Strana 1 z 12

M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 19:11
od csuka530d
Chlapi ja uz neviem ci plakat alebo sa smiat na mojej debilite v dobach ked som snival o 530d vtedy do mna mal jebnut blesk !! \:D/ ](*,) \:D/ ](*,) \:D/ ](*,)

Iste poznate moj pribeh s Range Roverom
technicke-okienko/motor-m57-3-0d-range-rover-t94054.html

Tak chlapci teraz bola narade E39 na 530d.

Po tom co som musel po 30 000 km od repasu automatu znova dat repasovat prevodovku (1.repas platil predosli smoliar ) potom sa auto zakodovalo a stalo namieste takmer 2 mesiace. Po neustalich kriveniach novych ate diskov som si vymenil komplet obe napravy. Nehovoriac o vstrekovacoch.oprave navigacie mk4
Som do auta nadrbal cez 4000 € v podstate sa z toho stalo slusne avticko a sluzilo bez problemov neuveritelny 1 rok!!!!

Dnes pocas presunu z bodu A kukam rucicka teploty pri cervenom v momente som odstavil auto ,otvorim kapotu . Hadica od chladica tvrda ako svina . Priotvorim viko expanzky a tlaci von OLEJ!! Smrd vydrbany natlacil do vody takmer vsetok olej!!!!!! Auto som dotiahol domov a pustil do rozoberania. Katastrofa

Z chladica som vypustil 6 litrov oleja , zo vsetkych vodnych hadic tecie olej . Zo vsetkych otvorov na hlave valcov tecia ten skurveny olej. Pre radost som polamal chladic ( aky buzerant vymyslel tie nakazene umelohmotne spojky ktore sa zlepia a ani zaboha neidu od seba.)

Do oleja sa voda nedostala . Olej siel do vody vzhladom nato ze ma olej vyssi tlak tak padlo obvinenie na chladic oleja . ( nastastie som uz kupil motor do rovera a nanom chladic je )

Teraz potrebujem precistit celu vodnu sustavu od toho sajrajtu.
Rozmyslam ze napojim vodovodnu hadicu na motor a preplachnem cely system docista. Rovnako aj kurenie.


Takze mam doma dve dodrbane premiove vozidla s 3 nasobnym naj motorom roka xy

Rover ma original 148 000 kupeny minuly rok za 15000
Bmw ma 223 000 mozno orig. Kupeny pred 4 rokmi za 7000 + 4000 servis + terajsie vydavky .

Chlapi neprajem to nikomu a budem najstastnejsi ked sa oboch aut co najskor zbavim a v zivote nechcem o tychto hnojoch ani pocut .
Nic nemecke ani europske . Jednoznacne idem do Mazdy alebo bars aky Japonec

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 19:16
od sineDko
nedavno sme riesili rovnaky problem. olej vo vode. vycistit to dokonale bola fajna robotka. po oprave to bolo niekolko preplachov a cisteni expanzky kde sa vzdy olej na povrchu usadil. pro tec radiator flush je na taketo veci dobry pripravok.

neviem co sposobilo co ale musela sa robit hlava (aj ked majitel isiel veselo dalej, tak hlava mohla byt len nasledok, nie pricina) a ako hovoris vymennik olej-voda bol v kybli.

no a zo skusenosti hovorim ze vzdy ked je olej v/na vodnych hadiciach ju skor ci neskor nafukne az sa rozpadne

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 19:49
od Rudo ZM
Chlape,tebe sa ozaj darí!Hento všetko by nasralo aj mŕtvolu...Mne tlačilo okolo toho výmenníka olej iba von.Po výmene tesnenia bol pokoj...

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 20:53
od Sodap
Co? Kde? Aky vymennik? Kde ho najdem? Nechcel by som zazit nieco podobne. Uprimnu sustrast tvojim nervom "csuka" #-o

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 20:54
od Ritchey
viete sem hodit fotku z ETKcka na ktore tesnenie si treba davat bacha? pri dalsej vymene oleja to pozriem...

ja som zatial nadmieru spokojny majitel M57 uz 6-ty rok, 100.000km, do motora investicia asi 0... iba stovky eur brzdy a predna naprava (zadnej som sa skoro ani nedotkol, iba tycky stabika na zaciatku)

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 20:59
od pelo
To je jeden z tych super spolahlivych neznicitelnych dieslov?
Ked uz clovek musi strpiet ten "kultivovany" chod diesla a "krasny" zvuk, tak by sa ta mrdka mohla odvdacit aspon nizkou spotrebou a spolahlivostou a nie hento.
Podla mojho nazoru BMW robilo lepsie benziny nez diesle.

Najhorsie na tom celom je, ze dojebane auto nepredas, takze Ti ostava len ho opravit. A ked je uz opravene, tak Ti je luto ho predat, lebo si myslis, ze uz mas spravene vsetko a bude sluzit dalsich x-rokov bez poruchy...nevyberies si ](*,)

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 21:00
od Rudo ZM
Sodap:na telese olejového filtra,ten neoznačený diel medzi dielmi č.11 a č.12.Nieje od veci preventívne vymeniť tesnenia č.8 a č.11... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 30&lang=cs

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 21:16
od csuka530d
Ritchey ti uprimne zavidim.

PElo uz nie furt je to dookola to iste , stale som si to vravel este toto opravim a bude klud .nikdy nebol.

O auto sa staram dokladne nesetrim nic co treba porobim okrem klima vrtule .
A vidis sere sa to iny kupi auto a len ho tankuje.

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Štvrtok, 11. Septembra 2014, 21:57
od pelo
Moje nastastie teraz poslucha. Nechal som si nakoniec 525i, je to taky zlaty stred na to auto co sa vykonu tyka aj spotreby (BA-LM cez Donovaly robim za 7.6l/100km, minule som to spravil dokonca za 7.1l/100km \:D/ ). Ked pozeram po nete, tak vacsina problemov sa tyka dieslov, furt dokola tie iste zavady. Pochybujem, ze tie naklady na udrzbu ten motor vyvazi aspon spotrebou. A o tych super automatoch ani nehovorim, za tu trochu komfortu sa obavat repasu za 2000 tiez podla mna nestoji za to (osobne automat nechcem aj z toho dovodu, ze mam pocit straty kontaktu s autom, akoby sme si vymenili poziciu vodic-vozidlo).

Vzdy je to o tom na aky kus zrovna trafis. Ale je to haluz, ze niektori ludia co sa o auto vobec nestaraju trafia zrovna dobry kus a my co riesime kazdu malickost na tom aute, tak sa furt nieco sere.

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Piatok, 12. Septembra 2014, 06:12
od Sodap
Rudo ZM napísal:
Sodap:na telese olejového filtra,ten neoznačený diel medzi dielmi č.11 a č.12.Nieje od veci preventívne vymeniť tesnenia č.8 a č.11... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 30&lang=cs


Super,dakujem za info,dufam,ze do najblizsej vymeny oleja to bude drzat. Potom menim oboje bez vahania :thumbup:

Teda...stale objavujem nove veci na udrzbu...heh :o

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Piatok, 12. Septembra 2014, 06:34
od Rottwa
Diesel :lol: Clovek chce usetrit na spotrebe a je ochotny trpiet ten odporny zvuk aby sa nakoniec vzdy popalil na servise. Snad sa poucis aj ty.

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Piatok, 12. Septembra 2014, 07:35
od SO-DEVIL
Ci boha tak ty sa mas...Zozen cely novy motor... :?

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Piatok, 12. Septembra 2014, 09:18
od starynovy
No co, nieje diesel ako diesel.. ja som este nedavno tak trochu poskuloval po M57 ale v sucasnej dobe vdaka tomuto foru nehrozi. Ludia co citali autorubika, alebo pocuvali staru pani sa teraz asi zblaznia, ale M51 je radovo lepsi a spolahlivejsi motor.. zvlast od kedy mame o 6s menej 0-200 nez 530d tak ta pretechnizovana mrcha straca vyznam. Nad tym vymenikom nezostava nez sa pousmiat, napr. vsetky koncernove 1.9tky do roku 2003 ho maju.. to su sakra miliony motorov o 22 rokov prevadzky ale nikdy v mojom zivote som nepocul ze by sposobil poblem, tu je to akosi bezne.. zamer? Ked koncern dokaze vyrobit, preco nie BMW? :lol:

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Piatok, 12. Septembra 2014, 10:40
od Milosss
Choďte na dieselpower.cz a prečítajte si, koľko ľudí riešilo dodrbaný výmenník voda/olej na TDI motoroch. BTW koľko ľudí tu riešilo prasknutý výmenník? Si prvý, o ktorom počujem. Áno, aj u mňa je podozrenie na tento výmenník, no zatiaľ od preplachu chladiacej nepozorujem v nádržke nič. Takže sám uvidím.
A ešte taká otázka, nefunkčná klíma vrtula, teplota vody s klímou permanentne v meste bude cez 95 až 100. Myslíš, že ten chladiaci okruh bol stavaný na teploty nad 100 stupňov alebo do 100 stupňov?
A krivé ATE brzdy a vylágrované nápravy? Riešite spotrebák? Kúpte poriadne brzdy a nápravy a bude na dlho kľud. A vstreky sú tiež spotrebák, rovnako jak lambdy alebo sviečky na benzíne.
Teraz sa tu nájde človek, čo mu odíde klapka na benzíne, k tomu nejaké 2 lambdy z tých 4 čo tam sú, Vanos, prípadne mu bude M54ka žrať 1l/5000km oleja, tak bude najhorší motor benzínový?

Re: M57 u mna veduca sracka sveta!!!

Napísané: Piatok, 12. Septembra 2014, 11:08
od starynovy
Nieze by som sa chcel hadat, ale hovoril som o tych este dobrych motoroch tzv. rotacky. Pockam si na tie priklady ludi co to riesili. Taktiez co ma klimova tj. elektricka vrtula s chladenim motora? Od toho je v E39 klasicka visco spojka. Bude to prekliatie, nejako to polataj, rychlo predaj nez sa zase nieco stane a ber V8. :smile: