Zdravim, chcel by som sa poinformovat, kedze auto som kupil v lete a nikdy predtym som bmw nemal, co sa zvykne davat do chladicov ako nemrznuca zmes, do aut, ktore sme mali predtym islo väcsinou G12 myslim sa to volalo taka cervena zmes.. netusim co tam je momentalne a taktiez co najlepsie poradite do nafty na zimu ? za kazdu uzitocnu odpoved dakujem
hlavne taka, aby mohla ist do hlinikoveho bloku...ja som daval do TDSka nejaku modru, ale cislo sa ma veru nepytaj
>BMW g31 30xD >BMW f10 530xd ex >BMW e70 X5 30d ex >BMW e92 330xd ex >BMW e60 525xd ex >BMW e39 535i ex >BMW e36 320i QP ex >Jeep Cherokee 2,5TD Limited ex >BMW e39 525 TDS ex
Ja som daval do E39 Castrol Antifreze NF-je taka modra,tu su ktore su predpisane na E39 samozrejme možes dat aj inu,najlepsie v pomere 1:1 to mas do -40 C tušim.
BMW Antifreeze PN: 81 22 9 407 454 1.5-litre can BMW Antifreeze PN: 81 22 9 407 455 60-litre barrel BMW Antifreeze PN: 81 22 9 407 456 205-litre barrel BMW Antifreeze PN: 81 22 9 407 755 Tanker (truck) Addinol Antifreeze Super Addinol Lube Oil GmbH Aral Antifreeze Extra Aral AG AVIA Antifreeze APN AVIA Mineralöl AG BMW Antifreeze BMW AG BP anti-frost X 2270A BP Schmierstoff GmbH, Hamburg Caltex CX Engine Coolant Caltex Castrol ANIT-FREEZE NF Castrol International Fridex G48 Velvena s.a. Glacelf Plus Total GlycoShell Shell International Glyco Star Bremin Mineralöl GmbH & Co. Glysantin G48-24 Engine Coolant UNICO Ltd. Glysantin Protect Plus / G48 BASF GUSOFROST LV 505 Chemische Industrielle Gesellschaft Mobil Frostschutz 600 Mobil Schmierstoff GmbH Havoline AFC (BD04) ChevronTexaco/Arteco Mobil Frostschutz 600 ExxonMobil OMV Kühlerfrostschutz OMV AG Total Thermofreeze Plus Total
zdroj bimmerfest.com
Naposledy upravil/-a spec v Piatok, 22. Októbra 2010, 07:36, upravené celkom 1 krát.
najlepšie spravíš keď celé vypustíš, prepláchneš vodou, a potom tam dáš novú zmes, lebo boh vie kedy to naposledny menili pred tebou
R1100S ex E34 525tds calypsorot ex E39 540iA dunkelblau ex F31 330d estorilblau "A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
staci hocico co je G48/G11. hlavne nemiesat ked neviem co tam je, a ked miesat tak len s tym co sa moze miesat so vsetkym (G12+). v bmw davaju Castrol Antifreeze NF, ale je to zbytocne drahe (v bmw ca 9.-, inak ca 7.- / liter) ja davam modru DynaCool za ca 12.50 E / 4 litrovka
same shit, different day.. There's no replacement for displacement.. Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
ja som zase pocul taky nazor, ze podla farby sa urcuje "zivotnost" CH. zmesy...ze zelene/modre su 3 rocne a cervene su 5 rocne...je to blbost??? aa vyssie bolo spominane "hlavne aby bola do hlinikoveho bloku" co by sa stal keby dam do hlinikoveho bloku kvapalinu do niehlinikoveho? aa m43 je hlinik? dakujem :)
ked das taku co nie je pre hlinikove hlavy alebo bloky, zreaguje to s hlinikom a vytvaraju sa divne usadeniny a celkovo to pomaly ten hlinik rozoziera. Prve pojde bye-bye tesnenie pod hlavou.
podla farby sa neda urcit ani zivotnost a uz ani zlozenie. na hlinkove motory su dnes snad uz vsetky.. najlepsie je ked je priamo na flasi ze to splna normu BMW takze to bude obsahovat protikorozne latky ktore treba.
malo by sa to menit kazde 2 roky lebo protikorozne latky stracaju casom ucinok a najlepsie nemiesat kvapaliny, lebo mozu zreagovat a tiez sa strati ucinok a zacne to zrat chladice a motor..
same shit, different day.. There's no replacement for displacement.. Aké krásne ticho by bolo na svete, keby ľudia hovorili len to, čo vedia.
takze vcera som bol v servise, kde mi to pomerali a mam to na -20... takze pohoda, na buduci rok pokial ho este budem mat tak uz vypustim a na novo tam dam niektory z vami uvedenych pripravkov