... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
 
											handsome napísal:Pripojím sa k tejto záhadnej skupine keďže mám rovnaký problém ako väčšina z vás...
Motor N47 318d a trpí na ranné štarty... po naštartovaní kope a má nepravidelný chod a z výfuku ide šedo-biely dym.
1. Diagnostika ukázala chybu žhavenia:
Vymenil som riadiacu jednotku žhavnia
Vymenil som žhaviče - 3ks, na druhom valci sa mi ho nepodarilo vybrať - môže toto spôsobovať jeden žhavič?
Nič sa mezmenilo...
2. Cez diagnostiku sa skontrolovali vstreky a jeden mal odchylku tak sa poslali rovno všetky na repas.
Vstreky prišli, namontovali sa a všetky hodnoty sú OK.
Nič sa nezmenilo
3. Zmerala sa kompresia motora
Všetky hodnoty v poriadku
4. Olej s filtrom menený pred mesiacom, dal som mobil 1 0w40 namiesto 5w30 - môže byť toto príčina nepravidelného chodu?
5. Termostaty fungujú, motor sa normálne zohreje a drží cca 90°C
6. Diagnostika neukazuje žiadne iné chyby
5-10 sekúnd po štarte sa chod ukľudní a motor ide normálne a potichu, bez vibrácií. Výkon je v poriadku, spotreba motora je cca 6L.
Vyriešil niekto tento problém?
 
											 320d 163PS 2006 M47. Kolísanie otáčok za studena (u mna musí byt pod cca 5 stupnov). Nechám auto ležat celú noc na zime ráno pri 0 stupnoch naštartujem. Chvilku svieti kontrolka žhavenia potom motor naštartuje a pri kolísaní otáčok trasie celým autom a otáčky vybehnú nad 1000. Po chvilke alebo po pridaní plynu sa to ustáli a auto funguje normálne. V lete som vymenil žhaviče aj s RJ + oby dva termostaty kedže auto šlo na nejakých 60-70 stupnov. Hladší chod všetko super hovorím si paráda už budu v zime štarty jak lusk. Spotreba klesla z 7,2 na 6,9 (Automat). Prišla zima a tie štarty sú ešte horšie ako minulú zimu. Som s toho neštastný. Turbo po repase, vstreky majú dobré hodnoty. Vymenený olej za Millers. Moje auto absolutne nedymí max v zime chvilku za studena ale to myslím každé auto. Mám zaslepené klapky a DPF regeneruje pravidelne a je v slušnej kondícií.
 320d 163PS 2006 M47. Kolísanie otáčok za studena (u mna musí byt pod cca 5 stupnov). Nechám auto ležat celú noc na zime ráno pri 0 stupnoch naštartujem. Chvilku svieti kontrolka žhavenia potom motor naštartuje a pri kolísaní otáčok trasie celým autom a otáčky vybehnú nad 1000. Po chvilke alebo po pridaní plynu sa to ustáli a auto funguje normálne. V lete som vymenil žhaviče aj s RJ + oby dva termostaty kedže auto šlo na nejakých 60-70 stupnov. Hladší chod všetko super hovorím si paráda už budu v zime štarty jak lusk. Spotreba klesla z 7,2 na 6,9 (Automat). Prišla zima a tie štarty sú ešte horšie ako minulú zimu. Som s toho neštastný. Turbo po repase, vstreky majú dobré hodnoty. Vymenený olej za Millers. Moje auto absolutne nedymí max v zime chvilku za studena ale to myslím každé auto. Mám zaslepené klapky a DPF regeneruje pravidelne a je v slušnej kondícií.