Pondelok, 19. Augusta 2013, 09:01
Ako pisal Rudo ZM, zhodis brzdic, drziak brzdica, kotuc, zo zadnej strany uvolnis 4 skrutky (18ka kluc) a vytiahnes cely naboj aj s loziskom.
Tolko teoria.
V praxi som mal celkom velky problem s jednou skrutkou, ku ktorej pristupu dost zavadzal tlmic pristupu. Nakoniec som to nejak nasilim zvladol. Menil som vtedy aj ramena, takze pridana volnost v pohybe tam asi zohrala svoju ulohu. Napriek tomu som nevedel skrutku vyskrutkovat orechom z goly, nezmestil sa medzi skrutku a tlmic. Takze som otacal vydlicovym klucom po 1/4 otacky. Nabuduce sa pravdepodobne popozeram po nejakom stihlejsom orechu, alebo si skusim vyrobit vlastny. Nove skrutky by mali byt pribalene k novemu lozisku.
Takisto je dobre si zdvihnut cely predok auta, teda obe predne kolesa, nebude ti stabilizator tlacit napravu dole.
btw, ja som kupoval tiez FAG.
1997 BMW E39 528iA Touring
1997 BMW E36 318iA Touring "Notarztwagen" - RIP