ak E46 M3, tak jedine v manuale... SMG v E46 sa neda s tou DCT v E92 porovnat, ta dvojspojka je postavena tak, ze sa s nou da chodit kultivovane (bez kopania) aj pod 10 l/100 (kto by to ale robil...

) a zaroven je velmi hrava s neskutocnym zvukom V8 (jedina V8 M3 ever, to uz nikdy nebude...)
mozno E92 nie je motokara (na to je asi prilis velka a tazka), ale sedi uzasne a po kazdej jazde na peknej ceste z nej ma clovek usmev od ucha k uchu
za mna je urcite lepsie coupe, podla mna v cabriu nevyuzijes tych 300-400 k a urcite ma horsie jazdne vlastnosti....
pokial ide o servis, zalezi od poctu km a doterjsieho vyuzitia... ak budes mat stastnu ruku, tak okrem ojnicnych lozisk pri cca 80-100t km toho moc riesit nemusis, ale o kazde auto tohoto druhu sa treba starat, je pravda, ze je v E92 ovela viac elektroniky, ale to na druhej strane zase poskytuje veci, ktore E46 nemoze...
ak si viac purista a chces to len na cistu zabavu na okruhu/do vrchu, tak asi E46 v manuale
ak na tom chces urobit aj nejaky vylet a jazdit pre potesenie aj "normalne", tak asi radsej E92 s DCT