... všetko o BMW ...

Moderátori: k33p, Hugino, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk

anderson
Autor témy
Auto: iné
Kraj: Zahraničie

X3

Sobota, 8. Septembra 2012, 07:08

Zdravím, rád by som poznal váš názor na toto auto , http://auto.bazar.sk/4987209-predam-bmw ... d-rok-2006 ,
výbava: ABS,airbag vodiča,spolujazdca,bočné airbagy,central,rádio+cd,diaľkové ovládanie zamykania,elektrické okná 4x,X-drive,5-dverove,5-miestne,verzia N1,manuálna klíma,elektrické zrkadla,fólie,laktova opierka,servotronik,navigačný systém Profesional,tempomat,multifunkcny volant,balík odkladacích priestorov,vyhrievané čelné aj zadné sklo,dažďové senzory,parkovacie senzory,6-stupnova manuálna prevodovka,elektrony,kúpené v SR,servisné knižka,turbo menene,spojka menená,karoséria vo výbornom stave,
tento víkend by sme ho mali ísť pozrieť s manželkou, jazdiť ho bude výlučne ona. Nie som odborník , chcem vedieť na čo treba dať pozor, cena sa mi zdá veľmi / podozrivo / dobrá. Ak je niekto z okolia TO a má dnes popoludní, navečer čas budem vďačný, ďakujem

Pr.danco
Auto: Vsetky
Kraj: Trnavský

Re: X3

Sobota, 8. Septembra 2012, 09:45

Tak podla mojho nazoru je tam cena preto taka lebo je tl 2liter a najazd skoro k 300ke. (A asi aj ten manual tam zohrava rolu)

Užívateľov profilový obrázok
Darkness
Auto: X5 3.0D
Kraj: Bratislavský

Sobota, 8. Septembra 2012, 16:15

podla mana na ten nabeh a vybavu to neni az taka bombova cena ... najviac ma odradza man.klima ... to v bmw nema co hladat

tento predava jeden z klubu
http://bmw-x3.autobazar.eu/20-d-m-paket-id3231600.html sice bez koze ale kozu bez odvetravania by som aj tak osobne nebral
EX e-46 330xi
pribeh
post1064004.html#p1064004

anderson
Autor témy

Nedeľa, 9. Septembra 2012, 09:28

Auto som nakoniec ani nevidel, predané v piatok, škoda. No boli sme omrknúť iné , http://bmw-x3.autobazar.eu/20-d-id3500649.html.