... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1
Dogg88 napísal:ASI?rataj ze kompresor vyde asi tak 3x drahsie ako vymena motora...

 
											Dogg88 napísal:viezol som sa v M3 S50B30
jasne ze to ide lepsie ako 323i ale zazrak od toho necakaj...zospodu to je skoro to iste (mrtva atmosfera) a v otackach je to potom dost lepsie... 2 a 3 kvalt je neporovnatelne zivsi ale zvysok uz nie je tak razantne ohromujuci...

Dogg88 napísal:Robil si to niekedy?
Nahodou sa poznam s Branom Hankom a rozpravali sme sa o oturbovani atmosfery...oturboval Golf IV a vsetko dojopy to vuslo cca 8000€ sice dostal z motora s ppvodnym vykonom 125k po oturbeni 260k ale za tie prachy? To musis byt ozaj fanatik
Brano vravel ze jednoduhsia cesta je kupit auto ktore ma v serii turbo a to potom upravovat....
 
 rixo napísal:čiže jak tak čítam, M50 sanie+úprava RJ+328i výfuk+K&N pridá +- 5-10 koní ? Kks to je celkom nahovno.....To tuším naozaj radšej M3
Keby tam ten motor nebol taký náročný na údržbu kua.....
 
											 5/10(možno menej možno viac trebalo by odbrzdiť to) koní ti možno pridá KN filter + výfuk z 328 od zvodov dozadu. M50 sanie + úprava RJ ti to posunie trošku viac.Si ma asi zle pochopil keď som ti to písal v inej téme :)
 5/10(možno menej možno viac trebalo by odbrzdiť to) koní ti možno pridá KN filter + výfuk z 328 od zvodov dozadu. M50 sanie + úprava RJ ti to posunie trošku viac.Si ma asi zle pochopil keď som ti to písal v inej téme :)
 
											 ), vzdy je to na ukor prubehu.
 ), vzdy je to na ukor prubehu. . Neni to sice levnejsi, ale navyseni vykonu se pohybuje v jinych radech.
. Neni to sice levnejsi, ale navyseni vykonu se pohybuje v jinych radech. ) sedacky (uz jen samotne skorepiny udelaji z auta pocitove raketu) a komplet vykopani interieru.... je toho hromada.
 ) sedacky (uz jen samotne skorepiny udelaji z auta pocitove raketu) a komplet vykopani interieru.... je toho hromada. 
 