Pravdu povediac, nie som veľmi spokojný s inteligenciou tohoto gadgetu. Treba na neho dozerať jak na malé decko

Niekedy ho radšej prepnem do režimu normálneho tempomatu. Skúsim aspoň trochu zosumarizovať moje postrehy.
Jazda v kolóne. Tam je to celkom fajn. Hlavná výhoda je v tom, že keď stojíš, tak nemusíš stáť na brzde, ale to vie v podstate zabezpečiť aj funkcia Auto Hold. Ale má to svoje necnosti. Ak dajme tomu stojíš a auto pred tebou sa preradí do vedľajšieho pruhu, tak niekedy ACC "prehliadne" auto stojace pred ním a treba ho zahaltovať, lebo by bola poistná udalosť. Teda nie že by sa plnou silou chcelo auto rozbenúť. Ono sa rozbehne pomaličky, len sa mu nechce zastať

Druhý problém je ten, že sa z kľudu rozbieha pomaly. Takže hlavne pri státi na semafóroch mu treba pomôcť trochu plynom, nech stojaci za mnou nepičujú, že kvôli môjmu vydarenému ACC už nestihnú prejsť.
Jazda na diaľnici. Pokiaľ nie je moc hustá premávka, tak je to celkom fajn, len je treba pri predbiehaní sa preradiť včas, aby ACC náhodou nezačal brzdiť keď to vôbec ešte nie je treba. Dá sa na to zvýknúť, prípadne pomôže kontrolka na palubovke, signalizujúca "lock" na vozidlo predo mnou.
Keď som dajme tomu v ľavom a vozidlo predo mnou uhne doprava, tak tempomatu trvá chvíľu kým zareaguje a pridá. Väčšinou mu v takom prípade pomôžem plynom :-) Ale niekedy sa stane že ťuknem do plynu, auto zrýchli, pustím plyn a auto začne hneď brzdiť, lebo si myslí, že ešte nenadišiel ten správny čas na zrýchľovanie.
Pri hustejšej premávke napr. BA-TT radšej prepnem na normálny tempomat, lebo ACC by v kuse len brzdil a u okoloidúcich som potom za kokota
Pokiaľ dajme tomu predbieham v ľavom na diaľnici a niekto predo mnou ide 120, tak odstup udržovaný ACC je príliš veľký na to, aby ten brzdič samovoľne uhol do pravého, lebo si myslí že však načo by uhýbal keď sa na neho nelepím a ani neblikám.
Spomenutý prípad, že predo mnou ide pomalšie vozidlo ale ACC si veselo pridáva a za chvíľu začne brzdiť, mi je takisto dobre známy
Pri predbiehaní na okreskách je tiež dobré ACC vypnúť, aby v momente keď pustím nohu z plynu (napr. pri zaraďovaní sa doprava) nezačal nekontrolovane brzdiť.
Suma sumárum, treba prísť na to, ako tá sviňa funguje, využívať jej výhody vtedy keď sa to hodí a strániť sa jeho vrtochov jeho včasným vypnutím
