Airbone - máš asi pravdu, ekonomer nie je na aute to najdôležitejšie, ale ja už som si na neho zvykol a pre mňa proste patrí k BMW (je to proste klasika, rovnako ako okrúhle budíky). Jednoducho ekonomer si chcem ponechať a teplotu motora (chladiva) by som chcel ako pridanú hodnotu - keď už soudruzi z BMW rozhodli, že pre E90 a E60 je ukazateľ teploty na palubke nepotrebný....
Áno, myslel som si, že je to oveľa jednoduchšie "vytiahnuť" existujúci údaj zo skrytého menu a umiestniť ho medzi údaje prepínané tlačítkom OBC (aj tak je tých údajov v OBC v porovnaní s E39 menej, nie

)
Hold naše E60 sú "veľmi zložité ústrojí a když se do toho (neodborne) vrtá, tak to nadělá řádnou paseku"

(nič proti tebe, to len parafrázujem známu hlášku z filmu Tobruk)
Takže to vidím tak, že ak chcem poznať teplotu motora, musím sa preklikať do tajného menu
Nedalo by sa aspoň odstrániť to otravné automatické zamykanie tajného menu, aby to fungovalo ako na E39 (raz odomknem - navždy odomknuté)?
Mimochodom, čo u teba znamená "ekonomicky rentabilné"? Inými slovami, koľko by takýto zásah hypoteticky mohol stáť? Myslím, že záujemcov o túto úpravu je na tomto fóre viac ako dosť a ak by si od každého mal 30-50 €, nebolo by to až tak nezaujímavé.... samozrejme ja ako laik neviem koľko by s tým mal roboty
K tým Garminom a podobným hračkám - samozrejme, že to nič moc nerieši (ty naviac údajom takto získaným asi aj tak neveríš) a je to v podstate iba na hranie. Ale na druhú stranu fičurinka je to pekná a ľudia si dávajú do áut aj väčšie hovadiny....

Na orientačné zistenie týchto hodnôt a možno tiež na núdzovú orientačnú diagnostiku by to podľa mňa laikovi ako ja postačilo (tvrdia, že to vypisuje aj chyby vyhadzované RJ). Aj keď v tomto bode sa asi nezhodneme, že......
a ešte malý OT k tým lietadlám (nedá mi to): v lietadle, ktoré lietam ja sledujem iba vario a výškomer, to čo poháňa moje lietadielko len tak nadobro neskape, a ak by skapalo, tak by tu nastali iné problémy....
