Strana 1 z 1

E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Utorok, 19. Októbra 2010, 20:31
od gila
..Caute, mal som nestastny den, buchol som sedmicku, (naraznik, svetla, kapota), foto je v inej sekcii...
Chcel som sa spytat, ze ake mozu byt nasledky, ked mi veko chladica rozbilo pri naraze potrubie sania? (ZA vahou vzduchu), blizsie k motoru...
Auto islo normalne az do jedneho momentu, potom mi zhaslo, a potom ked som znova nastartoval hlaska "engine failsaife program", a otacky si robili co chceli, ani plyn mi nejak nesiel pridavat a auto "repovalo" ...dosiel som na tom domov (cca 3-4km od miesta havarie), auto som vypol.. na druhy den som sa dostal pod kapotu, kukam ze rozbite potrubie sania- strcil som ruku dovnutra, a v skrtiacej klapke bol zaseknuty kusok plastu z toho sania... ](*,)

Otazka: je velmi pravdepodobne, ze sa mi nejaky ulomok dostal priamo do motora... teraz mi motor uz len nastartuje, a hned to zhasne... Co vsetko sa mohlo stat??

Dakujem za vsetky rady, je mi z toho nanic... :( :( :cry:

//Edit - auto je odstavene mimo BA, preto to zatial riesim takto na dialku...

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Utorok, 19. Októbra 2010, 22:34
od Jannci
gila napísal:
..Caute, mal som nestastny den, buchol som sedmicku, (naraznik, svetla, kapota), foto je v inej sekcii...
Chcel som sa spytat, ze ake mozu byt nasledky, ked mi veko chladica rozbilo pri naraze potrubie sania? (ZA vahou vzduchu), blizsie k motoru...
Auto islo normalne az do jedneho momentu, potom mi zhaslo, a potom ked som znova nastartoval hlaska "engine failsaife program", a otacky si robili co chceli, ani plyn mi nejak nesiel pridavat a auto "repovalo" ...dosiel som na tom domov (cca 3-4km od miesta havarie), auto som vypol.. na druhy den som sa dostal pod kapotu, kukam ze rozbite potrubie sania- strcil som ruku dovnutra, a v skrtiacej klapke bol zaseknuty kusok plastu z toho sania... ](*,)

Otazka: je velmi pravdepodobne, ze sa mi nejaky ulomok dostal priamo do motora... teraz mi motor uz len nastartuje, a hned to zhasne... Co vsetko sa mohlo stat??

Dakujem za vsetky rady, je mi z toho nanic... :( :( :cry:

//Edit - auto je odstavene mimo BA, preto to zatial riesim takto na dialku...


odpoj vahu a skus nastartovat tak. lebo teraz ti taha vzduch z diery, cize udaj z vahy je nula (mam to odskusane, mal som dole tu hadicu a nastartoval som, a hned to skapalo.)

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Štvrtok, 21. Októbra 2010, 08:40
od 100RM
pokial mas podozrenie, ze ti to nasalo nejake plasty, tak v ziadnom pripade nestartuj a hod to do servisu nech to rozoberu a skontroluju. Ak sa ti dostanu do motora nejake plasty, neskonci to dobre ...

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Štvrtok, 21. Októbra 2010, 16:15
od gila
no bohuzial podozrenie nastalo az po tom co som otvoril kapotu a to az na druhy den, pretoze tesne po havarii islo este take 2km vsetko v pohode, potom mi zhasol motor, a pri dalsom nastartovani mi uz vypisalo hlasku "engine failsaife program", a otacky si robili co chceli, skakali, z motora sa ozyval nepravidelne taky neprijemny zvuk, a dosiel som v podstate na Dcku (bez plynu) domov, (cca dalsie 3km)... Na druhy den som otvoril kapotu, odpojil prasknutu cast z nasavania, strcil som ruku dovnutra, a v skrtiacej klapke bol zaseknuty plastovy ulomok,ten som vybral... takze je predpoklad ze nejake dalsie ulomky sa tam este dostali.... dufam ze nemam motor KO... :(
Ale aj tak diky za rady páni...

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Piatok, 22. Októbra 2010, 08:17
od 100RM
No ty vole... to sa modli ... som videl fotky zhodeneho sania, do ktoreho sa dostali plastove piliny a narobilo to slusnu paseku

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Piatok, 22. Októbra 2010, 08:23
od BlackMW
vsak ale ta hadica za vahou k motoru je gumova myslim..
ked ten ulomok prilozis do diery, kolko tam toho este chyba a ake asi velkosti ?
male ulomky by to malo vyfuknut von cez vyfukove ventily,
velke neprejdu cez klapku alebo sacie kanaly ale take medzi tym mozu skoncit zaseknute vo ventile
kazdopadne uz je rozhodnute, ale ak to neklepe asi by som zmeral kompresie na kazdom valci
a ked budu dobre, by som neriesil..

radsej sa ale spytaj niekoho kto robi motory, toto su len take moje teorie :P

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Piatok, 22. Októbra 2010, 08:25
od BlackMW
100RM napísal:
No ty vole... to sa modli ... som videl fotky zhodeneho sania, do ktoreho sa dostali plastove piliny a narobilo to slusnu paseku


co konkretne ? piliny by to malo vyfuknut ci ? a ked ich aj ventil pricvikne tak co by sa mu stalo, piest by ho mozno drgol trochu..
teda ibazeby si ich tam nasypal za kybel tych pilin.

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Sobota, 23. Októbra 2010, 03:15
od gila
..No mne to veko ventilu vrazilo prave do tej casti hadice ktora je este z tvrdeho plastu... v skrtiacej klapke bol zaseknuty jeden ulomok (asi tak 2x3cm), ktory pravdepodobne sposobil ze motor bezal v nudzovom rezime... ale aj tak mohli sa dostat do motora este nejake mensie, je tam ten predpoklad... takze ako sa tu uz radilo, rozhodne to dam nejako este preverit ze ci tam naahodou este nieco nie je... ale momentalne mi motor bezi tak ako ma (samozrejme startujem s odpojenou vahou vzduchu), Jannci mal si pravdu :)
BTW chcem sa este spytat, v chladici mam len destilovanu vodu viacmenej,(mam ho prasknuty), blizia sa mrazy, aku chladiacu zmes mam pouzit? chcem to tam len doliat, a tusim povodna mala zelenu farbu,ale pocul som ze ruzove su najkvalitnejsie...

Diky moc este raz za cenne rady, ak bude ten motor OK, tak je fakt asi neznicitelny :D Cest a slava BMW \:D/

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 10:22
od BlackMW
cistu destilku by si tam nemal davat, maximalne nudzovo a pri nablizsej prilezitosti doliat 5 l nemrzky.
v nemrznucej zmesi su protikorozne aditiva, bez nej to casom zacne zrat chladic, vodnu pumpu a motor zvnutra..
okrem toho sa ti moze prehrievat motor, riedena nemrzka 1:1 o tretinu lepsie odvadza teplo a zvysuje bod varu.

do BMW vzdy isla modro zelena ale farba nie je podstatna, ale zlozenie.
bmw-pokec/nemrznuca-zmes-do-chladica-t37579.html?hilit=nemrznuca

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Pondelok, 25. Októbra 2010, 21:02
od gila
no diky... takze asi ma motor nepochvali lebo som par mesiacov (3 tusim) jazdil skoro len na destilke... lebo som mal prasklinku v expanzke chladica, a den predtym jak som to isiel dat zvarit tak som nabural... ale uz budem vediet, tak diky teda... :)

Este k buracke- dnes som preparkovaval auto, nastartoval som, chvilu som nechal bezat motor, a akonahle som zaradil D, klesli otacky, a totalne zacalo triast motorom aj autom, a potom ked som pustil brzdu tak sa to uz akosi unormalnilo za par sekund... Podotykam mam ciastocne zhodene sanie (odpojenu vahu vzduchu), lebo inac to momentalne nejde (nenapasoval by som ju tam kedze mam posunuty chladic smerom k motoru..) Moze to byt tym ze to je odpojene? a niekedy mi spravi aj to, ze trochu mi tak akoby v motore streli, ale to spravi fakt len niekedy...ked pridam. Dufam ze to je len tym sanim, a nie nejakym ulomkom ktory tam robi zlotu [-o<

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Utorok, 26. Októbra 2010, 11:20
od 100RM
Jazdil som skoro na cistej destilke cele leto a nic sa nedeje ...

Re: E38 740i- buracka-rozbita hadica sania-nasledky?

Napísané: Streda, 3. Novembra 2010, 18:09
od Lintux
Trasenie motora pri nizkych otazkach <2k a ukrutne nizky vykon motora u mna sposobovala jedna cievka.