to dost pomoct...